Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86442)
Vierailija kirjoitti:
Se sinun juhannusennustus ei ole toteutunu vieläkään.
Niin ku ei susta kuulunu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toteutuu koska juhannus... ennustus.
Oon ihan lyöty. En jaksaisi enää mitään. Voi prse tätäkin oloa. Ihan kuin sydän ois revitty rinnasta. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, onko kaivattusi feminiininen mies?
Ei oo. En tunne vetoa akkamaisia miehiä kohtaan. Akkamainen voi olla myös käytökseltään, vaikka näyttäisi mieheltä. Voi kiukutella, juoruilla ja puhua pahaa muista. Miehen kuuluu olla turvallinen ja kiva. Sellainen, jonka mielialan vaihteluita ei tarvi pelätä.
Miksi ihmeessä yhdistät naisiin noin negatiivia adjektiiveja? Ihan yhtä hyvin miehet voivat olla ilkeitä ja juorukelloja, eikä se ole akkamaista vaan vttumaista käytöstä.
Näkee seitsemän kilometrin päähän, et kirjoittaja on turvallinen ja kiva mies.
P.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus selkiyttää ajatukset. Tasainen sydämen syke, tuulen kohina taustalla ja ohi lipuvat muistot. Minä elän ja elämää on vielä edessä. Myös rakkaus pysyy minussa, vaikka kaikki muu häviäisi.
Sinä Rakas.
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt mikään juhannus olekaan!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään neljän päivän tauon jälkeen.
Muista sitten katsoa mua niiden neljän päivän edestä.
Kestän aallonpohjankin, kestän paremmat ajat, mut sua muistan molemmissa. Kaipaan sua eri vuodenaikoina ja päivinä, aamuisin ja öisin, maailmalla ja kotona. Sä olet tallessa sydämessäni.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa olla tykönäsi. 🥰 Tällä hetkellä vain ajatuksissa. Mulla on korona tartunta. 👍
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Mitään muuta en inhoa kuon ihmistä, joka ei osaa korjata ruokavalioya sille tasolle että ei ole ilmavaivoja.
Sulla on isot ongelmat, jos tuo on suurin inhon aihe.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin korjailet?
Kasaan sydäntäni, seitsemättä vuotta. Ehkä joskus joku rakastaisi "ehjäksi".
Sivusta.
Vieläkin vaikea uskoa tapahtunutta, vaikka epäilys oli mielessä koko ajan..
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan lyöty. En jaksaisi enää mitään. Voi prse tätäkin oloa. Ihan kuin sydän ois revitty rinnasta. 😕
Mulla jääty sydän hankeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toteutuu koska juhannus... ennustus.
kiitos, kun melkeen korjasit.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan käsien, sydämen, ihmisen lämpöä. Kuumuuttakin. Hyvää yötä.
Saat
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus selkiyttää ajatukset. Tasainen sydämen syke, tuulen kohina taustalla ja ohi lipuvat muistot. Minä elän ja elämää on vielä edessä. Myös rakkaus pysyy minussa, vaikka kaikki muu häviäisi.
Hyvää yötä rakas, toivottavasti siulla oli hyvä päivä tänään, ajatellut siua kaiken aikaa. Tein pitkästä aikaa kunnon lenkin, jonka päätteeksi kävin ostamassa appeet. Tarjoisin iltapalan jos voisin. Naiselle lounaaseen.
Saisit rakastaa (rakastella) ikävän pois.
Öitä.