Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85956)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette sitten kerro puolisoillenne näistä jutuista täällä, jos tämä on viatonta puuhaa?
Koska minulla on omakin elämä ja ajatukset en ole sidottu puolisooni 24/7 kunnes kuolema erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Enkö muka hymyile?
Et. Kerran taisit hymyillä mulle.
Mä oon hymyillyt kaivatulle kerran. Hän ei koskaan mulle. Mutta kerran näin salaa kun hän katsoi ja hymyili. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen setä. Nyt tiedät sinäkin.
Nii. Itse pyysit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolaat päivät pitkät toisten vaimoja ja sitten olet kotona niin kilttiä poikaa, että! Olet kaksinaismoralistinen silmänpalvoja, joka puhuu lujasta moraalistaan.
Myönnän asian, enkä pode siitä syyllisyyttä
Siksi voitkin voitkin tehdä niin paljon pahaa kuin huvittaa. Ei tunnu missään, ei varsinkaan se, mitä touhuista muille aiheutuu.
Mä oon kiltti ja hellä mies,enkä tee pahaa.
Joppe?
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii. Itse pyysit.
En pyytänyt tätä sankaria tulemaan tontilleni. Hän tuli ihan omin luvin päivästä toiseen kyyläämään.
Me ainaki hymyillään molemmat 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukin vetää rajan oman suhteensa kohdalta sekä omalta kohdaltaan.
Niin, siksi meillä on vankiloissakin porukkaa kun ihmiset vetää itse rajan moraalin suhteen. Semmottii.
Mitä sinä sitten täällä teet? Ketä kaipaat? Ettet vain olisi moralisoimassa muita kun omakaan toiminta ei kestä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan huomenna?
Katotaan. Toivottavasti edes moikkaan. Hymyä sulta ei herkästi saa.
Siis toivottavasti moikkaat.
Kuka hän? Oliko nn?
Naiselta yhdelle vaalealle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuolaat päivät pitkät toisten vaimoja ja sitten olet kotona niin kilttiä poikaa, että! Olet kaksinaismoralistinen silmänpalvoja, joka puhuu lujasta moraalistaan.
Pitäisit omastasi huolta, niin ei minun tarvitsisi.
Olen seksiviestitellyt puolison selän takana. On aika kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii. Itse pyysit.
En pyytänyt tätä sankaria tulemaan tontilleni. Hän tuli ihan omin luvin päivästä toiseen kyyläämään.
Ohi sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käyttää monikkoa.
Älä naurata. Akkoja on pitkin kyliä, joiden perässä ajelet.
Kenenkään perä ei ole niin iso, että siellä voisi ajella. Perää taas voi ajella.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksiviestitellyt puolison selän takana. On aika kiihottavaa.
Trollilla korvat heiluu
Vierailija kirjoitti:
Miehet
📉
👇🏽
🔽
🕳
Hyvä kun muistutit. Pitää suihkun viemäri putsata. Kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos elämällä ois jälkiruoka ja se olisi aika hyvä jälkiruoka
Tiramisu👍
Tipumisu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukin vetää rajan oman suhteensa kohdalta sekä omalta kohdaltaan.
Niin, siksi meillä on vankiloissakin porukkaa kun ihmiset vetää itse rajan moraalin suhteen. Semmottii.
Mitä sinä sitten täällä teet? Ketä kaipaat? Ettet vain olisi moralisoimassa muita kun omakaan toiminta ei kestä päivänvaloa.
Tulipa vaan mieleen. Minä en moralisoi ketään, jokainen tietää kyllä itse mikä on oikein ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassun hauskat vanhurskaat ja ukkonsa menettäneet langassa. Pidättekö ihmisiä lapasina noin yleensä? Keskimäärin ihminen yksilönä tietää miten elää elämäänsä ja siihen ei kuulu mm. katkeruus.
Näemmä paikalla myös kaltaisiasi muka besserwissereitä, jotka nostavat itsensä muita ylemmäksi ja halveksuen sieltä "opastavat" muita kuolevaisia.
Mikäs selostaja se sieltä putkahti kihisten pyhästä hengestä. Katosiko luetun ymmärtäminen kun kalikka päähän kalahti 🤣
Siinä meillä paraskin puhuja vaki hymiöineen. -sivusta olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝 🧡 💘💘💘💘
Siinähän on me.
sivusta
🤔 Tässä täsmää meidän nimien kirjaimet, mutta todennäköisyys siihen, että kävisit täällä on häviävän pieni.
Kuka hän? Oliko nn?