Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85855)
Vierailija kirjoitti:
Katotaan huomenna?
Katotaan. Toivottavasti edes moikkaan. Hymyä sulta ei herkästi saa.
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝 🧡 💘💘💘💘
Siinähän on me.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuolaat päivät pitkät toisten vaimoja ja sitten olet kotona niin kilttiä poikaa, että! Olet kaksinaismoralistinen silmänpalvoja, joka puhuu lujasta moraalistaan.
Kuolaisin enemmänkin, jos näkisin useammin. Ja minulla on puhdas omatunto siitä. Ja olen kiltti. Jaksamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette sitten kerro puolisoillenne näistä jutuista täällä, jos tämä on viatonta puuhaa?
Mikä pakkomielle sinulla on toistaa itseäsi ja yleensäkin arvailla kenenkään suhdestatusta? Mulla on vinkki sulle; mene itse sen kaivatun ukkos/muijas oletetun puolison luokse kysymään ja kertomaan ja lopeta piipitys anonyyminä anonyymeille !
Idiotismi johtaa tuollaiseen. Ketjun ongelma on nämä typerykset, jotka päivystävät päivät ketjussa ja kuvittelevat tunnistavansa tuttujaan.
Ei saisi ketään arvostella, mutta tuosta taitaa olla kyse.
Pitää tässä tapauksessa arvostella, koska he harhoissaan pilaavat ketjun. Ylipäätään täällä on monia, joilla ei taida olla riittävästi sosiaalista elämää, joten ketjuun hölistään niitä näitä. Ja koska kontakteja on vähän, ei ymmärretä, kuinka paljon Suomen miljoonat ihmiset toistavat samoja asioita. Ja osa haluaa tahallaan liekittää ketjua tylsyyksissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan huomenna?
Siis toivottavasti moikkaat.
Oot mulle osoitettu jostain korkeammalta taholta, näin uskon. Taivaasta tarjoiltu mielitietty.
Semmoinen setä. Nyt tiedät sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
J lopeta jo minusta haaveilu täällä ja muutenkin. En oo susta kiinnostunut ollenkaan. Nolaat ittes.
-L
Ei se ole täällä enää tai ehkä jossain varjoissa, joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan huomenna?
Mikset itse voi moikata?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos elämällä ois jälkiruoka ja se olisi aika hyvä jälkiruoka
Tiramisu👍
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle osoitettu jostain korkeammalta taholta, näin uskon. Taivaasta tarjoiltu mielitietty.
Minulla on ollut samanlainen tunne jo muutaman vuoden eräästä. Tunnen itseni onnekkaaksi, en vielä onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Enkö muka hymyile?
Et. Kerran taisit hymyillä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝 🧡 💘💘💘💘
Siinähän on me.
sivusta
Ketkä me?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan huomenna?
Mikset itse voi moikata?
Voin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolaat päivät pitkät toisten vaimoja ja sitten olet kotona niin kilttiä poikaa, että! Olet kaksinaismoralistinen silmänpalvoja, joka puhuu lujasta moraalistaan.
Myönnän asian, enkä pode siitä syyllisyyttä
Siksi voitkin voitkin tehdä niin paljon pahaa kuin huvittaa. Ei tunnu missään, ei varsinkaan se, mitä touhuista muille aiheutuu.
Mä oon kiltti ja hellä mies,enkä tee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos elämällä ois jälkiruoka ja se olisi aika hyvä jälkiruoka
Tiramisu👍
Misut ja misut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝 🧡 💘💘💘💘
Siinähän on me.
sivusta
Ketkä me?
Kädelliset. Ihmisapinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän asian, enkä pode siitä syyllisyyttä
Siksi voitkin voitkin tehdä niin paljon pahaa kuin huvittaa. Ei tunnu missään, ei varsinkaan se, mitä touhuista muille aiheutuu.
Mä oon kiltti ja hellä mies,enkä tee pahaa.
Joppe?
J lopeta jo minusta haaveilu täällä ja muutenkin. En oo susta kiinnostunut ollenkaan. Nolaat ittes.
-L