Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (85956)

Vierailija
85761/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaat päivät pitkät toisten vaimoja ja sitten olet kotona niin kilttiä poikaa, että! Olet kaksinaismoralistinen silmänpalvoja, joka puhuu lujasta moraalistaan.

Vierailija
85762/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoliitossa elävä ei peri Jumalan valtakuntaa.

Ei haittaa mitään. Kaivattu on jumalainen.

nn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85763/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
85764/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolaat päivät pitkät toisten vaimoja ja sitten olet kotona niin kilttiä poikaa, että! Olet kaksinaismoralistinen silmänpalvoja, joka puhuu lujasta moraalistaan.

Ei voi käyttää monikkoa.

Vierailija
85765/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten esittämään herranterttusta, hopihopi!

Vierailija
85766/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei ilmeisesti kuolannut? Päivi kun sä et vaan ole Penan mielestä kuolattava 🤷 

Vierailija
85767/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝💝💝💝💝 🧡 💘💘💘💘

Vierailija
85768/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten esittämään herranterttusta, hopihopi!

Okei. Mä meen.

Vierailija
85769/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yritän pysyä erossa kahvista, pitää testata aiheuttaako se ton jäätävän potutuksen, siis kahvin juonti

Vierailija
85770/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette sitten kerro puolisoillenne näistä jutuista täällä, jos tämä on viatonta puuhaa?

Mikä pakkomielle sinulla on toistaa itseäsi ja yleensäkin arvailla kenenkään suhdestatusta? Mulla on vinkki sulle; mene itse sen kaivatun ukkos/muijas oletetun puolison luokse kysymään ja kertomaan ja lopeta piipitys anonyyminä anonyymeille !

Idiotismi johtaa tuollaiseen. Ketjun ongelma on nämä typerykset, jotka päivystävät päivät ketjussa ja kuvittelevat tunnistavansa tuttujaan.

Vierailija
85771/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette sitten kerro puolisoillenne näistä jutuista täällä, jos tämä on viatonta puuhaa?

Mikä pakkomielle sinulla on toistaa itseäsi ja yleensäkin arvailla kenenkään suhdestatusta? Mulla on vinkki sulle; mene itse sen kaivatun ukkos/muijas oletetun puolison luokse kysymään ja kertomaan ja lopeta piipitys anonyyminä anonyymeille !

Idiotismi johtaa tuollaiseen. Ketjun ongelma on nämä typerykset, jotka päivystävät päivät ketjussa ja kuvittelevat tunnistavansa tuttujaan.

Väittihän joku, että oli oikein useamman tutun täältä tunnistanut :D 

Olen itse seurannut ketjua hieman vajaa 4 vuotta, ja ei kyllä kovin montaa juttua ole pyörinyt, mistä saisi edes 51% varmuuden jonkun henkilöllisyydestä. "no se kirjoittaa erilailla!! Tietäjät tietää" Niin, onhan se uniikkia mainita hissi, aula, peili, nelonen vitonen tai joku vastaava yleisessä käytössä oleva sana. 

Vierailija
85772/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän asian, enkä pode siitä syyllisyyttä

Vierailija
85773/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten himot ovat kaiken pahan alku ja juuri. Kun mies kuolaa, nainen kuvittelee, että hän rakastaa. 🤣

Vierailija
85774/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä miestä jonka kanssa meillä olisi varmaan paljon yhteistä. Tunsin sen energian meidän välillä heti.

Vierailija
85775/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten himot ovat kaiken pahan alku ja juuri. Kun mies kuolaa, nainen kuvittelee, että hän rakastaa. 🤣

Mites naisten himot?  Niitä nimittäin riittää...

nn

Vierailija
85776/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos elämällä ois jälkiruoka ja se olisi aika hyvä jälkiruoka 

Vierailija
85777/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi ketään arvostella, mutta tuosta taitaa olla kyse. 

Vierailija
85778/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän asian, enkä pode siitä syyllisyyttä

Siksi voitkin voitkin tehdä niin paljon pahaa kuin huvittaa. Ei tunnu missään, ei varsinkaan se, mitä touhuista muille aiheutuu.

Vierailija
85779/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tunnisteellisia mies. Sellaisia, joista rando palstalainen ei tiedä, mutta minä tiedän. 

Haluatko oikeasti?

Haluan.

Mitä kirjoitin sulle perjantaina kolmanneksi viimeisessä viestissä?

Kontekstista irroitettuna on ihan Fingerporia. En referoi, kun hän ei mua taatusti kaipaile😁 sivusta n

Vierailija
85780/85956 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi käyttää monikkoa.

Älä naurata. Akkoja on pitkin kyliä, joiden perässä ajelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan