Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kuumaa perunaa
Yöllä
Nukun
Kukaan TEISTÄ ei tunne toisiaan. T: Muromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan väsyä tähän
Väsytät itsesi ennemmin kuin otat yhteyttä
Elämä on joskus aika monimutkaista
Joillakin elämän valinnoilla sitä voi suoraviivaista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan TEISTÄ ei tunne toisiaan. T: Muromies
Tunnen mä tipun, älä yhtään yritä, ja se on tosi ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoliitossa elävä ei peri Jumalan valtakuntaa.
Pettääkö vieraalle kirjoitteleva aviomies, jos salaa sen vaimoltaan?
Irl seksiviestit on pettämistä.
Ketjuun saa kirjoitella sellaisia? Entä henkinen pettäminen? Oletko lukenut aiheesta?
Henkistä pettämistä on myös se, että pelaa videopelejä ja roikkuu netissä/koneella tuntikausia.
Höpöä. Porttiteoria ei oikein sovellu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en välttele ketään, mutta väsyn mäkin joskus. En yhtään tykkää ihmisten välisestä draamasta.
Ja samat että illalla kotiin.
En mäkään tykkää draamasta. En pyytänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tunnisteellisia mies. Sellaisia, joista rando palstalainen ei tiedä, mutta minä tiedän.
Haluatko oikeasti?
Haluan.
Mitä kirjoitin sulle perjantaina kolmanneksi viimeisessä viestissä?
Ohi. Perjantaina ei kontaktia.
Ok, ohi sit.
Tähän väliin ttk:lle terveisiä.
Miksi ette sitten kerro puolisoillenne näistä jutuista täällä, jos tämä on viatonta puuhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassun hauskat vanhurskaat ja ukkonsa menettäneet langassa. Pidättekö ihmisiä lapasina noin yleensä? Keskimäärin ihminen yksilönä tietää miten elää elämäänsä ja siihen ei kuulu mm. katkeruus.
Näemmä paikalla myös kaltaisiasi muka besserwissereitä, jotka nostavat itsensä muita ylemmäksi ja halveksuen sieltä "opastavat" muita kuolevaisia.
Mikäs selostaja se sieltä putkahti kihisten pyhästä hengestä. Katosiko luetun ymmärtäminen kun kalikka päähän kalahti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Hassun hauskat vanhurskaat ja ukkonsa menettäneet langassa. Pidättekö ihmisiä lapasina noin yleensä? Keskimäärin ihminen yksilönä tietää miten elää elämäänsä ja siihen ei kuulu mm. katkeruus.
Sotkija sotkee muiden asiat ja sitten haukkuu jälkeä, jonka aiheutti. 👏🏽👏🏽👏🏽 Vastuun kanto ei kuulu vahvuuksiisi. Haukut katkeruudesta, kun itse olet ollut sellaista luomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tunnisteellisia mies. Sellaisia, joista rando palstalainen ei tiedä, mutta minä tiedän.
Laita itse. Luuletko retardi saavasi täällä kaiken antamatta itse? Näätä.
Luulee se. Sama per*seenhajuinen Irmeli täällä on vuosia ollut tunnisteita tinkaamassa. Taitaa haluta niitä siitä syystä, että saa yrittää ruokkia ketjua.
Tuo vanhurskas sana on kyl eeppisin käännös”moka”, jonka voi keksiä. Vanhat ja hurskaat. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette sitten kerro puolisoillenne näistä jutuista täällä, jos tämä on viatonta puuhaa?
Mikä pakkomielle sinulla on toistaa itseäsi ja yleensäkin arvailla kenenkään suhdestatusta? Mulla on vinkki sulle; mene itse sen kaivatun ukkos/muijas oletetun puolison luokse kysymään ja kertomaan ja lopeta piipitys anonyyminä anonyymeille !
Ensin ongelma oli ettet uskonut kiinnostuksen olevan molemminpuolista ja yritit piilottaa oman kiinnostuksesi siinä onnistumatta. Nyt tiedät sen olevan molemminpuolista ja menit siitä vielä enemmän paniikkiin. En enää tiedä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Paholaisen asianajaja
All of it, Kevin.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan huomenna?
No sehän se oli, vaikka ei ollakaan yhteydessä vapaa ajalla.
Ohi. Perjantaina ei kontaktia.