Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84936)

Vierailija
84901/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai säilähditkö?

Hieno historiallinen sana, vanhaa suomea, säilähtää. 🍀

Ootko varma? Ei löytynyt googlesta. Sivusta

Google ei osaa moniakaan vanhoja Suomen kielen sanoja. Vanhat  oikeat sanakirjat ovat aarteita.

Se on sääli että vanhat upeat sanat unohdetaan. Esim. sellaiset kuin odelma. Eli tyyneen järviveteen syntyvä rinkulakuvio kun sinne heittää kiven. Harvoin kukaan enää käyttää! Itse toki kyseistäkin sanaa viljelen, kuten monia muitakin vanhoja aarteita (venhe, pörhökorva, kuuhut, keväin, mittumaari, joitakin mainitakseni).

Kuten viljelet ohisteluakin!

Vähänpä sinäkin ymmärrät! Töräyttelet soopaasi ja juonnat joutavilla tyhjänpäiväisyyksilläsi joka välissä, mutta et ymmärrä, että nuo kaikki mainitsemani ovat hienoja ja käyttökelposia kaipuun sanoja. 

Kuuhut, jota kaivatun kanssa omilla tahoillaan katsotaan kaivattua miettien. Tai venhe, jolla haluaisin soutaa luoksensa. Tai haikea pieni ja hetkessä katoava odelma, joka veden pintaan syntyy kaipaajan istuessa yksin järven rannassa ja heittäessään ikävissään kiven veteen. Keväin, tuo väkevien tunteiden, rakkauden ja kaihon vuodenaika! Mittumaari ja seitsemän kukkaa, sekä kaivatun kuva yöttömän yön unissa…

Yrittäisit ymmärtää tuon otsikon ja sen jälkeen vähättelisit muiden ymmärrystä!

Vierailija
84902/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa ihmisen haaveilla Pariisista 

Niinpä, nehän kaiken lisäksi haaveilivat olevansa siellä pääsääntöisesti kaivattujensa kanssa. 

Miksi jotain jurppii niin kovasti Pariisi? Jos jotkut unelmoivat Pariisissa olosta oman kullan kanssa, niin hienoa. Jollain on vissiin väärä akka kun niin jurppii. Jos itse saisin kaivattuni, veisin hänet oikopäätä tuohon rakkauden kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84903/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulit mun kirjoituksia toiseksi kaivatuksesi. Jäi huono maku.

Mielikuvitus mieli kuvitus, ei ole mitään toista. Jos joku yksi täällä on kirjoittanut kaipaavansa kahta ihmistä, niin väitän että se on todella harvinaista. Useimmille on yhdessäkin kaivatussa melkein liikaa.

Vierailija
84904/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus unohdin tervehtiä takaisin koska olin niin ihastunut että unohdin kaikki käytöstavat. Muistaakseni hihittelin, voi luoja...

Tuosta hihittelystä tuli mieleen, että omasta mielestä mun naurussa ei ole koskaan ollut mitään erityisen hentoista tai naisellista. Mutta kun kaivattu tuli kuvioihin, aloin yhtäkkiä hihitellä ja jopa mun ääni muuttui🙄 työkaverit vähän ihmetteli.

Vierailija
84905/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt et taas tervehdi. En jaksa tätä lämmintä-kylmää -leikkiä.

Miksi tervehtisin? En ymmärrä mitä haluat. Tuntuu minulla leikkimiseltä. Luovutin koska ei tuntunut hyvältä se miten käyttäydyt kun yritin olla lämmin.

Sivusta, mutta on asiallista vastata tervehdykseen. Muuta ei tarvitse sanoa kuin huomenta ja jatkaa matkaa. Eikä tervehtijä edes halua mitään, noudattaa vain tapoja. Sivusta vaan.

Vierailija
84906/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole onkinut kaivattusi pillukarvoja suustasi, on turha kaivata. Jos taas olet, suhteenne on siinä mallissa että kaikki satsaaminen siihen kannattaa sillä se on molemminpuolista👍 

Vierailija
84907/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole onkinut kaivattusi pillukarvoja suustasi, on turha kaivata. Jos taas olet, suhteenne on siinä mallissa että kaikki satsaaminen siihen kannattaa sillä se on molemminpuolista👍 

Okay then bye bye then 👋 

Vierailija
84908/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko samanlaisen tehokkaan ohjeen mutta naisversiona? Ei ookkaan niin helppoo.

Vierailija
84909/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

Minulta

Minulla 

Sheivattu

Pillu

Helppo

Pitää

Puhtaana

MenoX

👋👋

Vierailija
84910/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei muka kaivatun posliiniin kannata satsata!?!?!?!

Vierailija
84911/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merci, tämä neuvo täytyy ottaa käyttöön.

Vierailija
84912/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata, että naisia voi kyllä nussia mutta harvoja niistä kaipaa. Mutta jos olet nussinut ja vielä kaipaatkin häntä, niin se on siinä 💥. Olet saanut osuman. 

Vierailija
84913/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyppisin hänen karvojaan irti antaessani nautintoa hänelle? Olenko tosikko, vai oletko sinä hassu?

Vierailija
84914/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merci, tämä neuvo täytyy ottaa käyttöön.

Olla hyvä, tuo viisaus kannattaa painaa mieleen. Opin sen kovalla hinnalla.

Vierailija
84915/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika,että on taas sairasta porukkaa.Sakeeta settiä !

Vierailija
84916/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt porukkaa täällä. Hyi

Vierailija
84917/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä viisaus. Todistaa että mies osaa muutakin kuin perääntyä.

Vierailija
84918/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt porukkaa täällä. Hyi

Mitä tarkoittaa wt?

Vierailija
84919/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa reikäpäät ja huomiseen!

Vierailija
84920/84936 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko unohtanut? Minä en sinua. Samat toiveet kuin tähänkin asti.

Keneltä kysyt?

M->N vai N->M vai joku muu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän