Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84936)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmisen haaveilla Pariisista
Niinpä, nehän kaiken lisäksi haaveilivat olevansa siellä pääsääntöisesti kaivattujensa kanssa.
Miksi jotain jurppii niin kovasti Pariisi? Jos jotkut unelmoivat Pariisissa olosta oman kullan kanssa, niin hienoa. Jollain on vissiin väärä akka kun niin jurppii. Jos itse saisin kaivattuni, veisin hänet oikopäätä tuohon rakkauden kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulit mun kirjoituksia toiseksi kaivatuksesi. Jäi huono maku.
Mielikuvitus mieli kuvitus, ei ole mitään toista. Jos joku yksi täällä on kirjoittanut kaipaavansa kahta ihmistä, niin väitän että se on todella harvinaista. Useimmille on yhdessäkin kaivatussa melkein liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus unohdin tervehtiä takaisin koska olin niin ihastunut että unohdin kaikki käytöstavat. Muistaakseni hihittelin, voi luoja...
Tuosta hihittelystä tuli mieleen, että omasta mielestä mun naurussa ei ole koskaan ollut mitään erityisen hentoista tai naisellista. Mutta kun kaivattu tuli kuvioihin, aloin yhtäkkiä hihitellä ja jopa mun ääni muuttui🙄 työkaverit vähän ihmetteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt et taas tervehdi. En jaksa tätä lämmintä-kylmää -leikkiä.
Miksi tervehtisin? En ymmärrä mitä haluat. Tuntuu minulla leikkimiseltä. Luovutin koska ei tuntunut hyvältä se miten käyttäydyt kun yritin olla lämmin.
Sivusta, mutta on asiallista vastata tervehdykseen. Muuta ei tarvitse sanoa kuin huomenta ja jatkaa matkaa. Eikä tervehtijä edes halua mitään, noudattaa vain tapoja. Sivusta vaan.
Jos et ole onkinut kaivattusi pillukarvoja suustasi, on turha kaivata. Jos taas olet, suhteenne on siinä mallissa että kaikki satsaaminen siihen kannattaa sillä se on molemminpuolista👍
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole onkinut kaivattusi pillukarvoja suustasi, on turha kaivata. Jos taas olet, suhteenne on siinä mallissa että kaikki satsaaminen siihen kannattaa sillä se on molemminpuolista👍
Okay then bye bye then 👋
Vierailija kirjoitti:
Saisko samanlaisen tehokkaan ohjeen mutta naisversiona? Ei ookkaan niin helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Minulta
Minulla
Sheivattu
Pillu
Helppo
Pitää
Puhtaana
MenoX
👋👋
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka kaivatun posliiniin kannata satsata!?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Merci, tämä neuvo täytyy ottaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomata, että naisia voi kyllä nussia mutta harvoja niistä kaipaa. Mutta jos olet nussinut ja vielä kaipaatkin häntä, niin se on siinä 💥. Olet saanut osuman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyppisin hänen karvojaan irti antaessani nautintoa hänelle? Olenko tosikko, vai oletko sinä hassu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merci, tämä neuvo täytyy ottaa käyttöön.
Olla hyvä, tuo viisaus kannattaa painaa mieleen. Opin sen kovalla hinnalla.
Herranen aika,että on taas sairasta porukkaa.Sakeeta settiä !
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä viisaus. Todistaa että mies osaa muutakin kuin perääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Wt porukkaa täällä. Hyi
Mitä tarkoittaa wt?
Heipparallaa reikäpäät ja huomiseen!
Vierailija kirjoitti:
Oletko unohtanut? Minä en sinua. Samat toiveet kuin tähänkin asti.
Keneltä kysyt?
M->N vai N->M vai joku muu?
Yrittäisit ymmärtää tuon otsikon ja sen jälkeen vähättelisit muiden ymmärrystä!