Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaiset miehet harrastaa irtoseksiä ja tietynlaiset eivät. On muunkinlaisia miehiä kuin pinnallisia.
Kyllä. Ja tietynlaiset miehet ovat ilman kahdenvälistä seksiä vaikka vuosia, kunnes tapaa sen oikean. Henkisesti vaikeaa, mutta ilman tunteita ei pysty.
Eli oot niitä miehiä jotka pihtaa parisuhteessa. Kun kaikki SINUN tunteet eivät ole kohdallaan, seksi loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koko elämäni aikana kertaakaan kertonut tunteitani ensimmäisenä kasvotusten kellekään. Oon ihan hitonmoinen pelkuri näissä asioissa.
Oletko kenties nainen?
Vierailija kirjoitti:
On sietämätöntä olla se, joka kelpaisi vain toisella kierroksella oleville. Pennut tehdään ensin jollekin kusipää-ääliölle, ja sitten pitäisi hypätä siihen arkeen mukaan. Miksi naiset ovat niin tyhmiä ensimmäisellä kierroksella.
Mä olin tarkka lapsilleni isää etsiessä ja lopulta lapset jäi kokonaan tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Venetsialaisia en ole juhlinut ainakaan 15 vuoteen. Se on kiva tapahtuma, etenkin ilotulitus on upea, mutta ei ole enää sinkkukavereita, joita kiinnostaisi lähteä sinne tai olla kuskina.
Ehkä niitä ei kiinnosta sun seura kun ovat huomanneet miten tyhmä olet. Et osaa edes otsikkoa lukea täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koko elämäni aikana kertaakaan kertonut tunteitani ensimmäisenä kasvotusten kellekään. Oon ihan hitonmoinen pelkuri näissä asioissa.
Ole vaan rauhassa. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa unohtaa sinua.
Ei silloin voikaan unohtaa, jos toista rakastaa.
Voisko olla kuitenkin vaan kyse siitä, että ei ylpeys anna periksi? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on se että piilotan liikaa. Viimeksi erääseen kysymykseen oikea vastaus olisi ollut joku hyppytanssi, sait varmaan liian viileän vastauksen..
Vastasit väärin. Se oli siinä 👏👏👏 olet aivan oikeassa. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaiset miehet harrastaa irtoseksiä ja tietynlaiset eivät. On muunkinlaisia miehiä kuin pinnallisia.
Kyllä. Ja tietynlaiset miehet ovat ilman kahdenvälistä seksiä vaikka vuosia, kunnes tapaa sen oikean. Henkisesti vaikeaa, mutta ilman tunteita ei pysty.
Eli oot niitä miehiä jotka pihtaa parisuhteessa. Kun kaikki SINUN tunteet eivät ole kohdallaan, seksi loppuu.
Tuota noin. Olet niitä kommentoija, jotka kiihkossaan unohtavat koko keskustelun rakenteen ja ilmeisesti tuskissaan toistavat oman elämän kokemuksia jollekin anonyymille kirjoittajalle. Kysymys oli irtoseksin harrastamisesta, ja kerroin oman kokemuksen ja millainen minä olen. Parisuhteesta en kirjoittanut sanaakaan. Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me huomenna? Yritän tulla sinun suunnallesi lenkille n. klo 16 aikaan.
N92
Missä haluat nähdä?
Jos olet kaivattuni, niin tiedät kyllä minne haluan lenkille. Olemme useasti jutelleet paikasta ja sinäkin käyt siellä koiran kanssa.
N92
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole vaan rauhassa. Heippa.
Aina löytyy mies jos uskaltaa tehdä aloitteen. Nyt vaan haluan vain yhden tietyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Olet niitä kommentoija, jotka kiihkossaan unohtavat koko keskustelun rakenteen ja ilmeisesti tuskissaan toistavat oman elämän kokemuksia jollekin anonyymille kirjoittajalle. Kysymys oli irtoseksin harrastamisesta, ja kerroin oman kokemuksen ja millainen minä olen. Parisuhteesta en kirjoittanut sanaakaan. Voimia sinulle.
Mene sinä " henkisesti vaikeaa ilman tunteita" vaikka narun jatkoks. Sulla varmaan henkisesti muutenkin vaikeaa. Muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
On sietämätöntä olla se, joka kelpaisi vain toisella kierroksella oleville. Pennut tehdään ensin jollekin kusipää-ääliölle, ja sitten pitäisi hypätä siihen arkeen mukaan. Miksi naiset ovat niin tyhmiä ensimmäisellä kierroksella.
Mitä juuri luin? Ei omissa piireissä tehdä lapsia kusipääääliöiden kanssa.
Olen todella onnellinen että uskalsin tehdä lapset vaikka loppujen lopuksi suhde ei kestänyt. En halua sen katkeran tilittäjän ajatusmaailmaa kotini seinien sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä " henkisesti vaikeaa ilman tunteita" vaikka narun jatkoks. Sulla varmaan henkisesti muutenkin vaikeaa. Muissakin asioissa.
Otan osaa elämäsi vaikeuteen. Oletko jonossa hoitoon ja käytät tätä ilmaisena ennakkona? Pura vaan paha olosi, anna tulla kaikki ulos niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa unohtaa sinua.
Ei silloin voikaan unohtaa, jos toista rakastaa.
Voisko olla kuitenkin vaan kyse siitä, että ei ylpeys anna periksi? sivusta
Ei taida olla ylpeydestä kyse, aika ei vain tuonut unohdusta.
J sä oot nolo, hiukan säälittäväkin. Ei sua kukaan kaipaa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
J sä oot nolo, hiukan säälittäväkin. Ei sua kukaan kaipaa. Sori.
Taasko se Jarska kirjoitti sinulle viestin, jota kukaan muu ei nähnyt?
Venetsialaisia en ole juhlinut ainakaan 15 vuoteen. Se on kiva tapahtuma, etenkin ilotulitus on upea, mutta ei ole enää sinkkukavereita, joita kiinnostaisi lähteä sinne tai olla kuskina.