Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84913)
Vierailija kirjoitti:
Hieno sana on sellainen, joka tuntuu hyvältä suussa ja kuulostaa hyvältä. Moni suomalainen sana ei. :/
Pimppi?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Mitä mä teen? 🦇
Samaa mietin💔💧
Vierailija kirjoitti:
Nyt et taas tervehdi. En jaksa tätä lämmintä-kylmää -leikkiä.
Joku tervehtii ja välillä ei? Ja se on kylmää kuumaa leikki sun mielestä 🤣🤦🏻 Mistä TEITÄ SIKIÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla tervehdin, en saanut vastausta. Ehkä en enää uskalla, mutta ei olla nyt nähtykään. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tervehtisin? En ymmärrä mitä haluat. Tuntuu minulla leikkimiseltä. Luovutin koska ei tuntunut hyvältä se miten käyttäydyt kun yritin olla lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Mitä mä teen? 🦇
Samaa mietin💔💧
Anteeksi 🙈 (ellen tulkinnut väärin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ota sitä itseesi. Ehkä tilanne oli liian nopea tai jotain. Mun kaivattu ei kerran tervehtinyt, mutta kun moikkasin uudestaan toisena päivänä niin sain nätin hymyn ja tervehdyksen. En usko että hän pelaa mitään kylmää-kuumaa leikkiä.
Joskus tilanne todella voi tulla liian nopeasti, totta.
Hämmästys ja jos toisen tapaa paikassa jossa ei odota kohtaavansa...
Onko kaikki muutkin tänään sekaisin vai tuo yksi vaan? Ainakin muutama on eksynyt täysin väärän otsikon alle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ota sitä itseesi. Ehkä tilanne oli liian nopea tai jotain. Mun kaivattu ei kerran tervehtinyt, mutta kun moikkasin uudestaan toisena päivänä niin sain nätin hymyn ja tervehdyksen. En usko että hän pelaa mitään kylmää-kuumaa leikkiä.
Mä joskus unohdin tervehtiä takaisin koska olin niin ihastunut että unohdin kaikki käytöstavat
Vierailija kirjoitti:
Saatkohan kotona riittävästi arvostusta?
En
Mä joskus unohdin tervehtiä takaisin koska olin niin ihastunut että unohdin kaikki käytöstavat. Muistaakseni hihittelin, voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tervehtii ja välillä ei? Ja se on kylmää kuumaa leikki sun mielestä 🤣🤦🏻 Mistä TEITÄ SIKIÄÄ
Mistä teitä tyhjän kommentoijia sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tilanne todella voi tulla liian nopeasti, totta.
Hämmästys ja jos toisen tapaa paikassa jossa ei odota kohtaavansa...
Sepä se. Yllättävä kohtaaminen voi todellakin olla liian yllättävä 😅
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua. Haluaisin kuulla sinusta, mitä mietit.
T. Piipii (Meinasin vahingossa kirjoittaa tähän oikean nimeni.)
Mulle meinasi alkuaikoina käydä pari kertaa tapaturma ja oli lähellä, ettei viesti lähtenyt vahingossa omalla allekirjoituksella ;)
Ole sitten jästipää, uskottava se on!
En jaksa teitä nyt 😍😜 häivyn heihei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle meinasi alkuaikoina käydä pari kertaa tapaturma ja oli lähellä, ettei viesti lähtenyt vahingossa omalla allekirjoituksella ;)
Oikein tarpeellinen tieto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein tarpeellinen tieto!
Olet sivusta. Oli kyllä sullakin tarpeellista sanottavaa.
On varmaan. Kun asiallisia viestejä poistuu kuitenkin ihan hetkessä, mutta asiattomuudet ei poistu millään.