Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84697)

Vierailija
84621/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kellä on tilillä kaksi euroa voivat palvella naistaan kotona. Siivota, tehdä ruokaa, hieroa ja huolehtia rakkaastaan. Voi mennä töihin ja säästää rahaa Pariisiin. 

Ja toiset tekee tuon kaiken: vie reissuun, siivoaa, huolehtii ja ruokkii naisen :D Joten tietysti ”annan aina”. Ja sillä tavalla kuin haluaa. 

Mutta aidosti tsemppiä kaikille kenellä on kaksi euroa tilillä, niin miehille kuin naisillekin. Jospa se siitä vielä. 

Vierailija
84622/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla. 

Naurattaa vaan, jos juttu muuten luistaa, niin romukoppaan heti, kun selviää ettei omatakaan mitään pätselös dicrii in pisnis skaiensiis paperia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84623/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen kaivattuni eteen: 

Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki? 

Oma vaimo kannattaa viedä, siellä seksikin maistuu paremmalta.  

Eikö se ole vaimo, jota sydän rakastaa? Jos olet ottanut muunlainen vaimon, se on oma virhe. Iso virhe. 

Liian moni tekee tuon virheen. Ei tee asioita sydämestään.

Paljon on ihmisiä jotka katsovat myös sukutaustat jne että on ns oikeanlaisista ympyröistä, mielellään varakkaista. 

Vierailija
84624/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt paratiisissa. Millon tuut kitkemään mut?

Vierailija
84625/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen kaivattuni eteen: 

Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki? 

Tee se. Mulle tosin riittää ihan koto-Suomi. 😍

Mikään ei korvaa Pariisia. Siellä on uskomattoman kaunista, taikaa ilmassa.

Makuja on monia. Minulle Pariisi on likainen, tunkkainen ja erittäin kliseinen, vaikk toki siellä on hyviäkin puolia. Mutta romantiikka kaukana.

Jos sinulle Pariisi on tuota, likainen ja kliseinen, se johtuu siitä ettet ole ollut Pariisissa. Suosittelen, että menet Pariisiin naisen kanssa jota rakastat. Loppu on kuin taikaa. Pariisi on uskomaton.

Jos se on mennyt Pariisiin väärän naisen kanssa, niin onko ihme että Pariisi näytti likaiselta ja tunkkaiselta 😆. Eikö sinne nimenomaan pitäisi mennä sen oikean naisen kanssa?

Vierailija
84626/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee. 

Kannattaa opiskella uusi ammatti ihan Tinderin vuoksi 😀😀😃🤣

Mä en oo vielä kertaakaan kysynyt tinderissä kenenkään ammattia. Mutta oon melko varma että minustakin on yritetty leipoa ties mitä materialistista hirviötä. Että kannattaisko suhtautua itseensä ja muihin ihan vaan ihmisenä. Sivusta

Vierailija
84627/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tasokas nainen katsoisi pennitöntä miestä? Katsokaas kun niiden ei tarvi. 

Kuka tahansa voi olla se oikea, kunhan on komea ja rahaa. 

Mulle on aina riittänyt pelkkä miehen komeus, katsos kun olen niin vaatimaton. 

Vierailija
84628/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla. 

Entäs ahtaaja Antti,teurastaja Teijo, insinööri Ilpo,roskakuski Raimo tai lähihoitaja Lassi?

Vierailija
84629/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Vierailija
84630/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tasokas nainen katsoisi pennitöntä miestä? Katsokaas kun niiden ei tarvi. 

Kysynpä vaan että mihin tarvitsee miehen rahoja jos itsellä on tarpeeksi? Mä en ainakaan tykkää yhtään siitä monien rikkaiden ihmisten oletuksesta, että kaikella on hinta. Ihan jo pelkästään itsepäisyyttäni on pakko osoittaa että eipä ole kaikki tässä maailmassa ostettavissa. Kannattaa kokeilla niitä keinoja joita ei voi mitata rahassa.

Raha nyt on edellytys mukavalle elämälle ja on paljon kivempaa kun molemmilla on sitä ihan omasta takaa, joten urputus seis ja anna olla. 

Mulla on jo valmiiksi mukava elämä, joten ei kyllä ole tuon taivaallista merkitystä onko toisella rahaa vai ei. Monet ihmiset joilla ei ole sitä ollut, ovat todella kekseliäitä ja se on minusta viehättävä piirre. Mun pappa oli sellainen ja edelleenkin tunnen heti hymyn nousevan kasvoille kun huomaan samansuuntaisia piirteitä. Älä yleistä.

Varmasti löydämme sopivat mätsimme, turha tästä on jankutusta aloittaa. 

Vierailija
84631/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ahtaaja Antti,teurastaja Teijo, insinööri Ilpo,roskakuski Raimo tai lähihoitaja Lassi?

Ainoa joka noista olisi KIINNOSTAVA, olisi insinööri Ilpo. Mutta hänkin vähän liian low effort, jos AMK-inssi. Muista hävettäisi mainita kavereille. 

Vierailija
84632/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle. 

Miten rohkeus näkyi? Oliko viesti miehelle vai naiselle? 

En kerro tunnisteita, koska joku toinen alkaa heti käyttää niitä. Naiselle.

Vierailija
84633/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Entä jos Pariisista tykkääkin siksi, että siellä on kaunista, uskomatonta ja romanttista. Ei sitä turhaan kutsuta maailman kauneimmaksi kaupungiksi.

Vierailija
84634/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kenellekin geneerinen sitten tarkoittaakaan. Geneerinen on Dubai tai Kanaria. Ei ikinä Pariisi. Pariisi on kaunis, seksikäs, iätön.  

Vierailija
84635/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sievistelette.Ranskakaan eli ole ollut Ranska enää vuosikymmeniin.Ethän tee olettamuksia yhdestä maasta yhden paikkakunnan perusteella 

Vierailija
84636/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee. 

Kannattaa opiskella uusi ammatti ihan Tinderin vuoksi 😀😀😃🤣

Mä en oo vielä kertaakaan kysynyt tinderissä kenenkään ammattia. Mutta oon melko varma että minustakin on yritetty leipoa ties mitä materialistista hirviötä. Että kannattaisko suhtautua itseensä ja muihin ihan vaan ihmisenä. Sivusta

Oletkin varmaan työtön tjsp. Jos keskustelee työelämässä olevan naisen kanssa, työ nousee hänen toimesta puheenaiheeksi viimeistään 15 minuutin sisällä. 

Vierailija
84637/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika. 

Vierailija
84638/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo Pariisia geneeriseksi ja tarjoaa vaihtoehdoksi todellisia UG trävellääjien off the beaten path kohteita kuten Sveitsi ja Italia 🤣🤣

Vierailija
84639/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle. 

Miten rohkeus näkyi? Oliko viesti miehelle vai naiselle? 

En kerro tunnisteita, koska joku toinen alkaa heti käyttää niitä. Naiselle.

Oliko nn vai mn?

Vierailija
84640/84697 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän