Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84900)

Vierailija
84601/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen kaivattuni eteen: 

Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki? 

Tee se. Mulle tosin riittää ihan koto-Suomi. 😍

Mikään ei korvaa Pariisia. Siellä on uskomattoman kaunista, taikaa ilmassa.

Makuja on monia. Minulle Pariisi on likainen, tunkkainen ja erittäin kliseinen, vaikk toki siellä on hyviäkin puolia. Mutta romantiikka kaukana.

Ehkä hän ei niin arvosta puhtautta ja kaunista luontoa. ;) sivusta 

Olet käynyt kerran ja joutunut yöpymään mamualueella Pariisin esikaupunkialueella. En ole koskaan nähnyt mitään sotkua Pariisissa, vaikka ei tietysti suurkaupunkina luontokohde ole. Ehkä silmä sitten näkee mitä se haluaa nähdä, eli aivan kaikkialla oma asenne ratkaisee. 

Vierailija
84602/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan. Mitä teette tänään kaivattunne eteen?

Kaipaavia ajatuksia lähetän, ja toivon, että hänellä olisi kaikki hyvin.  Muuta en voi.

Vauvalle voit kirjoittaa mutta et hänelle itselleen. Tärkeysjärjestys kohdillaan 🤣

Mikä sinut saa kommentoimaan ja selostamaan muiden viestejä?

Ilkeys ja olen täys -perspatti henkilö!

Se, että saan sinut kyselemään ja kommentoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84603/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tasokas nainen katsoisi pennitöntä miestä? Katsokaas kun niiden ei tarvi. 

Kysynpä vaan että mihin tarvitsee miehen rahoja jos itsellä on tarpeeksi? Mä en ainakaan tykkää yhtään siitä monien rikkaiden ihmisten oletuksesta, että kaikella on hinta. Ihan jo pelkästään itsepäisyyttäni on pakko osoittaa että eipä ole kaikki tässä maailmassa ostettavissa. Kannattaa kokeilla niitä keinoja joita ei voi mitata rahassa.

Vierailija
84604/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nissä haluat nähdä? Olen ulkona.

Tuli syötyä niin muhkea lounas, että minut löytää hetken päästä sänkyyni kellahtaneena. Tuu viereen köllöttämään.

Vierailija
84605/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähisukulainen muuttaa hyvin suurella todennäköisyydellä ens vuonna Pariisiin… 

Vierailija
84606/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se totta, juurikin niin? irl

Tarvitsen lisätunnisteen, koska nämä sopii.

Vierailija
84607/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee. 

Vierailija
84608/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle. 

Miten rohkeus näkyi? Oliko viesti miehelle vai naiselle? 

Vierailija
84609/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki? 

Tee se. Mulle tosin riittää ihan koto-Suomi. 😍

Mikään ei korvaa Pariisia. Siellä on uskomattoman kaunista, taikaa ilmassa.

Makuja on monia. Minulle Pariisi on likainen, tunkkainen ja erittäin kliseinen, vaikk toki siellä on hyviäkin puolia. Mutta romantiikka kaukana.

Jos sinulle Pariisi on tuota, likainen ja kliseinen, se johtuu siitä ettet ole ollut Pariisissa. Suosittelen, että menet Pariisiin naisen kanssa jota rakastat. Loppu on kuin taikaa. Pariisi on uskomaton.

Vierailija
84610/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jodelissa ja 2plussalla tulee niin  paljon vähemmän viestejä, jos ei jaksa tätä seurata..

Älä yritä vietellä vielä enemmän harhateille 

Vierailija
84611/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä vaan että mihin tarvitsee miehen rahoja jos itsellä on tarpeeksi? Mä en ainakaan tykkää yhtään siitä monien rikkaiden ihmisten oletuksesta, että kaikella on hinta. Ihan jo pelkästään itsepäisyyttäni on pakko osoittaa että eipä ole kaikki tässä maailmassa ostettavissa. Kannattaa kokeilla niitä keinoja joita ei voi mitata rahassa.

Raha nyt on edellytys mukavalle elämälle ja on paljon kivempaa kun molemmilla on sitä ihan omasta takaa, joten urputus seis ja anna olla. 

Vierailija
84612/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tasokas nainen hanki itse omat rahansa, jos sitä niin paljon tarvitsee? 😃

Vierailija
84613/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tasokas nainen hanki itse omat rahansa, jos sitä niin paljon tarvitsee? 😃

Ihan todella tyhmän ihmisen kommentti. Ei voi sanoa muuta. 

Vierailija
84614/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee. 

Varastomiehet tienaa hyvin ja ahtaajat.

Vierailija
84615/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yöllä testaamassa uusia juoksukenkiä.En ollut aiemmin edes ajatellut miten valtaisa ero kengillä on.Lopputuloksena jalkapohjat eivät olleet lainkaan kipeät ja hölkätessä tuli tunne,kuin vieterit olisivat olleet jalkojen alla.

Vierailija
84616/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo kannattaa viedä, siellä seksikin maistuu paremmalta.  

Eikö se ole vaimo, jota sydän rakastaa? Jos olet ottanut muunlainen vaimon, se on oma virhe. Iso virhe. 

Liian moni tekee tuon virheen. Ei tee asioita sydämestään.

Vierailija
84617/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole kovinkaan kauaa kun mammat pelotteli toisiaan kertomalla kummitusjuttuja nuotion ääressä.

Vierailija
84618/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvää että nuoret naiset etsivät elatuskykyistä sekä myös älyllisesti tasoistaan miestä, eikä varastoJorma ole ykkönen listalla. 

Vierailija
84619/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opiskella uusi ammatti ihan Tinderin vuoksi 😀😀😃🤣

Vierailija
84620/84900 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha nyt on edellytys mukavalle elämälle ja on paljon kivempaa kun molemmilla on sitä ihan omasta takaa, joten urputus seis ja anna olla. 

Mulla on jo valmiiksi mukava elämä, joten ei kyllä ole tuon taivaallista merkitystä onko toisella rahaa vai ei. Monet ihmiset joilla ei ole sitä ollut, ovat todella kekseliäitä ja se on minusta viehättävä piirre. Mun pappa oli sellainen ja edelleenkin tunnen heti hymyn nousevan kasvoille kun huomaan samansuuntaisia piirteitä. Älä yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi