Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84789)

Vierailija
84661/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyminen ja sitä myöden varakkuus on helvetin kiihottavaa. Miksi sitä ei saisi sanoa. 

Vierailija
84662/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla poistelija oikein toimii?

Mustasukkaisuuden voimalla se toimii. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84663/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle. 

Miten rohkeus näkyi? Oliko viesti miehelle vai naiselle? 

En kerro tunnisteita, koska joku toinen alkaa heti käyttää niitä. Naiselle.

Olen sivusta, mutta oli mulle niin sanon että rakkaus tekee rohkeaksi.

Vierailija
84664/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kovinkaan kauaa kun mammat pelotteli toisiaan kertomalla kummitusjuttuja nuotion ääressä.

Sinä olet vieläkin siinä vaiheessa.

Vierailija
84665/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu voi häipyä mutta rakkaus Pariisiin ei. sivu

Hyi helvetti mikä klisee. Romanttisuutta on juuri siellä missä kaksi sydäntä on. 

Vierailija
84666/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika. 

Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.

Aika moni täällä pitää, lopeta juontaminen. eri

Joo, mutta ei kuulu tänne. Etenkään asian toistelu. Saat tykätä Pariisista. Monta kaupunkia on näkemättä, mutta Pariisin edelle aivan heittämällä Brügge, Lugano, Zürich, San Sebastian ja Firenze. Kuvien perusteella Ljubljana ja Praha, vaikka en ole käynyt niissä. 

Vierailija
84667/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sängyn pohjalla, kirjaimellisesti. Tarvisin sua, mutta en halua että näet mua tälläisenä. Älä katoa.

Anna nähdä. Se helpottaa nopeammin kun annat toisen ihmisen auttaa ja huomaat että suhun suhtaudutaan ihan lämpimästi vaikka on vaikea hetki. 

Vierailija
84668/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle. 

Olen sivusta, mutta oli mulle niin sanon että rakkaus tekee rohkeaksi.

Tekee se rohkeaksi, kunnes.. sivus

Vierailija
84669/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle. 

Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika. 

Pyh.Kaikki on kiinni omasta päästä.Aivan kuin eläisitte lukemaanne kirjaa tai elokuvaa ja pyrkisitte samaan fiilikseen.Romanttisuuden saa puhkeamaan vaikka niin ankeassa Kouvolassa, kun teet asioita sen eteen.

Vierailija
84670/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan puhuttu niin paljon rivien välistä että tuntuisi oudolta puhua suoraan

Vierailija
84671/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nn vai mn?

Mn.

Oletkohan mun rakas. 🤔

Vierailija
84672/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika alkaa loppua kesken.

Totta. Me kaikki ollaan sekunti sekunnilta lähempänä lopullista päätepysäkkiä ilman kääntöpaikkaa.

Vierailija
84673/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon sängyn pohjalla, kirjaimellisesti. Tarvisin sua, mutta en halua että näet mua tälläisenä. Älä katoa.

Anna nähdä. Se helpottaa nopeammin kun annat toisen ihmisen auttaa ja huomaat että suhun suhtaudutaan ihan lämpimästi vaikka on vaikea hetki. 

Ei hän ole kysynyt voiko auttaa.

Vierailija
84674/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyminen ja sitä myöden varakkuus on helvetin kiihottavaa. Miksi sitä ei saisi sanoa. 

Sehän siinä on, kun naisoletetut viimeiseen asti väittävät ettei noilla asioilla ole heille merkitystä, vaikka kaikenlaisin kiertotein kuitenkin antavat ymmärtää, että on. 

Rahalla ei ole merkitystä, mutta rahaton mies ei voi olla kiinnostava, joten kyse ei ole rahasta, vaan kiinnostavuudesta. Se on sattumaa, että kiinnostavuus nyt monesti kulkee käsi-kädessä varallisuuden kanssa, mutta varallisuus nyt vaan on sellainen kiva bonus siinä kiinnostavuuden lomassa. 

Vierailija
84675/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.

Aika moni täällä pitää, lopeta juontaminen. eri

Joo, mutta ei kuulu tänne. Etenkään asian toistelu. Saat tykätä Pariisista. Monta kaupunkia on näkemättä, mutta Pariisin edelle aivan heittämällä Brügge, Lugano, Zürich, San Sebastian ja Firenze. Kuvien perusteella Ljubljana ja Praha, vaikka en ole käynyt niissä. 

Praha on hieno.

Vierailija
84676/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattinimikkeeseenkö te rakastutte?

Hitto, mä en sitten osaa tätä lajia, kun aina erehdyn rakastumaan ihmiseen, jonka olemuksen yksi pieni osa sattuu olemaan hänen ammattinsa mutta ei suinkaan se määrittelevin asia.

Ei, mutta tietysti se kertoo jotain siitä millainen ihminen olet ja millainen on sinun älysi sekä tavoitetasosi. 

Ai että tavoitteellista elämää elävät vain korkeastikoulutetut? Ovat yksistään vain älykkäitä?

Voi jeesus sentään.

Onneksi ajattelen eri tavalla. Kertokoon se sitten minusta mitä tahansa.

Varmasti joukossa on myös esimerkiksi yrittäjiä, jotka menestyvät ilman koulutustakin omalla alallaan. Kyllä korkeakoulutus on nykyään lähtötaso, vaikka se ei minkään tae vielä olekaan. Ja mikä riittää kenelle, jokainen saa tavoitella niitä asioita jotka kokevat mielekkäiksi. 

Vierailija
84677/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nn vai mn?

Mn.

Oletkohan mun rakas. 🤔

Minkä väriset hiukset sillä on?

Vierailija
84678/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee. 

Karua. Pitää puhua logistiikka-alasta eikä kertoa enempää alkuun.

Vierailija
84679/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole kysynyt voiko auttaa.

Ehkä vaikutat siltä että haluat työntää pois niin ei kysy kohteliaisuudesta sinua kohtaan jottei tungettele. Muuten mäkin kysyisin.

Vierailija
84680/84789 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla poistelija oikein toimii?

Mustasukkaisuuden voimalla se toimii. 🙄

Toimitteko te kuspäisyyden voimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi