Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle.
Entä jos Pariisista tykkääkin siksi, että siellä on kaunista, uskomatonta ja romanttista. Ei sitä turhaan kutsuta maailman kauneimmaksi kaupungiksi.
Praha on todella kaunis kaupunki, mutta varmaan liian halpa ollakseen romanttinen.
Kaikki muu voi häipyä mutta rakkaus Pariisiin ei. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee.
Kannattaa opiskella uusi ammatti ihan Tinderin vuoksi 😀😀😃🤣
Mä en oo vielä kertaakaan kysynyt tinderissä kenenkään ammattia. Mutta oon melko varma että minustakin on yritetty leipoa ties mitä materialistista hirviötä. Että kannattaisko suhtautua itseensä ja muihin ihan vaan ihmisenä. Sivusta
Oletkin varmaan työtön tjsp. Jos keskustelee työelämässä olevan naisen kanssa, työ nousee hänen toimesta puheenaiheeksi viimeistään 15 minuutin sisällä.
Ilmankos. Kaikki tapailemani naiset ovat vielä opiskelijoita.
Ammattinimikkeeseenkö te rakastutte?
Hitto, mä en sitten osaa tätä lajia, kun aina erehdyn rakastumaan ihmiseen, jonka olemuksen yksi pieni osa sattuu olemaan hänen ammattinsa mutta ei suinkaan se määrittelevin asia.
Oon sängyn pohjalla, kirjaimellisesti. Tarvisin sua, mutta en halua että näet mua tälläisenä. Älä katoa.
Järki poistetaan että jankuttaminen jatkuu, sommoro tälle saitille! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on niin geneerinen. Juuri sellainen mielikuvituksettomien, "elokuvissa ja mediassa on aina sanottu näin, joten näin se on" romanttinen paikka. Mikä siitä tekee romanttisen? Paljon mieluummin menen vaikka Sveitsiin tai Italian maaseudulle.
Sanoo Pariisia geneeriseksi ja tarjoaa vaihtoehdoksi todellisia UG trävellääjien off the beaten path kohteita kuten Sveitsi ja Italia 🤣🤣
Missä sanoin että vaihtoehdot olisivat joku Laos, tai esitin olevani joku UG trävellaaja? :D
Italian maaseutu tai Sveitsin vuoristo ovat vähemmän geneerisiä kun romanttisista kohteista puhutaan. Se oli nyt konteksti. En missään väittänyt että nämä olisivat jotain tuntemattomia, off the beaten path lokaatioita, idiootti XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika.
Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mä en sitten osaa tätä lajia, kun aina erehdyn rakastumaan ihmiseen, jonka olemuksen yksi pieni osa sattuu olemaan hänen ammattinsa mutta ei suinkaan se määrittelevin asia.
Ei, mutta tietysti se kertoo jotain siitä millainen ihminen olet ja millainen on sinun älysi sekä tavoitetasosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle.
Miten rohkeus näkyi? Oliko viesti miehelle vai naiselle?
En kerro tunnisteita, koska joku toinen alkaa heti käyttää niitä. Naiselle.
Aika alkaa loppua kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska kuulla miespuoliselta tutulta, joka oli jonkinlaisissa varastotöissä, miten Tinderissä on aivan mahdoton päästä juttelua pidemmälle ja käytännössä aina ghostaus, kun naiselle selvisi mitä hommia tekee.
Kannattaa opiskella uusi ammatti ihan Tinderin vuoksi 😀😀😃🤣
Mä en oo vielä kertaakaan kysynyt tinderissä kenenkään ammattia. Mutta oon melko varma että minustakin on yritetty leipoa ties mitä materialistista hirviötä. Että kannattaisko suhtautua itseensä ja muihin ihan vaan ihmisenä. Sivusta
Oletkin varmaan työtön tjsp. Jos keskustelee työelämässä olevan naisen kanssa, työ nousee hänen toimesta puheenaiheeksi viimeistään 15 minuutin sisällä.
Oon kyllä työtön tjsp. Mulla olis ihan hyvä ammatti kyllä jos haluisin. En vaan silloinkaan ole ajatellut ihmisistä mitenkään eri tavalla kun olen ollut töissä ja tehnyt niitä töitä johon mun koulutus on. Asiaan voi ehkä vaikuttaa, että mun yksi paha pohjakosketus ja harhailu tapahtui ennen opiskelua, niin asenne ollut aina vähän erilainen koko hommaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta he kaikki nyt vaan sattuvat olemaan niitä menestyneitä ja varakkaita, vaikka se on aivan toissijaista, eiksje?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit mikä Pariisista tekee romanttisen? Sitä ei voi kertoa, se tarvitsee kokea. Rakkauden kaupungin taika.
Eiköhän ole jo aika lopettaa matkatoimiston iskilauseiden toistelu. Sinä pidät Pariisista ja se on ok, joku toinen ei. Sillä hyvä ja eteenpäin.
Aika moni täällä pitää, lopeta juontaminen. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Pariisia geneeriseksi ja tarjoaa vaihtoehdoksi todellisia UG trävellääjien off the beaten path kohteita kuten Sveitsi ja Italia 🤣🤣
Missä sanoin että vaihtoehdot olisivat joku Laos, tai esitin olevani joku UG trävellaaja? :D
Italian maaseutu tai Sveitsin vuoristo ovat vähemmän geneerisiä kun romanttisista kohteista puhutaan. Se oli nyt konteksti. En missään väittänyt että nämä olisivat jotain tuntemattomia, off the beaten path lokaatioita, idiootti XD
Italian maaseutu ja Sveitsin vuoristo on kirjaimellisesti jokaisen keski-ikäistyvän Instagram-Irmelin ja hänen Terassilauta-Teronsa suosikkikohteita 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty torstaina eikä perjantaina, mutta mulla on silti kerrankin rauhallinen olo meidän suhteen. Oot ollut mun kanssa todella rohkea ja vielä sitäkin kärsivällisempi. Haluan jatkossa olla samanlainen sulle.
Oliko nn vai mn?
Mn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen kaivattuni eteen:
Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki?
Tee se. Mulle tosin riittää ihan koto-Suomi. 😍
Mikään ei korvaa Pariisia. Siellä on uskomattoman kaunista, taikaa ilmassa.
Makuja on monia. Minulle Pariisi on likainen, tunkkainen ja erittäin kliseinen, vaikk toki siellä on hyviäkin puolia. Mutta romantiikka kaukana.
Jos sinulle Pariisi on tuota, likainen ja kliseinen, se johtuu siitä ettet ole ollut Pariisissa. Suosittelen, että menet Pariisiin naisen kanssa jota rakastat. Loppu on kuin taikaa. Pariisi on uskomaton.
Sinähän voisit vaikka muuttaa Pariisiin :) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen kaivattuni eteen:
Pitäisikö ottaa vaan kädestä kiinni ja viedä Pariisiin. Eikö se ole rakkauden kaupunki?
Oma vaimo kannattaa viedä, siellä seksikin maistuu paremmalta.
Eikö se ole vaimo, jota sydän rakastaa? Jos olet ottanut muunlainen vaimon, se on oma virhe. Iso virhe.
Tämä yksinkertaisuus oksettaa! Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tietysti se kertoo jotain siitä millainen ihminen olet ja millainen on sinun älysi sekä tavoitetasosi.
Ai että tavoitteellista elämää elävät vain korkeastikoulutetut? Ovat yksistään vain älykkäitä?
Voi jeesus sentään.
Onneksi ajattelen eri tavalla. Kertokoon se sitten minusta mitä tahansa.
Onhan noita matkoja sinne tehty silloisen sen "oikean" kanssa ja siitä kuitenkin jostain syystä erottu.