Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84380)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sattunut niin lujaa että enempää ei siedä.
🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimia kehiin, ketä kaipaat, etunimen eka kirjain?
P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiset on usein kaikkein vaarallisimpia.
Suku on pahin, on sanottu.
On sanottu myös että veri on vettä sakeampaa.
Se on huulten heiluttelua jos ei näy missään
Rynnistetään kaikki sinne ja täytetään niiden feed kaipauksella 😂
Mulla on jodel asennettuna, mut en mä sitä käytä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti välittävät ihmiset ovat välillä kovia. Ne eivät epäröi kertoa, jos olet tekemässä vääriä valintoja, koska niitä kiinnostaa oikeasti parhaasi. 😭
Joskus rakkaus on tiukkojakin tekoja.
Tavallaan samaa mieltä, mutta oon kuullut tätä lausetta liikaa lähipiirin kontrolloivilta muiden elämään sekaantujilta, joiden teot eivät ole rakkautta nähneet. Sivusta
No en tarkoittanut sun lähipiiriä, vaan liittyi kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi madaltaa estoja, ei muuta ihmistä. Juovuksissa tekee ja kertoo sen, mitä aidoimmin on. Humalaiset rakkauden teot ja tunnustukset on validimpaa dataa kuin selvänä sosiaalisten pidäkkeiden tai henkisten estojen rajaama normatiivinen käytös.
Näin on. Itse olen ainakin juurikin humalassa tunnustanut tunteeni joskus muinasuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa taas isopyllyille. Oottako pahoilla teillä?..no tietenkin, letukat.
Sikali mikäli oma divaanisohva on sitä, kusmulkkunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti välittävät ihmiset ovat välillä kovia. Ne eivät epäröi kertoa, jos olet tekemässä vääriä valintoja, koska niitä kiinnostaa oikeasti parhaasi. 😭
Joskus rakkaus on tiukkojakin tekoja.
Tavallaan samaa mieltä, mutta oon kuullut tätä lausetta liikaa lähipiirin kontrolloivilta muiden elämään sekaantujilta, joiden teot eivät ole rakkautta nähneet. Sivusta
No en tarkoittanut sun lähipiiriä, vaan liittyi kaipaukseen.
Mistä sä tiedät oletko mun lähipiirissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hetki miettiä mitä toiselle voi aiheuttaa tekosillaan ja sanoillaan. Itsekkyys ei ole arvostettavaa.
Täällä niillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Irl eri asia.
Paitsi jos kirjoittaa täällä tunnistettavasti.
No sellasta en ole täällä nähnyt 6kk aikana kuin kerran ja se viesti poistui alle 5min.
et varmaan ole ollut täällä päivystämässä koko aikaa
Vierailija kirjoitti:
Mahraks ol koton?
Juu, jätin korkkarit kaappiin ja päätin jäädä palautumaan. Oli päivän paras päätös.
You did it. I made it.
I love my life; Robbie Williams
Nuuka on nuuka myös tunteissaan, ei kannata uhrata aikaa sellaisiin.
Oon niin cute and innocent.
Jodel toimii paremmin kuin Tinder 😍
Jos me yhdistytään niin maailmassa ihan taatusti tapahtuu jokin muljahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi madaltaa estoja, ei muuta ihmistä. Juovuksissa tekee ja kertoo sen, mitä aidoimmin on. Humalaiset rakkauden teot ja tunnustukset on validimpaa dataa kuin selvänä sosiaalisten pidäkkeiden tai henkisten estojen rajaama normatiivinen käytös.
Voi ns. muuttaa mutta se tarkoittaa sitä että aito persoonallisuus tulee esiin.
Sitä juuri tarkoitin. Käsite rähinäviina tarkoittaa sitä että aggressiivisuus paljastuu, jota selvin päin vain itsehillintä ja sosiaaliset normit pitävät kurissa. Se on siellä alla silti. Toiset taas herkistyvät ja tunteet pulppuavat pintaan, kerrotaan kuinka se ystävä on tosi hyvä tyyppi ja ihastusta uskalletaan lähestyä ja kertoa että tykkää.
Alkoholi on hermomyrkky. Lähetään siitä liikkeelle, että kaikkia ei vaan kiinnosta katella vähänkään harittavia silmiä. Samanlaiset etsiytykööt porukoihin.