Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (84377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin satu muuttuisi todeksi ja pitää taikansa
That's what we do here at.. wait, what? Nevermind.
Miksi puhut englantia?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi madaltaa estoja, ei muuta ihmistä. Juovuksissa tekee ja kertoo sen, mitä aidoimmin on. Humalaiset rakkauden teot ja tunnustukset on validimpaa dataa kuin selvänä sosiaalisten pidäkkeiden tai henkisten estojen rajaama normatiivinen käytös.
Voi ns. muuttaa mutta se tarkoittaa sitä että aito persoonallisuus tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on ilmaantunut muidenkin aarteita, mutta Aarre vuosien takaa, ootko täällä?
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut englantia?
Se oli viikon lomalla siellä, ni unohti äidinkielen.
Vierailija kirjoitti:
Aidosti välittävät ihmiset ovat välillä kovia. Ne eivät epäröi kertoa, jos olet tekemässä vääriä valintoja, koska niitä kiinnostaa oikeasti parhaasi. 😭
Joskus rakkaus on tiukkojakin tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun ajatukset muuttuneet eilisestä?
On. Joka päivä tulkitsen itseäni ja suhteitani uudelleen. Lopulta ne päätyvät saman tyyppisiin lopputulemiin. Koska arvoni ovat kuitenkin stabiilit. Tätä olen verrannut myrsky vesilasissa - ilmiöön. Toisin kuin heillä, joilla se myrsky on kuin valtamerellä ajelehtisi.
Jos ne eilisestä jo ovat muuttuneet, aika paljon on taas heilahtanut.
Jos ajatukset ja tunteet muuttuvat, mutta lopputulos on kuitenkin sama eli haaveilen kotona PlayStation äärellä - ei sillä ole ollut aikaansaavaa vaikutusta. Tuo on mielenkiintoinen havainto, että jos romanttinen unelma heilahtelee ihmisestä toiseen - koska on käpertynyt kotiin mielikuvien varaan - jää silloin todellisuus kokematta ja unelmat elämättä.
Tuo englantia puhuva ei ole minä, vaikka sitäkin olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti välittävät ihmiset ovat välillä kovia. Ne eivät epäröi kertoa, jos olet tekemässä vääriä valintoja, koska niitä kiinnostaa oikeasti parhaasi. 😭
Joskus rakkaus on tiukkojakin tekoja.
Tavallaan samaa mieltä, mutta oon kuullut tätä lausetta liikaa lähipiirin kontrolloivilta muiden elämään sekaantujilta, joiden teot eivät ole rakkautta nähneet. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Läheiset on usein kaikkein vaarallisimpia.
Suku on pahin, on sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut englantia?
Kansainväliset etärakkaudet ja some sekoittaneet pään, kuten mullakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kadotin sinut..
Mulle kävi tämä sama ”omani” kanssa tai ehkä hän vain sai tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut englantia?
" Face it, she's Madonna"
Saako sua tipu kaivata jodelissa vai onko liian paljastavaa kun näkyy paikkakunnat tms..
Haluan kivan pojan jota rakastan ja joka näkee vain mut. Harmillista löytää heti, melkein lapsena ja menettää. Se jää menetetyksi. Sellaista elämä. Sain ylimääräistä. Tasapaino sanoo ettei loppuun riitä mitään.