Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi madaltaa estoja, ei muuta ihmistä. Juovuksissa tekee ja kertoo sen, mitä aidoimmin on. Humalaiset rakkauden teot ja tunnustukset on validimpaa dataa kuin selvänä sosiaalisten pidäkkeiden tai henkisten estojen rajaama normatiivinen käytös.
Alkoholi on hermomyrkky. Lähetään siitä liikkeelle, että kaikkia ei vaan kiinnosta katella vähänkään harittavia silmiä. Samanlaiset etsiytykööt porukoihin.
Juu. Mutta en minä alkoholiin kuole ja nautin mielelläni muutamat kännit vuodessa. Liialliseen sokerin käyttöön voisin kuolla nopeammin, jos käyttäisin ja mässäilisin. Valintoja. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Jodel toimii paremmin kuin Tinder 😍
Näyttää kaikki somet toimivanparemmin kun mikään deittisovellus. Ruuhkaa pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Gallup: oletko nähnyt kaivattusi humalassa ja millainen hän oli? Entä toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Jos me yhdistytään niin maailmassa ihan taatusti tapahtuu jokin muljahdus.
Meinaatko, että maailma olisi eri asennossa?
Oon niin nyt lapseton ja sinkku ihminen. Oon niin duunin tarpeessa. Tarvitsen paljon uusia laukkuja ja kenkiä. Help me pls, thank you. Oon niin suomeksi lähinnä.
Hyvää yötä suklaasilmämies💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seuraavat unelmat olleet kuitenkin merkittäviä:
1. Seurustelu nörtti-/taitelijanaisen kanssa. Eli Shumicon-tyyppisen naisen kanssa.
2. Tykkäisimme molemmat videopeleistä ja pelaisimme yhdessä.
3. Hidas elämän tahti 💯👍
Voisin muuten olla tollanen mut en välitä videopeleistä.
Se ei kaataisi suhdetta, kunhan ymmärtää että olen pelannut videopelejä 6-vuotiaasta lähtien. Eli ne ovat iso osa vapaa-aikaani. Siksi toivon naisen olevan pelimyönteinen, vaikkei pelaisi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Olen nainen. Tyttöelämä on jäänyt taakse.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko nähnyt kaivattusi humalassa ja millainen hän oli? Entä toisin päin?
En. Ei ole voinut nähdä kun en oo ikinä ollu humalassa. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Mitä mä teen? 🦇
Do something. Do it right.
Tähän perjantaihin tämäkin päättyi... -Toni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seuraavat unelmat olleet kuitenkin merkittäviä:
1. Seurustelu nörtti-/taitelijanaisen kanssa. Eli Shumicon-tyyppisen naisen kanssa.
2. Tykkäisimme molemmat videopeleistä ja pelaisimme yhdessä.
3. Hidas elämän tahti 💯👍
Voisin muuten olla tollanen mut en välitä videopeleistä.
Se ei kaataisi suhdetta, kunhan ymmärtää että olen pelannut videopelejä 6-vuotiaasta lähtien. Eli ne ovat iso osa vapaa-aikaani. Siksi toivon naisen olevan pelimyönteinen, vaikkei pelaisi itse.
Nainen voisi olla myös mies, niin menisi vähemmän aikaa hukkaan tuon itsepetoksen kanssa, parahin Dande.
En ole rahan perään trollimummo.
Älä katoa. Noin kirjoitin usein alkuaikoina, kun en tunnistanut vielä sun juttuja.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ei luojan kiitos ole, olen aika hupsu silloin.
Tänään ois pieni P-kirjaimen kaipuu. Mutta tarkoittasko se perjantaita vai jotain ihan muuta?