Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84377)

Vierailija
84161/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ajatukset muuttuneet eilisestä? 

On. Joka päivä tulkitsen itseäni ja suhteitani uudelleen. Lopulta ne päätyvät saman tyyppisiin lopputulemiin. Koska arvoni ovat kuitenkin stabiilit. Tätä olen verrannut myrsky vesilasissa - ilmiöön. Toisin kuin heillä, joilla se myrsky on kuin valtamerellä ajelehtisi.

Jos ne eilisestä jo ovat muuttuneet, aika paljon on taas heilahtanut.

Vierailija
84162/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nainen saadaan syksyn aikana paneskeltua niin, että saadaan himot kuriin. Sitten voidaan jatkaa tyynin mielin tavallista elämää. Uskoisin, että n. 3 - 6 yhdyntää viikossa parin kolmen kuukauden ajan kohentaisi tilannetta huomattavasti. Kyllä se vähintään sen vaatii. Muuten palamme himojen tulessa.

Ach ja!

😍 sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84163/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin huomenna tarjomaan Super-Salmiakkia mutta en kykene. Elämä kovistelee.

Vierailija
84164/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset on usein kaikkein vaarallisimpia. 

Vierailija
84165/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla korkea aika laitella niitä omia ajatuksia tännepäin pikkuhiljaa. Aina tulee uusi päivä jolloin kysellä ja jonka taakse piiloutua.

Mikä sinua estää laittamasta? Laitan, kun annat kunnon tunnisteen, kuten milloin ja millaisessa tilanteessa olet viimeksi tervehtinyt mua.

Ei koske sinua onneksi, ollenkaan. :P

Älä sit vastaa mulle.

Vierailija
84166/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

bella

Vierailija
84167/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hetki miettiä mitä toiselle voi aiheuttaa tekosillaan ja sanoillaan. Itsekkyys ei ole arvostettavaa.

Täällä niillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Irl eri asia.

Paitsi jos kirjoittaa täällä tunnistettavasti.

Toiset käyttävät toisten tunnisteita ja jotkut omii sitten väärien ihmisten viestejä. Sivusta. 

Vierailija
84168/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Joka päivä tulkitsen itseäni ja suhteitani uudelleen. Lopulta ne päätyvät saman tyyppisiin lopputulemiin. Koska arvoni ovat kuitenkin stabiilit. Tätä olen verrannut myrsky vesilasissa - ilmiöön. Toisin kuin heillä, joilla se myrsky on kuin valtamerellä ajelehtisi.

Jos ne eilisestä jo ovat muuttuneet, aika paljon on taas heilahtanut.

Sanoin käytännössä saman asian, viesti meni sensuuriin. :D

Aika jännää menoa täällä.

Vierailija
84169/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on joskus erittäin erikoista. Siitä osoituksena se, että sinäkin löysit tänne.

Mistä tiedät? Mua nolottaa jos kaivattu tajuaa että olen täällä, ties mitä oon viinipäissään muutama kuukausi sitten kirjoitellut

Olis vaan söpöä jos joku tunnustaisi tunteensa viinipäissään :)

Juu, mikäs sen söpömpää kuin harkintakykynsä menettänyt ihminen tekemässä elämäänsä vaikuttavia ratkaisuja joita todennäköisesti katuu seuraavana aamuna. 

Totuus sanotaan yleensä kännissä! Jos silloin tunnustaa tunteensa niin tottahan se on.

Vierailija
84170/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla korkea aika laitella niitä omia ajatuksia tännepäin pikkuhiljaa. Aina tulee uusi päivä jolloin kysellä ja jonka taakse piiloutua.

Mikä sinua estää laittamasta? Laitan, kun annat kunnon tunnisteen, kuten milloin ja millaisessa tilanteessa olet viimeksi tervehtinyt mua.

Ei koske sinua onneksi, ollenkaan. :P

Älä sit vastaa mulle.

I didn't. =)

Vierailija
84171/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on joskus erittäin erikoista. Siitä osoituksena se, että sinäkin löysit tänne.

Mistä tiedät? Mua nolottaa jos kaivattu tajuaa että olen täällä, ties mitä oon viinipäissään muutama kuukausi sitten kirjoitellut

Juu, mikäs sen söpömpää kuin harkintakykynsä menettänyt ihminen tekemässä elämäänsä vaikuttavia ratkaisuja joita todennäköisesti katuu seuraavana aamuna. 

Miksi olet noin dramaattinen? Ei kai se nyt maailmanloppu ole jos tunnustaa tunteensa. Miksi se olisi harkintakyvyn menetys?? Sitä paitsi se voi vaikuttaa positiivisesti elämään jos se toinenkin osapuoli tuntee samoin.

Vierailija
84172/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin satu muuttuisi todeksi ja pitää taikansa

Vierailija
84173/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus sanotaan yleensä kännissä! Jos silloin tunnustaa tunteensa niin tottahan se on.

Jep, myrkytystilan sotkema ihmisänkerö on korkeamman totuuden äärellä lähes poikkeuksetta. Näkee myös totuuden ja liikkuu totuudeksikkaasti myös. =]

Vierailija
84174/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais olustella yhdessä ja jutella syntyjä syviä. 

Vierailija
84175/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin dramaattinen? Ei kai se nyt maailmanloppu ole jos tunnustaa tunteensa. Miksi se olisi harkintakyvyn menetys?? Sitä paitsi se voi vaikuttaa positiivisesti elämään jos se toinenkin osapuoli tuntee samoin.

Hän varmaan ajatteli lärvit vetänyttä oksentelijaa örisemään oksennuksen väliin rrrraakaashaaan suaaaa. Voi juoda sitä viiniä myös pienen rentouttavan lasillisen.

Vierailija
84176/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hetki miettiä mitä toiselle voi aiheuttaa tekosillaan ja sanoillaan. Itsekkyys ei ole arvostettavaa.

Kyllä täälläkin niitä lukee ihan oikeat ihmiset joilla on oikeat tunteet ja kyky tulla surulliseksi tänne kirjoitetun vuoksi. Miksi haluaisi tehdä toiselle huonon olon. Sivusta

Niinpä. Outoa jos joku luulee että internetissä saa ihan vapaasti loukata muita.

Vierailija
84177/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin satu muuttuisi todeksi ja pitää taikansa

That's what we do here at.. wait, what? Nevermind.

Vierailija
84178/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi madaltaa estoja, ei muuta ihmistä. Juovuksissa tekee ja kertoo sen, mitä aidoimmin on. Humalaiset rakkauden teot ja tunnustukset on validimpaa dataa kuin selvänä sosiaalisten pidäkkeiden tai henkisten estojen rajaama normatiivinen käytös.

Vierailija
84179/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos kirjoittaa täällä tunnistettavasti.

No sellasta en ole täällä nähnyt 6kk aikana kuin kerran ja se viesti poistui alle 5min.

Vierailija
84180/84377 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa viikonloppua A mies. 😘 Tovottavasti joskus vielä tavataan, 😘 A n 

Se on "toivelistalla" A miehelläkin.😘                                 -viikonloppua