Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (83979)

Vierailija
83901/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP on paholaisen asianajaja - persoonallisuutena tunnettu eli visuaaliset ihmiset näkevät siinä narsistin - Donald Trumpin, Xi Jinpingin ja Silppurin... 

Polaarisesti erilainen luonne välttelevälle luonteelle toimia. Narsisti ENTP:t ovat lahjakkaita rationalisoinnissa - matemaattis-loogisia.

Vierailija
83902/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin sulta pientä vastaan tulemista, jotain sellaista mikä menee meidän roolien ulkopuolelle. Hyvää viikonloppua.

Millä tavalla haluat, että tulen vastaan? Olen ajatellut taksia odotellessa käytyä keskustelua ja kyllä haluaisin edetä. Torjuin sinut, koska tarvitsin lisää aikaa ajatella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83903/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tosiasia olisi ollut se, etten mä olisi sua osannut pitää onnellisena. Enhän ole pystynyt edes itse olemaan onnellinen, oon niin rikkinäinen kaikista aiemmin tapahtuneista jutuista. Vähän kuin enemmän tuntuu pahalta se, että miksi piti antaa ymmärtää, että olin jotain enemmän. 

Tämäpä erikoinen viesti. Olisitko siis halunnut, että hän on kanssasi onneton? Entä jos hän huomasi matkan varrella sen, minkä nyt itse sanoit, että et olisi osannut pitää häntä onnellisena. Mitä hän teki väärin?

En tietenkään. Hän sai vaan mut vakuuttuneeksi siitä, et olisi ollut onnellinen mun kanssa. Kyllä mä oikeesti koko ajan tiesin, et mun sydän vielä särkyy tässä ja niinhän siinä kävi. Oon jo tottunut siihen, karseeta tunnustaa. Toki ihminen voi muuttaa mieltään, eikä siihen oikein mitään voi sanoa puolesta eikä vastaan. Oisi hän kyllä voinut varottaa siitä etukäteen. Noh, ei sillä enää ole väliä.

Miten hän sinut vakuutti vai vakuuttelitko itsesi toiveajattelemalla? Sekin on toki inhimillistä.

Vierailija
83904/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan hommaa joku tollanen lyhenne itselllekkin, kun tuntuu olevan muotia.

Vierailija
83905/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meillä menee?

Meillä menee paremmin kuin tuossa välillä. Jutellaan ja katsotaan toisiamme silmiin arkailematta.

Vierailija
83906/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin sulta pientä vastaan tulemista, jotain sellaista mikä menee meidän roolien ulkopuolelle. Hyvää viikonloppua.

Mitä haluaisit sen olevan?

Jotain henkilökohtaista, ei pelkkiä työrepliikkejä.

Vapaalla on helpompi jutella työn ulkopuolisia asioita. Järkätään uusi tyhy ilta.

Vierailija
83907/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin tulen sinuun, mut jos se on sinun juttusi, niin voin joustaa.

Ai vihtahousukin täällä.

Vierailija
83908/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan toivettasi, ja muutos tulee heti kun ilmaiset tämän irl.

Oot mulle paljon tärkeämpi, kuin mitä koskaan osaat kuvitella.

Vierailija
83909/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan hommaa joku tollanen lyhenne itselllekkin, kun tuntuu olevan muotia.

USB-1

Vierailija
83910/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti sovelluksessa on helppo swaipata ohi ENTP:t , ENTJ:t (sadistit) ja ESTP:t (psykopaatit).

Vierailija
83911/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kotia <3

Vierailija
83912/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet varmaan kuinka yritän pitää kaiken sisälläni, ja näet myös välillä höyryn kuin painekattilassa.

Sehän ei ole terveellistä, ainakaan kovin kauaa. Mutta ilmeisesti et halua muutosta jos et tee asialle mitään?

Kyllä mä teen. 

Vierailija
83913/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tarve todistella tuntemattomille ihmisille omaa älykkyyttään - vauvapalstan kaipausketjussa? Mietin vaan, mutta ei kovin älykkäältä haiskahda. Literally no one asked, no one! "oon muuten superälykäs, visuaalisesti lahjakas, periaatteessa Einstein" 

Taidat olla vähän haastava ihminen. Keskusteluhan meni siten että kysyit että hän ei taida olla kovin älykäs, ja hän vastasi että on. 🤯🤯🤯

Vierailija
83914/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti sovelluksessa on helppo swaipata ohi ENTP:t , ENTJ:t (sadistit) ja ESTP:t (psykopaatit).

Tällä sivulla on helppo skipata isenyms

Vierailija
83915/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivulla on helppo skipata isenyms

Kun skippaa koko sivun, niin pääsee kaikista lyhenteistä kerralla.

Vierailija
83916/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

n54 kaipaa m34

Vierailija
83917/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n54 kaipaa m34

Kerrankin joku laittaa myös omat tiedot, arvostan! -Sivusta

Vierailija
83918/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalahan se on töissä  laukoa mitään kovin henkilökohtaista?

Vierailija
83919/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa jotkut syksyiset pippalot, mutten tiedä, millaiset ja milloin. Saatan skipata, ellei kaivattu nimenomaan kysy, ootko tulossa.

Vierailija
83920/83979 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voit kertoa, olinko ihan pihalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme