Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84027)

Vierailija
83881/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meillä menee?

Vierailija
83882/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua kaivatulleni !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83883/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tosiasia olisi ollut se, etten mä olisi sua osannut pitää onnellisena. Enhän ole pystynyt edes itse olemaan onnellinen, oon niin rikkinäinen kaikista aiemmin tapahtuneista jutuista. Vähän kuin enemmän tuntuu pahalta se, että miksi piti antaa ymmärtää, että olin jotain enemmän. 

Enemmän kuin vähän 😃

Vierailija
83884/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meillä menee?

Toivottavasti hyvin. Kerro sä

Vierailija
83885/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meillä menee?

Toivottavasti hyvin. Kerro sä

Muuten hyvin, mutta emme ole Me sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
83886/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin sulta pientä vastaan tulemista, jotain sellaista mikä menee meidän roolien ulkopuolelle. Hyvää viikonloppua.

Vierailija
83887/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💕tipu

🤔💕💖

Mikä mietityttää 

Vierailija
83888/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jutta tämän päivän keskusteluista, jonka kaivattusi voisi tunnistaa? 
Tunnistaa myös sen jos ei ole kaivattu.

Vierailija
83889/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin sulta pientä vastaan tulemista, jotain sellaista mikä menee meidän roolien ulkopuolelle. Hyvää viikonloppua.

Mitä haluaisit sen olevan?

Vierailija
83890/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tosiasia olisi ollut se, etten mä olisi sua osannut pitää onnellisena. Enhän ole pystynyt edes itse olemaan onnellinen, oon niin rikkinäinen kaikista aiemmin tapahtuneista jutuista. Vähän kuin enemmän tuntuu pahalta se, että miksi piti antaa ymmärtää, että olin jotain enemmän. 

Tämäpä erikoinen viesti. Olisitko siis halunnut, että hän on kanssasi onneton? Entä jos hän huomasi matkan varrella sen, minkä nyt itse sanoit, että et olisi osannut pitää häntä onnellisena. Mitä hän teki väärin?

Vierailija
83891/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet varmaan kuinka yritän pitää kaiken sisälläni, ja näet myös välillä höyryn kuin painekattilassa.

Vierailija
83892/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla mikä tahansa syy: ikä, välimatka, elämäntilanne tms. ja lopulta kun syitä ei oikeastaan edes ole, toinen ei vain jostain syystä kykene, vaikka aina uudestaan hakeutuu etäyhteyteen. Se on luonteessa.

Silloin ei kannata antaa minkäänlaista signaalia kiinnostuksesta, ettei synny vääriä odotuksia.

Mitä odotuksia, mitä signaaleja? Ei kai kukaan kehitä kauheasti odotuksia mistään "signaaleista", ensinhän pitää selvittää juttelemalla millainen se toinen ihminen ylipäätään on ja onko mitään yhteistä jne. Sehän on se alkuvaihe vasta, josta asiat joko etenee tai ei etene.

Ei, se on kosinta jos katsoo pitkään. Etenkin jos samalla hieroo nenäänsä. Eri

Tuo sinua edeltävä oli myös eri.

Kosinta on jos mies tsekkaa prseen tilaisuuden tullen. Siks aina käännähdän vähän toiseen suuntaan, jos vilkaisee prsettä, niin makkariin vie tie 😍😜 ja kosii pian

Pitäis varmaan etsii kaivatun isukki ja pyytää kättä, ku sen verran on persettä tullu kateltuu. Kasvot alkaa jo unohtumaan, mut perseestä tunnistan aina.

Vierailija
83893/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin tulen sinuun, mut jos se on sinun juttusi, niin voin joustaa.

Vierailija
83894/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tarve todistella tuntemattomille ihmisille omaa älykkyyttään - vauvapalstan kaipausketjussa? Mietin vaan, mutta ei kovin älykkäältä haiskahda. Literally no one asked, no one! "oon muuten superälykäs, visuaalisesti lahjakas, periaatteessa Einstein" 

Mistä tulee tarve todistella tuntemattomille että he eivät ole älykkäitä? 

Vierailija
83895/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypäs tekoälyltä mitä tarkoittaa visuaalinen älykkyys vai osaatko tehdä sitäkään? 

Mitä odotat multa? Uutta videota? Ei pysty.

Tulin sivusta. Huomasin, että kommentti liittyi noihin toisiin, johon en osallistunut.

Vierailija
83896/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tarve todistella tuntemattomille ihmisille omaa älykkyyttään - vauvapalstan kaipausketjussa? Mietin vaan, mutta ei kovin älykkäältä haiskahda. Literally no one asked, no one! "oon muuten superälykäs, visuaalisesti lahjakas, periaatteessa Einstein" 

👏😎

Vierailija
83897/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä erikoinen viesti. Olisitko siis halunnut, että hän on kanssasi onneton? Entä jos hän huomasi matkan varrella sen, minkä nyt itse sanoit, että et olisi osannut pitää häntä onnellisena. Mitä hän teki väärin?

En tietenkään. Hän sai vaan mut vakuuttuneeksi siitä, et olisi ollut onnellinen mun kanssa. Kyllä mä oikeesti koko ajan tiesin, et mun sydän vielä särkyy tässä ja niinhän siinä kävi. Oon jo tottunut siihen, karseeta tunnustaa. Toki ihminen voi muuttaa mieltään, eikä siihen oikein mitään voi sanoa puolesta eikä vastaan. Oisi hän kyllä voinut varottaa siitä etukäteen. Noh, ei sillä enää ole väliä.

Vierailija
83898/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näet varmaan kuinka yritän pitää kaiken sisälläni, ja näet myös välillä höyryn kuin painekattilassa.

Miksi yrität? Etkö halua samaa kuin minä?

Vierailija
83899/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole terveellistä, ainakaan kovin kauaa. Mutta ilmeisesti et halua muutosta jos et tee asialle mitään?

Vierailija
83900/84027 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit sen olevan?

Jotain henkilökohtaista, ei pelkkiä työrepliikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi