Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopassa ois talvellakin tällänen sää, kyllä tässä ollaan väärässä maassa
Enempi murehdin sitä, että olen väärän naisen kanssa.
Sitten pitää napata se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kielaria ryppyreijjälleni! 😛
-Emilia
Nyt Emilia laittaa kyllä jonkun ison vaipan ettet pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus voi saada ihmiseen ajatuksen, että on täysin arvoton ja masentuu niin ettei sellaisen jälkeen enää pysty luottamaan keneenkään. Ei halua enää edes yrittää olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
No varmaan jos kaiken itseensä ottaa.
Minä taas totesin ghostaajan olevan kyvytön käsittelemään asioita ja ihmissuhteita aikuismaisesti ja toista kunnioittavasti. Ehkä kyvytön myötätuntoon ja ainakin vaikeaa asiaa välttelevä hauras teinityttö aikuisen naisen sisällä.
Toivon että jokainen joka on joskus tullut ghostatuksi pysähtyy ajattelemaan tekojensa kausaliteetteja.
Joillekin se ghostatuksi tuleminen on ihan se oikein ratkaisu.
Ghostaaminen voi varmasti herättää arvottomuuden, hylätyksi tulemisen ja epätoivon tunteita.
Kuitenkin joissain tapauksissa nämä tunteet eivät ole vääryyttä vaan seurausta omasta käytöksestä. Silloin ne on syytä kohdata, ei paeta. Jokainen on enemmän ja vähemmän vastuussa teoistaan.
Ei ole ghostaus kyseessä, jos välttelee huonoja muistin paikkoja ja on päättänyt keskittyä vaihteeksi positiivisempiin asioihin. Narsistit osaavat riidellä yksinkin, vetävät vain kaikkien roolit vuorollaan.
Iloista viikonloppua kaikille. Itse en onneksi sitä tällä palstalla vietä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että jokainen joka on joskus ghostannut jonkun niin pysähtyy ajattelemaan tekonsa seurauksia. Jollekin se ghostatuksi tuleminen voi olla viimeinen.
Ghostaaminen saa ihmisen tuntemaan arvottomuutta, hylkäämistä, epätoivoa.
Jokainen on vastuussa teoistaan ja ghostaus on aina teko. Teko joka vaikuttaa negatiivisesti.
Minut on ghostattu miesten toimesta pari kertaa ja kummallakin kerralla ajattelin vaan että omapahan on menetyksensä. Tein aloitteen ja kumpaakaan en saanut vastausta. Elämä jatkuu ja itse ainakin ymmärrän ghostauksesta, että toista ei kiinnosta, jos ei kerran vastaa viestiin.
Voin kertoa että elämässä tulee paljon suurempiakin pettymyksiä kuin jonkun seurustelukandidaatin ghostaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ghostaus kyseessä, jos välttelee huonoja muistin paikkoja ja on päättänyt keskittyä vaihteeksi positiivisempiin asioihin. Narsistit osaavat riidellä yksinkin, vetävät vain kaikkien roolit vuorollaan.
Iloista viikonloppua kaikille. Itse en onneksi sitä tällä palstalla vietä.
Tämä viesti on oiva esimerkki 🚩-viestistä.
Kuinka monta sinä löydät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus voi saada ihmiseen ajatuksen, että on täysin arvoton ja masentuu niin ettei sellaisen jälkeen enää pysty luottamaan keneenkään. Ei halua enää edes yrittää olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
Minä taas totesin ghostaajan olevan kyvytön käsittelemään asioita ja ihmissuhteita aikuismaisesti ja toista kunnioittavasti. Ehkä kyvytön myötätuntoon ja ainakin vaikeaa asiaa välttelevä hauras teinityttö aikuisen naisen sisällä.
Sillä ghostauksella on silti sama vaikutus vaikka ghostaaja olisi kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että jokainen joka on joskus tullut ghostatuksi pysähtyy ajattelemaan tekojensa kausaliteetteja.
Ghostaaminen voi varmasti herättää arvottomuuden, hylätyksi tulemisen ja epätoivon tunteita.
Kuitenkin joissain tapauksissa nämä tunteet eivät ole vääryyttä vaan seurausta omasta käytöksestä. Silloin ne on syytä kohdata, ei paeta. Jokainen on enemmän ja vähemmän vastuussa teoistaan.
Hyväksyttäköön syy kohdallasi ghostatuksi tulemiseen, jos oĺet omalla käytökselläsi saanut aikaan.
Naiset on ihania 😍 (oon nainen muuten)
Jotta edes voi ghostata, on oltava jonkinlaiset yhteystiedot.
Ja joku muukin kontakti kuin katsekontakti. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Jotta edes voi ghostata, on oltava jonkinlaiset yhteystiedot.
Ja joku muukin kontakti kuin katsekontakti. 🥺
Onhan meillä tää ketju 🤣
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että elämässä tulee paljon suurempiakin pettymyksiä kuin jonkun seurustelukandidaatin ghostaus.
Paitsi jos se in big love.
Vierailija kirjoitti:
Ole mun patja, *****.
En ala kenellekään siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyttäköön syy kohdallasi ghostatuksi tulemiseen, jos oĺet omalla käytökselläsi saanut aikaan.
Miten kertoa kertomatta että olet tullut ghostatuksi. Tai ainakin kuvittelet tulleesi ghostatuksi. Onhan tuo ghostaus sanana jonkin sortin muotisana neurodivergenttien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sama turpaan vedetyillä ja sen sellaisella. Eihän mikään tyhjiössä tapahdu. :P
🤎m💙n siis sua.