Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10704)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saat munaa jos haluat.
T. alakerta
Mikäli minulle - kiitos ei.
En kahvittele enkä tapaile
savolaisia, jotka jlln tapaa liittyvät
talomme epämäär. tapahtumiin.
Kuopiolaiset ovat jo ihan eri juttu.
x
Jos ei kahvit kelpaa
niin leikitään sitten kakkaleikkejä
Terv. turkulainen R
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamalleni kaikkea hyvää viikonloppuun.
Ja meille muille kaikkea huonoa?
Toki tasapuolisesti muillekin hyvää, mutta erityisen hyvää kaipaamalleni toivottaen.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen alkais kuvitella itestään liikoja, jos ymmärtäis kaiken mitä tapahtuu
Tuo on skitsofreenikoiden (INTP, INTJ) sekä narsistien ja sadistien (ENTP, ENTJ) oireita.
Ihan sinun omia oireita ovat.
Nope. Tuntemani kyseiset luonteet vastustavat ihmisten typistämistä psykotyypeiksi tai kirjallisuustroopeiksi. Heille vaikuttaa olevan tärkeää se, että maailma on avoinna, koettavissa. Luonnollisesti ja/tai yliluonnollisesti.
Missä kaikki sensing-tyypit? Vähän ontuu trollaus
Tuossa oli siis skitsofreenikko luetellut kaikki NT-tyypit jonkinlaisina paholaisina tai ainakin sellaisen kätyreinä. Kuinka yllättävää.
NT:t ovat ylisedustettuina keskustelupalstoilla, koska he ovat ominaisuuksiensa N ja T vuoksi nimenomaan keskustelijoita. Tarkemmin sanoen siis eivät vain kommunikoijia tai ulosantajia (johon kaikki pystyvät) vaan nimenomaan ajatuksella, rakenteellisesti, loogisesti, asiakeskeisesti keskustelevia. Miksi? Koska NT tarkoittaa aivojen käyttöä. Intuitio tarkoittaa ajattelua havainnoinnin sijaan asiodien jäsentelyssä ja T nimenomaan rationaalista jäsentelyä fillismittarievaluoinnin sijaan. NT on kategoria, joka ymmärtää asioita, maailmaa ja toisiaan, haluaa ymmärtää, ja kykenee käyttämään kieltä näiden rakenteellisten, loogisuuteen nojaabvien ajatusten pohjalta. NT:t ovat luonnostaan asioista keskustelijoita. He menestyvät sekä yksin että kaltaistensa kanssa ryhmänä ja saavat aikaan paljon uutta, luovat, kehittävät, laajentavat ymmärrystä kollektiivisesti.
Sitten on tämä SF. Vastakohta. Tarkoittaa aivojen käyttämättömyyttä. Sellainen on kieltämättä hukassa NT-porukassa, jos moiseen eksyy. SF näyttää huuhaapölhöltä omanapaiselta analfabeetillä, jossa ei toimi oikein in eikä out ja niiden välilläkin puihat falskaa. NT:t taas näyttävät SF:lle epäempaattisilta öykkäreiltä kokska juuri hänen sisäinen tunteensa vaikka vttu tikapuiden kauneimmasta muotoilusta ei merkkaa toisille mitään, koska näillä on jo dimensioiden optimaaliseen määrittämiseen tilasto, lainsäädäntö ja liikeoppi. Ongelmia tulee, ja se turhauttaa molempia osapuolia.
Täysi mayhem saattaa syntyä jos tällä SF:llä on vielä mielenterveysongelma tai heikkolahjaisuus, jolloin harhaisus tai dunningkrugerointi lyö eksponenttia toisen perään raivoyhtälöön.
Palstapiristyksellämme taitaa olla kumpikin. Wuhuu!
Itsesi kanssa kirjoitat? Kuulostaa ihan samalta kuin sen vastapuolen sössötys.
Kuinka kertoa olevansa sensing-feeling kertomatta sitä. ;)
Olisinpa. Mut ei. Oon sen verran analyyttinen että analysoin tuon sun vastauksen tarkoittamaan että kirjoitit koko roskakommentin(kommentit?) koska halusit tökkiä jotakuta tiettyä ihmistä jonka nyt kuvittelet vastaavan.
Luulen että meitä on nyt liikaa ja sekoitat minua toiseen 🤭, en kyllä jaa omia juttujani kenenkään kanssa. Ei huolta, eihän tässä sillä mitään väliä mitä minusta ajattelet, lähinnä harmittelen jos olen aiheuttanut sinulle huolta ja epämukavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää jotenkin outo………..
On. Tommosia sairaita ohjelmia meille syötettiin. Älä edes mainitse teletappeja.
Etelä-Euroopassa ois talvellakin tällänen sää, kyllä tässä ollaan väärässä maassa
Toivon että jokainen joka on joskus ghostannut jonkun niin pysähtyy ajattelemaan tekonsa seurauksia. Jollekin se ghostatuksi tuleminen voi olla viimeinen.
Ghostaaminen saa ihmisen tuntemaan arvottomuutta, hylkäämistä, epätoivoa.
Jokainen on vastuussa teoistaan ja ghostaus on aina teko. Teko joka vaikuttaa negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopassa ois talvellakin tällänen sää, kyllä tässä ollaan väärässä maassa
Enempi murehdin sitä, että olen väärän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
..iloa viikkonloppuun, sinua
Minä myös sinnua.
Ghostaus voi saada ihmiseen ajatuksen, että on täysin arvoton ja masentuu niin ettei sellaisen jälkeen enää pysty luottamaan keneenkään. Ei halua enää edes yrittää olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Äitienpäivä lähestyy, millaiset juhlat teillä pidetään? Paljonko tulee vieraita?
Miksi olisi mitään juhlia tai vieraita? Ei täällä asu ketään äitiä.
Olen äiti mutta lapset asuu muualla ja juhlivat siellä.En edes kaipaa juhlia.Silloin ,kun lapset ovat pieniä,juhlat oli itselle tärkeitä ,ei enää.
Ymmärrän. En ole koskaan välittänyt omista juhlistani ja se on ollut hyvä asia ihan pääkopan kannalta. Muita on juhlittu halujen mukaan. Juhlia voi joka tapauksessa arjessakin päivittäin. Sivusta
Keskustelkaa oman lankanne alla. Ei kiinnosta kenenkään äippäilyt.
T. Vastaaja-ap
No entäs nämä perä..re..kä viestit ,nekö kiinnostaa?
Ei tietenkään, mutta luuletko että kaksi huonoa tekee yhden hyvän? Kirjoittakaa kaipausviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Äitienpäivä lähestyy, millaiset juhlat teillä pidetään? Paljonko tulee vieraita?
Miksi olisi mitään juhlia tai vieraita? Ei täällä asu ketään äitiä.
Kaikilla ei ole lapsia, mutta kaikilla on äiti,
Mun äitini on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempi murehdin sitä, että olen väärän naisen kanssa.
Naisparka
Toivon, että jokainen, jolla on rajoitettu kyky empatiaan ja tunnetyöskentely on sivuutettu, pysähtyy miettimään miltä oma toiminta tuntuu toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..iloa viikkonloppuun, sinua
Minä myös sinnua.
Puhutaanko nussimisesta? Minä sinua myös silloin!!
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus voi saada ihmiseen ajatuksen, että on täysin arvoton ja masentuu niin ettei sellaisen jälkeen enää pysty luottamaan keneenkään. Ei halua enää edes yrittää olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
No varmaan jos kaiken itseensä ottaa.
Minä taas totesin ghostaajan olevan kyvytön käsittelemään asioita ja ihmissuhteita aikuismaisesti ja toista kunnioittavasti. Ehkä kyvytön myötätuntoon ja ainakin vaikeaa asiaa välttelevä hauras teinityttö aikuisen naisen sisällä.
Päikkärit.🤤