Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että elämässä tulee paljon suurempiakin pettymyksiä kuin jonkun seurustelukandidaatin ghostaus.
Paitsi jos se in big love.
Ei voi olla kerta ghostaa sut. Ghostaua tarkoittaa ettei sitä kiinnosta sinä tai sun tunteet sitäkään vähää, että ilmoittaisi siitä. Mitä rakastettavaa noin kylmässä ja piittaamattomassa henkilössä sulla on?
Ihastunut voi ghoustata. Mulle kävi niin kun torjuin henkilön joka pitkään yritti iskee. Ja voihan rakastunutkin olla välinpitämätön toista kohtaan. Mitä nyt taas väännät ettei vois.
En ole väittänyt rakastuneen käytöksestä yhtään mitään, joten omaa olkiukkoas vastaan väännät.
Mulla on sun uusi kuva puhelimen taustakuvana. Mukavaa viikonloppua! 💓
Ps. Huomenna on kulttuuripäivä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että elämässä tulee paljon suurempiakin pettymyksiä kuin jonkun seurustelukandidaatin ghostaus.
Ei voi olla kerta ghostaa sut. Ghostaua tarkoittaa ettei sitä kiinnosta sinä tai sun tunteet sitäkään vähää, että ilmoittaisi siitä. Mitä rakastettavaa noin kylmässä ja piittaamattomassa henkilössä sulla on?
Se ihminen itse. Usko pois, on olemassa autenttista epäitsekästä rakkautta.Se ihminen ei kaipaa sun rakkautta, se ei halua sitä. Silloinhan tuo on itsekästä, koska ne sun kokemat tunteet on vain sua itseäs varten.
Nah. Voi rakastaa vaikkei saisi vastakaikua, myös romanttisesti. Rakastaahan vanhemmatkin lapsiaan yleensä riippumatta siitä mitä ne tekee.
Voi toki, mutta itseäs varten sä siinä rakastat. Kun se toinen ei sun rakkautta halua, niin toi on pelkästään itsekästä.
Luulet, että voi lakata rakastamasta omalla päätöksellä tuosta noin vaan? On ihmisiä, jotka ei ole vuosikymmeniin unohtaneet jotain isoa rakkauttaan, vaikka suhde ei olisi toiminut tai olisi ollut muu este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihania 😍 (oon nainen muuten)
Ja pillut imukuppeina 🥰
Apuvälineitäkin on olemassa.
Eikä kaikki edes tarvi. Esim itse saan parhaiten nuolemalla, myös miesten kanssa, en tarvi imukuppia sen enempää kuin meisseliäkään siihen hommaan. Penetroitua annan kun mies on nuollut mulle eka orkun, mutta ei mulle siitä sisällä käymisestä mitään iloa kyllä ole. Siksikin ehkä tykkään naisista enemmän sängyssä
Tykkään kyllä apuvälineistä, mutta en halunnut, että alatte ohistelemaan seksistä aloitukseeni. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pillut imukuppeina 🥰
Miks nainen haluu naista jos se kuitenkin käyttää dildoa?
Ei ole pakollista. Jotkut käyttää, jotkut ei. Vaikkapa siksi, että rakastuu naiseen, on kiinnostunut naisesta?
No joo ihminen... joo voi olla hyviä ystäviä.
Mutta en koskis enkä haluis katsoo toisen naisen pildee. Yäks.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne Taimi Kaarina M. Nurmijärveltä. Minulla on yhä jotain, joka kuuluu sinulle. Hiuskiehkura punaisista hiuksistasi vuodelta 1985 - ja sydämeni.
Kas vain. Voimme tehdä vaihtokaupat sydämistä jotta ne palautuvat omistajilleen.
Jospa olisitkin hän... Silloin tietäisit nimeni, ja puhelinnumeron voisit selvittää ja soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitte olla mitä mieltä tahansa, mutta tosiasiassa yksikään teistä ei voi estää ihmistä rakastamasta just sitä jota rakastaa. Riippumatta saako vastakaikua.
Ei kukaan ole ollut kiinnostunutkaan estämään ketään yhtään mistään. On vain sanottu, että siinähän rakastat, mutta ei ne sun tunteet liity kehenkään muuhun kuin suhun itsees ja sun omiin tarpeisiisi, se vastapuoli ei niitä kaipaa eikä halua jos kerran ghostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pillut imukuppeina 🥰
Miks nainen haluu naista jos se kuitenkin käyttää dildoa?
Ei ole pakollista. Jotkut käyttää, jotkut ei. Vaikkapa siksi, että rakastuu naiseen, on kiinnostunut naisesta?
No joo ihminen... joo voi olla hyviä ystäviä.
Mutta en koskis enkä haluis katsoo toisen naisen pildee. Yäks.
T. Nainen
Olet siis hetero. Ei mitään vikaa. Mutta kukaan nainen tuskin pystyy olemaan miehen kanssa vaan koska sillä on patukka housuissa, kyllä se vähän enemmän vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Voitte olla mitä mieltä tahansa, mutta tosiasiassa yksikään teistä ei voi estää ihmistä rakastamasta just sitä jota rakastaa. Riippumatta saako vastakaikua.
Jos ei ole oikeasti koskaan rakastanut ketään, ei varmaankaan tajua tätä. Luulee rakkauden olevan jotain kaupankäyntiä ja vastavuoroisuuden laskeskelua. 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole ollut kiinnostunutkaan estämään ketään yhtään mistään. On vain sanottu, että siinähän rakastat, mutta ei ne sun tunteet liity kehenkään muuhun kuin suhun itsees ja sun omiin tarpeisiisi, se vastapuoli ei niitä kaipaa eikä halua jos kerran ghostaa.
Niin, ei tarvitsekaan kaivata ja haluta ja toinen voi silti hiljaisesti rakastaa etäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ihminen itse. Usko pois, on olemassa autenttista epäitsekästä rakkautta.Se ihminen ei kaipaa sun rakkautta, se ei halua sitä. Silloinhan tuo on itsekästä, koska ne sun kokemat tunteet on vain sua itseäs varten.
Nah. Voi rakastaa vaikkei saisi vastakaikua, myös romanttisesti. Rakastaahan vanhemmatkin lapsiaan yleensä riippumatta siitä mitä ne tekee.
Voi toki, mutta itseäs varten sä siinä rakastat. Kun se toinen ei sun rakkautta halua, niin toi on pelkästään itsekästä.
Luulet, että voi lakata rakastamasta omalla päätöksellä tuosta noin vaan? On ihmisiä, jotka ei ole vuosikymmeniin unohtaneet jotain isoa rakkauttaan, vaikka suhde ei olisi toiminut tai olisi ollut muu este.
En ole luullut enkä väittänyt yhtään mitään kenenkään rakastumisten päättämisistä. Tää sun jaarittelus ei liity mun sanomisiin mitenkään.
Itse kyllä tykkään penetraatiosta vaikka olenkin lesbo, enkä tykkää vastaanottaa suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole oikeasti koskaan rakastanut ketään, ei varmaankaan tajua tätä. Luulee rakkauden olevan jotain kaupankäyntiä ja vastavuoroisuuden laskeskelua. 🤷🏼
Totta. Kyllä ne teidät ghostanneet ja estäneet ja lähestymiskiellonkin hakeneet edelleenkin rakastaa teitä, muut ympärillä eivät vain tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei tarvitsekaan kaivata ja haluta ja toinen voi silti hiljaisesti rakastaa etäältä.
Senkus, mutta ei kyseessä silti ole mikään Big Love jos se ei kerran halua sun rakkautta.
Seuratkaa keskustelua älkääkä siirrelkö maalitolppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kyllä ne teidät ghostanneet ja estäneet ja lähestymiskiellonkin hakeneet edelleenkin rakastaa teitä, muut ympärillä eivät vain tajua.
Kukaan ei väittänyt, että ihminen luulisi toisen rakastavan itseään jos itse rakastaa. Voi rakastaa täysin yksipuolisesti tiedostaen tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä tykkään penetraatiosta vaikka olenkin lesbo, enkä tykkää vastaanottaa suuseksiä.
Muten ae lesbouteen mitenkään liittyy? Siihenhän liittyy vain se, haluatko vastaanottaa naiselta vai mieheltä.
Itse kyllä haluaisin kaipaavia terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei tarvitsekaan kaivata ja haluta ja toinen voi silti hiljaisesti rakastaa etäältä.Senkus, mutta ei kyseessä silti ole mikään Big Love jos se ei kerran halua sun rakkautta.
Seuratkaa keskustelua älkääkä siirrelkö maalitolppia.
Se voi olla sen toisen puolelta big love. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä,minä, tosi tärkeä tiedotus tähän väliin!