Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10704)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen alkais kuvitella itestään liikoja, jos ymmärtäis kaiken mitä tapahtuu
Tuo on skitsofreenikoiden (INTP, INTJ) sekä narsistien ja sadistien (ENTP, ENTJ) oireita.
Ihan sinun omia oireita ovat.
Nope. Tuntemani kyseiset luonteet vastustavat ihmisten typistämistä psykotyypeiksi tai kirjallisuustroopeiksi. Heille vaikuttaa olevan tärkeää se, että maailma on avoinna, koettavissa. Luonnollisesti ja/tai yliluonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä tulla sadan metrin päähän sinusta piipittämään.
Miten erotan sen käenpiian piipittämisestä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on skitsofreenikoiden (INTP, INTJ) sekä narsistien ja sadistien (ENTP, ENTJ) oireita.
Olen ENFJ-A. Ehkä joku muisti tämän väärin kun sanoi minua narsistiseksi psykopaatiksi. Hyvä että asia selvisi, oikein pakahti tässä kommenttisi kohdalla tajuntaani. Sivusta kommentoin iloisena.
Hupsista, siis paukahti tajuntaan.
Lisään että en siten ole myöskään minkäänlainen skitso.
Näin ne asiat selviävät lopulta.
Nämä Jonnan? Ei x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Tuntemani kyseiset luonteet vastustavat ihmisten typistämistä psykotyypeiksi tai kirjallisuustroopeiksi. Heille vaikuttaa olevan tärkeää se, että maailma on avoinna, koettavissa. Luonnollisesti ja/tai yliluonnollisesti.
Missä kaikki sensing-tyypit? Vähän ontuu trollaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putosi ISO
pökäle pönttöön
oikein molskahti. x
Mitä jos hyppäisit itsekin sinne pönttöön ja lopettaisit palstalla häiriköinnin! Tämä ketjukin on nähtävästi tänään pelkkää sinun häirikköspämmiäsi.
Tämä ei minun.
Joku pilailee.
Savolaiset most likely.
E
Sain oman juttuni hoidettua. Toivottavasti ei tarvii uusia, vaikka täällä se on suht helppoa ja halpaa. Moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki sensing-tyypit? Vähän ontuu trollaus
Sensing-tyypit, eli minä esimerkiksi, pyrimme ilmeisesti mustavalkoisesti luokitteluun ja arvostamme tietokirjallisuutta enemmän kuin kauno. Sensing-tyypit ovat sulkeutuneiksi määriteltyjä Big-Five-teoriassa, vastakohtanaan kokemuksille avoimet tyypit (intuitiiviset).
Karismaattisinta fiksuinta hyeenat kiusaavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ENFJ-A. Ehkä joku muisti tämän väärin kun sanoi minua narsistiseksi psykopaatiksi. Hyvä että asia selvisi, oikein pakahti tässä kommenttisi kohdalla tajuntaani. Sivusta kommentoin iloisena.
Hupsista, siis paukahti tajuntaan.
Lisään että en siten ole myöskään minkäänlainen skitso.
Näin ne asiat selviävät lopulta.
Nämä Jonnan? Ei x.
Kyllä. Ja tuo pidempi kommentti.
Idän amisihmeet kerääntyy aina joukolla
nuolittamaan, kun mä kirjoitan. x
..iloa viikkonloppuun, sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on oikeasti mun mielikuvitusolento 😍😜 Kuvittelen myös, että muut uskovat näihin 😍😜 En kyllä usko itsekään, sen verran paskaa läppää 😍😜
Voihan se olla vähän ohut henkilöhahmo jos se on vaan sivuhahmo. Eiköhän kaikilla kirjailijoilla elä pään sisällä joku tuollainen hahmoviritelmä. Ei ne muuten pysty uskottavia romaaneja kirjoittamaan.
Juu EI. Toi typerä trolli ei ole millään tavoin verrattavissa kirjailijoihin. Loukkaavaa kirjailijoille.
Kunnioitus on myös nollassa,
koska ovisabotööri ei vieläkään
ole ilmoittautunut. x
Vierailija kirjoitti:
Usko sitten niin.
Uskon sinua. naiselle
Kaipaan kielaria ryppyreijjälleni! 😛
-Emilia
Kiitos samoin sinulle.
Hyvää äitienpäivää
ja rentouttavaa vkl.
E sivulta 🌺