Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (80728)

Vierailija
80661/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina. 

Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.

Tuollaisiin on helppo uskoa silloin, kun tietämys on vähäistä. Kuitenkin aivot pystyvät luomaan uskomattomia ja käsittämättömiä kokemuksia, jotka tuntuvat aivan todelta. Lue vaikka psykedeeleistä alkuun, jos tutkimus ja tiede menee yli hilseen.

Puhutpa alentuvasti. Olen erittäin tutkimus- ja tiedeorientoitunut.

Yksikään tutkimus ei ole pystynyt todistamaan, että taivasta ei olisi olemassa. 

Minun on vaikea uskoa sinun olevan, koska kirjoitat varmana asioita, joista sinun pitäisi tiede- ja tutkimusorientoituneena tietää paljon sellaista tietoa, jonka pohjalta et voisi tuollaisia väitteitä esittää. Vaikka tiede ei poissulje Taivasta, se ei millään tavalla puolla tai pidä sitä todennäköisenä. Sen sijaan se poissulkee paljon sellaisia tarinoita, joilla sitä Taivasta yritetään todistella olevaksi. Esimerkiksi kokemukset.

Teen työkseni tieteellistä tutkimusta. Sinä ilmeisesti et. Jankkaaminen on turhaa, et pysty todistamaan että taivasta ei ole. Miksi koet muiden kokemukset uhkana? Anna jokaisen kokea omalla tavallaan ja mene eteenpäin. 

Jos tekisit, tietäisit, että todistustaakka on tuossa tilanteessa sinulla, ei tieteellä. Mikään ei puhu taivaan olemassaolon puolesta, huutava hiljaisuus taas.. Niin.

Jokainen tieteentekijä tietää, että nämä asiat ovat tieteen tavoittamattomissa aina ja ikuisesti. Eikä ole tarvettakaan todistella. Ei minulle ole mikään uhka, jos joku uskoo eri asioihin kuin minä. En vaadi sinuakaan todistamaan että taivasta ei ole olemassa, etkä siihen toki pystyisikään. En jatka tätä enempää, kun en tätä aloittanutkaan.

Vierailija
80662/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö saa koskaan olla onnellinen? Miten muilla näyttää niin helposti onnistuvan nuo parisuhteet, mutta minulla jää piippuun. Enkö enää koskaan näe sinua, että voitaisiin ottaa tästä selvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80663/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aloitti jankin. Tieteilijä vai uskova. Lopettakaa.

Vierailija
80664/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit varma, ettei taivasta ole, et olisi niin hätääntynyt muiden kertoessa omia kokemuksiaan vaan ohittaisit ne olankohautuksella. 

Vierailija
80665/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos te tutkijat yrittäisitte ymmärtää tuon otsikon. LÄHETÄ TERVEISET..............jne

Olet oikeassa. Pahoittelen aiheuttamaani harmia osaltani, mutta en lopeta, ennen kuin saarnaaminen loppuu. Uskon, että jos tarpeeksi kauan jaksaa ampua perustelemattomia uskomuksia alas, uskovaiset lopulta kyllästyvät ja siirtyvät keskustelemaan uskostaan niille tarkoitettuihin ketjuihin. Minä en jatka yhtään kauemmin. Toivottavasti se tapahtuu heti.

Vierailija
80666/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteilijä on uskova, jankkaaja on jankkaaja, joka ei kestänyt sitä että joku sanoi olevansa menossa taivaaseen. 

Vierailija
80667/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tieteen mukaan edes h*tleriä ole ollut. Koska ruumista ei ole löytynyt, jonka dna täsmää. Se on sitä tiedettä. Rakkauskaan ei ole tieteellisrsti olemassa 😅 mitään näyttöä ei ole eikä virallista määritelmää mitä rakkaus on. Hömppää koko tiede.

Vierailija
80668/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina. 

Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.

Tuollaisiin on helppo uskoa silloin, kun tietämys on vähäistä. Kuitenkin aivot pystyvät luomaan uskomattomia ja käsittämättömiä kokemuksia, jotka tuntuvat aivan todelta. Lue vaikka psykedeeleistä alkuun, jos tutkimus ja tiede menee yli hilseen.

Puhutpa alentuvasti. Olen erittäin tutkimus- ja tiedeorientoitunut.

Yksikään tutkimus ei ole pystynyt todistamaan, että taivasta ei olisi olemassa. 

Minun on vaikea uskoa sinun olevan, koska kirjoitat varmana asioita, joista sinun pitäisi tiede- ja tutkimusorientoituneena tietää paljon sellaista tietoa, jonka pohjalta et voisi tuollaisia väitteitä esittää. Vaikka tiede ei poissulje Taivasta, se ei millään tavalla puolla tai pidä sitä todennäköisenä. Sen sijaan se poissulkee paljon sellaisia tarinoita, joilla sitä Taivasta yritetään todistella olevaksi. Esimerkiksi kokemukset.

Teen työkseni tieteellistä tutkimusta. Sinä ilmeisesti et. Jankkaaminen on turhaa, et pysty todistamaan että taivasta ei ole. Miksi koet muiden kokemukset uhkana? Anna jokaisen kokea omalla tavallaan ja mene eteenpäin. 

Jos tekisit, tietäisit, että todistustaakka on tuossa tilanteessa sinulla, ei tieteellä. Mikään ei puhu taivaan olemassaolon puolesta, huutava hiljaisuus taas.. Niin.

Jokainen tieteentekijä tietää, että nämä asiat ovat tieteen tavoittamattomissa aina ja ikuisesti. Eikä ole tarvettakaan todistella. Ei minulle ole mikään uhka, jos joku uskoo eri asioihin kuin minä. En vaadi sinuakaan todistamaan että taivasta ei ole olemassa, etkä siihen toki pystyisikään. En jatka tätä enempää, kun en tätä aloittanutkaan.

Ei sen olemattomuutta tarvitse todistaa, kun mikään ei puhu sen olemassaolon puolesta. Jos sanon että Aurinko on todellinen, voin siihen kylkeen lyödä liudan materiaalia, joka todistaa, että näin on ja kyseenalaistaja voi itsekin vähintään visuaalisesti todeta, että kyllä tuolla taivaalla joku valopallo tosiaan on.

Vierailija
80669/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit varma, ettei taivasta ole, et olisi niin hätääntynyt muiden kertoessa omia kokemuksiaan vaan ohittaisit ne olankohautuksella. 

Jos olisit varma, että Taivas on, et hätääntyneenä ohittaisi argumentteja ja kävisi henkilöön. Ja jos sinulla olisi edes rahtusen ihmisten kunnioitusta, olisit aikoja sitten lakannut tuuttaamasta uskontoa tähän ketjuun, sillä tiedät jatkuvan ohistelun ärsyttävän. 

Vierailija
80670/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tieteen mukaan edes h*tleriä ole ollut. Koska ruumista ei ole löytynyt, jonka dna täsmää. Se on sitä tiedettä. Rakkauskaan ei ole tieteellisrsti olemassa 😅 mitään näyttöä ei ole eikä virallista määritelmää mitä rakkaus on. Hömppää koko tiede.

Terveisin idiootti, joka kirjoittaa tieteen mahdollistamalla laitteella, tieteen mahdollistamassa ympäristössä.

Vierailija
80671/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskova pillastui, kun hän ei saanut tuputtaa retoriikkaansa kenenkään kyseenalaistamatta.

Vierailija
80672/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa! Olette kuin huonokäytöksiset vieraat juhlissa, jotka vievät huomion juhlistettavista.

- Kaipausketju

Vierailija
80673/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistustaakka on nyt jankkaajalla: todista ettei taivasta ole olemassa tai siirry sitten otsikkoon eli kaipaukseen. Odotamme linkkiä vertaisarvioituun tutkimukseen tai noiden pitkien horinoiden loppumista. 😅

Vierailija
80674/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieteilijä on uskova, jankkaaja on jankkaaja, joka ei kestänyt sitä että joku sanoi olevansa menossa taivaaseen. 

Taas väärin. Te ette kestäneet sitä, että teidän uskomus kyseenalaistettiin. Tulitte ilmoittamaan totena, että sielu elää ja menee Taivaaseen ja sitten halusitte kieltää sen ajatuksen kriittisen tarkastelun. Suutuitte, kun huonoja perusteluita ei hyväksytty ja vasta-argumenttien sijaan hyökkäsitte henkilöön.

Vierailija
80675/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vieraat, jotka

Vierailija
80676/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokemus ei olisi totta? Tässä just on tieteen ongelma, se ei voi tutkia sellaista asiaa, johon sen menetelmät ei yllä.

Kokemusta voi kyllä tutkia esimerkiksi fenomenologian tai hermeneutiikan kautta.

Sivusta

Vierailija
80677/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistustaakka on nyt jankkaajalla: todista ettei taivasta ole olemassa tai siirry sitten otsikkoon eli kaipaukseen. Odotamme linkkiä vertaisarvioituun tutkimukseen tai noiden pitkien horinoiden loppumista. 😅

Ei, vaan uskomattomien väitteiden tekijällä on todistustaakka. Sori, mutta niin tiede toimii. Muuten voi vaan sanoa että on sitä ja on tätä, vailla mitään pohjaa, etkä pysty todistamaan toisin! Interdimensionaaliset plasmaolennot ovat totta!

Vierailija
80678/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin johonkin ihanaan paikkaan hyvästelemään sua rauhassa🥰😍😘

Tämäkin vaan yhteensattumaa?

Ei tietenkään.. mutta tarkentaisitko silti vähän?

Vierailija
80679/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Minäkään en tässä ole, koska ette näe minua! 

Vierailija
80680/80728 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ja jankkaajia olette te uskovat. Jatkuvasti tulette tähän ketjuun, väärään paikkaan, jankkaamaan uskonnoista. Ette osaa millään pysyä aiheessa. On näköjään teille täysin mahdotonta olla saarnaamatta täällä. Kaltaisiasi nollaviestien kirjoittajia on vaikea ottaa vakavasti, kun ette hallitse impulssejanne lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi