Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80794)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistustaakka on nyt jankkaajalla: todista ettei taivasta ole olemassa tai siirry sitten otsikkoon eli kaipaukseen. Odotamme linkkiä vertaisarvioituun tutkimukseen tai noiden pitkien horinoiden loppumista. 😅
Ei, vaan uskomattomien väitteiden tekijällä on todistustaakka. Sori, mutta niin tiede toimii. Muuten voi vaan sanoa että on sitä ja on tätä, vailla mitään pohjaa, etkä pysty todistamaan toisin! Interdimensionaaliset plasmaolennot ovat totta!
Ei se mua haittaa. Sun plasmaolennot ei aiheuta mitääm tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta ja kivaa päivää sulle. Toivottavasti olet hyvällä mielellä💖
Kiitos kun jaksat vastailla puolestani, itse en jaksaisi vastailisi noin positiivisesti. Etenkin kun tietää kuka toi höyhenaivoinen äijän rötkö on 🤮
Kuka höyhenaivoinen äijän rötkö mä oon? 😄 -Tipun kaipaaja
Et tietenkään ole, eikä edellinen vastaile kenenkään puolesta. Ihan itse vastailen, enkä millekään rötkölle 🥰
The 🐥
Oot mun pala taivasta.
Jumala on hyvä, luotuaan jotain noin sykähdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina.
Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.
Tuollaisiin on helppo uskoa silloin, kun tietämys on vähäistä. Kuitenkin aivot pystyvät luomaan uskomattomia ja käsittämättömiä kokemuksia, jotka tuntuvat aivan todelta. Lue vaikka psykedeeleistä alkuun, jos tutkimus ja tiede menee yli hilseen.
Puhutpa alentuvasti. Olen erittäin tutkimus- ja tiedeorientoitunut.
Yksikään tutkimus ei ole pystynyt todistamaan, että taivasta ei olisi olemassa.
Minun on vaikea uskoa sinun olevan, koska kirjoitat varmana asioita, joista sinun pitäisi tiede- ja tutkimusorientoituneena tietää paljon sellaista tietoa, jonka pohjalta et voisi tuollaisia väitteitä esittää. Vaikka tiede ei poissulje Taivasta, se ei millään tavalla puolla tai pidä sitä todennäköisenä. Sen sijaan se poissulkee paljon sellaisia tarinoita, joilla sitä Taivasta yritetään todistella olevaksi. Esimerkiksi kokemukset.
Teen työkseni tieteellistä tutkimusta. Sinä ilmeisesti et. Jankkaaminen on turhaa, et pysty todistamaan että taivasta ei ole. Miksi koet muiden kokemukset uhkana? Anna jokaisen kokea omalla tavallaan ja mene eteenpäin.
Todistustaakka on sillä joka väittää että taivas on. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistustaakka on nyt jankkaajalla: todista ettei taivasta ole olemassa tai siirry sitten otsikkoon eli kaipaukseen. Odotamme linkkiä vertaisarvioituun tutkimukseen tai noiden pitkien horinoiden loppumista. 😅
Ei, vaan uskomattomien väitteiden tekijällä on todistustaakka. Sori, mutta niin tiede toimii. Muuten voi vaan sanoa että on sitä ja on tätä, vailla mitään pohjaa, etkä pysty todistamaan toisin! Interdimensionaaliset plasmaolennot ovat totta!
Ei se mua haittaa. Sun plasmaolennot ei aiheuta mitääm tunteita.
Pointti oli, vieläkin, että todistustaakka on uskomattoman väitteen tekevällä osapuolella, tai muuten voi väittää mitä tahansa ja kumota kaiken kritiikin sillä, ettei sitä asiaa, mitä on mahdoton tutkia, pysty todistamaan vääräksi. No onpa jännä ettei voi todistaa, kun ei ole mitään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kokemus ei olisi totta? Tässä just on tieteen ongelma, se ei voi tutkia sellaista asiaa, johon sen menetelmät ei yllä.
Kokemusta voi kyllä tutkia esimerkiksi fenomenologian tai hermeneutiikan kautta.
Sivusta
No joo, sillä tavalla voi, mutta niitä ei voi tavallaan todistaa.
No todista nyt äkkiä ne Interdimensionaaliset plasmaolennot kun tulit niistä ohistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aloitti jankin. Tieteilijä vai uskova. Lopettakaa.
Uskova puski omaa agendaa taivastaa faktana, ja pahoitti mielensä, kun kaikki eivät vain hiljaisina nyökytelleet.
Tarina kertoo että jeesus oli hardcore-homo. Opetuslasten anukset olivat jatkuvasti ruvella.
Voiko tätä todistaa vääräksi?
Terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
No todista nyt äkkiä ne Interdimensionaaliset plasmaolennot kun tulit niistä ohistelemaan.
Se oli analogia taivaastasi ja pointti oli juurikin siinä, että voin väittää mitä tahansa ja kaataa todistustaakan sinulle, niinhän sinä toimit. Todista nyt, että interdimensionaalisia plasmaolentoja ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin johonkin ihanaan paikkaan hyvästelemään sua rauhassa🥰😍😘
Mihin mä oon menossa? En yhtään muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kokemus ei olisi totta? Tässä just on tieteen ongelma, se ei voi tutkia sellaista asiaa, johon sen menetelmät ei yllä.
Kokemusta voi kyllä tutkia esimerkiksi fenomenologian tai hermeneutiikan kautta.
Sivusta
No joo, sillä tavalla voi, mutta niitä ei voi tavallaan todistaa.
Kohta täällä päästään jo metafysiikan puolelle!
Tajusitko muka vasta perjantaina, että oon kiinnostunu susta?
Minä todistan Antin olevan k*sipää. Ja minä typerä saapas annoin p*rsettä hälle 😍😜 TAAS. Tieteen mukaan jälkimmäinen ei pidä paikkaansa. Todistettu fakta. Että onkin älykäs olo.
Vierailija kirjoitti:
Tiede ei tutki hengellisyyttä, hengellisiä asioita! Hengellinen maailma on todistettu olemassa olevaksi, monien todistusten kautta. Poltergeist tyyppiset jututkin on todistettu sähkömagneettikentän muuttumisen kautta ja plaa plaa. Niin se vaan on.
Teologia?
Mulla on sua ikävä. Harmittaa jos ei enää törmätä. Jotain meidän välillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun pala taivasta.
Jumala on hyvä, luotuaan jotain noin sykähdyttävää.
💕
Tiede ei tutki hengellisyyttä, hengellisiä asioita! Hengellinen maailma on todistettu olemassa olevaksi, monien todistusten kautta. Poltergeist tyyppiset jututkin on todistettu sähkömagneettikentän muuttumisen kautta ja plaa plaa. Niin se vaan on.