Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78953)
Vaikka olis kiva, leppoisa ja estoton monissa asioissa, saattaa olla tietyissä asioissa tarkka ja ehdoton. Ja se on just hyvä niin ja kelpaa sellaisenaan. Oikea ihminen arvostaa juuri sitä tiettyä yksilöllistä yhdistelmää, eikä siinä tarvii pienentää eikä suurentaa itseään tai tehdä mitään temppuja. Kiitos siitä. 🙏🥰
Helpon saa kuka vaan mutta harva haluaa.
Olen sisäistänyr sun näkemyksen siitä, ettei minusta kukaan tykkää. Kiitos siitä.
Elämä ilman ketjua maistuu paremmalta kuin täällä ilkeyksiä lukien. Hyvästi.
Ihanaa päivää rakas & arvokas <3
Nyt tiedän, että se et ole ollut sinä, koko aikana 😢
"Kaunis mieli kääntää katseensa eteenpäin
On asioita pyöritelty tarpeeksi omin päin
Ja huomaa kuinka hyvä olla on juuri näin
Sydän helpottunut huokaa"
Vietäthän mukavan viikonlopun Sayaka. Muista levätä ja rentoutua, stoppaa touhotus 💓 t. lälly-🐵
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedän, että se et ole ollut sinä, koko aikana 😢
./ketju
Ei täällä kenenkään kaivattu ole. Olen joskus huvikseni tätä lukiessa miettinyt, mitä tunnisteita tältä päivältä olisi mahdollista omia, jos kaipaisin jotain henkilöä, jonka kanssa olin tekemisissä. Välillä tosiaan osuu, vaikken siis niitä henkilöitä kaipaakaan, mutta olisi todella helppo mennä harhaan, jos kaipaisin.
..nuotiolla, hiljaisuudessa, sinua ajattelen
Tykkään kyllä, että touhotat ja oot sosiaalisesti kujeileva. t. estynyt-🐵
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä sekunneissa nakuilijoita löydä aika helposti. Minä se en ole.
No, tarkotin tietysti jos ois tilanne oikea. En mä nyt väkisin mitään yrittäis. Halausta pyytäisin kyl varovasti. Oli vaan itellä niin intensiivinen uni ja heräsin aivan rakkauspöllyssä.
Jos kaivattu ois lähellä, ihan varmasti vaatetus vähenisi sopivaan tahtiin. Kukaan ei riisuudu kenelle tahansa, mutta oikealle tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ois lähellä, ihan varmasti vaatetus vähenisi sopivaan tahtiin. Kukaan ei riisuudu kenelle tahansa, mutta oikealle tietysti.
Entä sauna?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit kun ei ollut sinulle?
Rakkaus on aika käsittämättömän hieno asia ja läheisyys ja seksi sen luonnollisina jatkumona aika mahtava juttu. Kunhan taas tajusin.
Katseista päätellen kaivattu riisuutuisi varsin pikaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit kun ei ollut sinulle?
En ole kommentoinut sinun viestiisi. Se oli oma aloitukseni kaivatulle. Anna olla.
Hyvää huomenta💖