Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (78529)

Vierailija
78481/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia joustaa siinä, kenen lempiruokaa tänään syödään kuin vaikka joissain isoissa arvokysymyksissä. 🤷

Vierailija
78482/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnathan on puolet naisesta.

Mitenköhän tätä tulisi tulkita. 

😂 

Trollausyrityksenä.

Epäsuora tiedustelu siitä onko kysyjällä riittävän suuri rintavarustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78483/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuoret miehet katsovat nyt 40 vuotiaaseen naiseen päin? Jos kyseessä on siis nätti ja hyväkuntoinen aikuinen nainen. 

Kertokaa miehet vastauksia.

Viisikymppisiäkin katsellaan, jos on kaikki kohdallaan.

Kyllä mutta nyt kysyin tätä.

Jos siis viisikymppisiä niin miksei myös nelikymppistä. Oletko vähän tyhmä tai humalassa. 

En ole.

Vierailija
78484/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnathan on puolet naisesta.

Mitenköhän tätä tulisi tulkita. 

😂 

Trollausyrityksenä.

Epäsuora tiedustelu siitä onko kysyjällä riittävän suuri rintavarustus.

30 kiloinen on vähimmäisvaatimus?

Vierailija
78485/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko esimerkiksi 30-35 vuotiaat miehet kiinnostuneita mahdollisesti 40 vuotiaista naisista? Tarkoitan todellakin 40 vuotiaista, en tästä ylöspäin.

Oon 44v ja nuorin joka on tullut iskee on 25v. 27-35veet tulee tämän tästä iskemään ihan tosissaan. Pesää vailla nuoremmat, ja nuo yli 30-35veet sanoo suoraan et tykkää vanhemmista. Mikä ihmettelyn aihe tämä on. Kyllä löytyy markkinat yli 40 vuotiaille naisillekin. Nuorempien toimesta. Sit mua iskee myös 42-55 v miehet ihan normaalisti. Eipä kummoista tuossa ole.

Kyllä joo, en minä nyt ihan tyhmä ole. Kunhan päätin nyt vain kysellä.

Vierailija
78486/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko esimerkiksi 30-35 vuotiaat miehet kiinnostuneita mahdollisesti 40 vuotiaista naisista? Tarkoitan todellakin 40 vuotiaista, en tästä ylöspäin.

Oon 44v ja nuorin joka on tullut iskee on 25v. 27-35veet tulee tämän tästä iskemään ihan tosissaan. Pesää vailla nuoremmat, ja nuo yli 30-35veet sanoo suoraan et tykkää vanhemmista. Mikä ihmettelyn aihe tämä on. Kyllä löytyy markkinat yli 40 vuotiaille naisillekin. Nuorempien toimesta. Sit mua iskee myös 42-55 v miehet ihan normaalisti. Eipä kummoista tuossa ole.

No nyt vähän hidasta on, mutta sattuuhan sitä kaikille... 40v paljon enemmän tarjontaa ku nuorempana, hämmentävää. Tiedän tunteen.

Vierailija
78487/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä riität

Ei siltä vaikuta

Vierailija
78488/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt vähän hidasta on, mutta sattuuhan sitä kaikille... 40v paljon enemmän tarjontaa ku nuorempana, hämmentävää. Tiedän tunteen.

Mikä on tämä sinun ongelmasi? Sen lisäksi että yrität antaa ymmärtää minun olevan jotenkin tyhmä. Olenko sinulle näin suuri uhka vain tulemalla esiin?

Vierailija
78489/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki naiset eivät ole koko elämäänsä keskittyneet miehiin kun ovat olleet parisuhteessa ja hoitamassa kotia. Täytyy päästä uuden tilanteen tasalle.

Vierailija
78490/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaa toisen olevan oikeassa, on hyvä asia. Sehän oikeastaan olikin tiedossa.

Mutta nyt kun huomaan olleeni todella väärässä. Tuntuu todella pahalta.

Anteeksi.

Kenelle? Vai itsellesi?

Tärkeälle selväjärkiselle henkilölle.

Vierailija
78491/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko se tyttömäisyys, jota voi periaatteessa olla minkä ikäisellä vaan. Tai poikamaisuus. Viehättää kai monia.

Makuja varmasti piisaa. Kiinnosti lähinnä ovatko nuoremmat (30-35) miehet kiinnostuneita fiksuista näteistä aikuisista naisista. Ehkä 30 on liian nuori kuitenkin. 

Herää lähinnä kysymyksiä että mikä motiivi kysellä tuollaisia. Vaikuttaa trollaustarkoitukselta. Mut voin mä sen ainakin sanoa, että oon kaks kertaa saanut kunnon ripityksen tuon ikähaarukan miehiltä, kun kehtasin epäillä, että saattaisin mahdollisesti olla vähän turhan vanha heille. Enkä siis missään nimessä epäillyt että he olisi liian nuoria tai mitään. Toisella kertaa tuli niin tiukka annos kunnon järkipuhetta, että en kyllä enää viitsi epäillä mitään sellaista. Tulin aivopestyksi. Eri

Vierailija
78492/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi illalla postattu herkkä ja kaunis uudelleensanoitus tuttuun lauluun on poistettu. Varmaan joku pienitissinen katkeromode poisti sen.

Mitäpä jos vain jättäisit naisten rinnat rauhaan yleisellä keskustelupalstalla?

Sinun ahdasmielinen pöyristymisesi ei määritä sitä, mistä saa puhua ja mistä ei. Rinnoista voi puhua niin kuin mistä tahansa asiasta. Terveisiin voi sisältyä puhe mistä tahansa aiheesta. 

Minä aijon laittaa illalla herkän ja kauniin uudelleensanoituksen tutusta laulusta "Kulkuset, kulkuset" 🎵

Sen minun eilen kymmenessä minuutissa tekemäni vaiko jonkin uuden, itse tekemäsi version? 

Vierailija
78493/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikki naiset eivät ole koko elämäänsä keskittyneet miehiin kun ovat olleet parisuhteessa ja hoitamassa kotia. Täytyy päästä uuden tilanteen tasalle.

Vaikkei ole keskittynyt kyllä nämä kaikki tietää, eikä kodin hoito tee ihmisestä älykääpiötä. 

Vierailija
78494/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi illalla postattu herkkä ja kaunis uudelleensanoitus tuttuun lauluun on poistettu. Varmaan joku pienitissinen katkeromode poisti sen.

Mitäpä jos vain jättäisit naisten rinnat rauhaan yleisellä keskustelupalstalla?

Sinun ahdasmielinen pöyristymisesi ei määritä sitä, mistä saa puhua ja mistä ei. Rinnoista voi puhua niin kuin mistä tahansa asiasta. Terveisiin voi sisältyä puhe mistä tahansa aiheesta. 

Minä aijon laittaa illalla herkän ja kauniin uudelleensanoituksen tutusta laulusta "Kulkuset, kulkuset" 🎵

Jäämme odottamaan!

Vierailija
78495/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩‍🏫🤎💙👨🏼‍🏫

Vierailija
78496/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vähän ristiriitaista pikkuisen. Eikö siinä Parisuhteessa yms. Keskitytä juuri siihen toiseen osapuoleen? 

Vierailija
78497/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko se tyttömäisyys, jota voi periaatteessa olla minkä ikäisellä vaan. Tai poikamaisuus. Viehättää kai monia.

Makuja varmasti piisaa. Kiinnosti lähinnä ovatko nuoremmat (30-35) miehet kiinnostuneita fiksuista näteistä aikuisista naisista. Ehkä 30 on liian nuori kuitenkin. 

Herää lähinnä kysymyksiä että mikä motiivi kysellä tuollaisia. Vaikuttaa trollaustarkoitukselta. Mut voin mä sen ainakin sanoa, että oon kaks kertaa saanut kunnon ripityksen tuon ikähaarukan miehiltä, kun kehtasin epäillä, että saattaisin mahdollisesti olla vähän turhan vanha heille. Enkä siis missään nimessä epäillyt että he olisi liian nuoria tai mitään. Toisella kertaa tuli niin tiukka annos kunnon järkipuhetta, että en kyllä enää viitsi epäillä mitään sellaista. Tulin aivopestyksi. Eri

Jaahas, vai sellaisia. Kysyin täältä, en kehtaisi kysellä miehiltä. Motiivi oli kiinnostus aihetta kohtaan, myös siksi että vanhemmat miehet eivät paljon kiinnosta. 

Vierailija
78498/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vähän ristiriitaista pikkuisen. Eikö siinä Parisuhteessa yms. Keskitytä juuri siihen toiseen osapuoleen? 

Ei ole ristiriitaista. Kirjoitin että silloin ei keskitytä miehiin. Tästä totuudesta olisi eksäkin onnellinen.

Vierailija
78499/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppolalli ei sytytä.

Vierailija
78500/78529 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan vaikeata yrittää keskustella aiheesta. Miksi olette nyt näin ankeita? Ennenkin on ketjussa juteltu kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Nyt rentoutukaa hyvät ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi