Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78517)
Ovatko esimerkiksi 30-35 vuotiaat miehet kiinnostuneita mahdollisesti 40 vuotiaista naisista? Tarkoitan todellakin 40 vuotiaista, en tästä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nuoret miehet katsovat nyt 40 vuotiaaseen naiseen päin? Jos kyseessä on siis nätti ja hyväkuntoinen aikuinen nainen.
Kertokaa miehet vastauksia.
No etkö sinä juuri itse vastannut kysymykseesi
Mitä tarkoitat?
Kirjoitit
Jos kyseessä on siis nätti ja hyväkuntoinen aikuinen nainen.
Niin ei kai siihen katsomiseen muuta tarvita. Siinähän se lukee.
Aivan, okei. Kiitos kun selvensit, en yhtään tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nuoret miehet katsovat nyt 40 vuotiaaseen naiseen päin? Jos kyseessä on siis nätti ja hyväkuntoinen aikuinen nainen.
Avaa silmäsi niin näet itse ne katseet.
Rinnathan on puolet naisesta.
En saa mielestä sinua, en saa en saa.....
Vierailija kirjoitti:
Ovatko esimerkiksi 30-35 vuotiaat miehet kiinnostuneita mahdollisesti 40 vuotiaista naisista? Tarkoitan todellakin 40 vuotiaista, en tästä ylöspäin.
Mihin tarviit näitä tietoja? Johonkin seläntakana-ivailu-juttuun, vai joku uus trollaus ööööööööööööh, miks nuoret miehet katsoo vanhempia naisiiiii ööööhhh, ihmisjoukko, jogurtti eläkeläiselle DI-mies vällyihinn öööööööööh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun kaksi ihmistä on sopivat toisilleen, kaikki loksahtaa kohdalleen. Kumpikaan ei joudu tekemään kompromisseja perustavanlaatuisissa jutuissa. Jos sellaista on ilmassa, henkilö tai ajoitus on väärä.
Kyllä. Kaikki on yhtä ruusuilla tanssimista eikä kummankaan tarvitse joustaa mistään. Siitä tunnistaa the oikean.
Kasvakaa nyt aikuisiksi.
Niinhän tuossa taas luki, että kummankaan ei tarvitse joustaa mistään.
Vai lukiko sittenkin, että
kumpikaan ei joudu tekemään kompromisseja perustavanlaatuisissa jutuissa? 🧐 Pitäiskö porukan oikeasti lukaista viestit läpi, ennenkuin ryntää reagoimaan.
Vierailija kirjoitti:
En saa mielestä sinua, en saa en saa.....
Etkö muistaisi minua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa silmäsi niin näet itse ne katseet.
Näen ne kyllä tilanteen tullen mutta katsominen ei vielä kerro mitään. Kunhan nyt kyselin vain.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tätä tulisi tulkita.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarviit näitä tietoja? Johonkin seläntakana-ivailu-juttuun, vai joku uus trollaus ööööööööööööh, miks nuoret miehet katsoo vanhempia naisiiiii ööööhhh, ihmisjoukko, jogurtti eläkeläiselle DI-mies vällyihinn öööööööööh?
Kysyn koska olen kiinnostunut asiasta.
Oisko se tyttömäisyys, jota voi periaatteessa olla minkä ikäisellä vaan. Tai poikamaisuus. Viehättää kai monia.
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Trollausyrityksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisiäkin katsellaan, jos on kaikki kohdallaan.
Kyllä mutta nyt kysyin tätä.
Jos siis viisikymppisiä niin miksei myös nelikymppistä. Oletko vähän tyhmä tai humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon 44v ja nuorin joka on tullut iskee on 25v. 27-35veet tulee tämän tästä iskemään ihan tosissaan. Pesää vailla nuoremmat, ja nuo yli 30-35veet sanoo suoraan et tykkää vanhemmista. Mikä ihmettelyn aihe tämä on. Kyllä löytyy markkinat yli 40 vuotiaille naisillekin. Nuorempien toimesta. Sit mua iskee myös 42-55 v miehet ihan normaalisti. Eipä kummoista tuossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Oisko se tyttömäisyys, jota voi periaatteessa olla minkä ikäisellä vaan. Tai poikamaisuus. Viehättää kai monia.
Makuja varmasti piisaa. Kiinnosti lähinnä ovatko nuoremmat (30-35) miehet kiinnostuneita fiksuista näteistä aikuisista naisista. Ehkä 30 on liian nuori kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Siten, että toinen puoli on v.ä. rkk.iä.
Kirjoitit
Jos kyseessä on siis nätti ja hyväkuntoinen aikuinen nainen.
Niin ei kai siihen katsomiseen muuta tarvita. Siinähän se lukee.