Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10999)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vääntänyt rautalangasta niin paljon etten jaksa enää jossei se ihana tollo vaan tajuu mitenkää.
Tollo tajuu mut seurustelee?
Voipi olla. Toivottavasti. Pahempi olis jos ei edelleenkään tajuis.
Tajuun mut seurustelen.
Oliko tämä Emilialta? Olisi minulle tärkeä tieto. Lopettaisin vihdoin haaveiltiin. Olisi helpompi lopettaa, kun tietäisi, että hänellä on jo joku. Sivu
Ei seurustelu välttämättä mikään este ole, aina voi erota
Voitaisko naida naksautellla?
Mä en tod oo aamulla hyväntuulinen. Mut jos olis tavattu aiemmin, niin oisin ryssinyt kaiken olemalla ihan mahdoton. Ehkä aika on vielä sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin eteenpäin. Meidän "juttu" joka ei edes alkanut, oli aika vaikea, ja sitä se olis ollut käytännössäkin. Ei mätsätä. Toivon ja uskon et löydät onnen ja rauhan, jos et jonkun kanssa niin yksin. Minä oon nyt mennyttä. Oon mennyt eteenpäin ja pysyn siinä. En koskaan loukkais häntä jonka nyt olen. Tai pettäis luottamustaan.
Kenelle?
Trollilta koko ketjulaisille
Huomaa, kaksi alap, kuusi yläpeuk, = kaksi tietää että tämä ei trolli vaan keskustelu, pysy kaukana trollaamasta siitä ja manipuloimasta.
Kaivatun selän takana ohjaisin hänet lähimmän seinän tai ikkunan eteen ja nostaisin kätensä seinälle tai ikkunalle. Kiertäisi käteni hänen ympäri ja ujuttaisin paidan alle, etsisin käsiini nappulat, joista lämmöt säädetään päälle. Hönkisin huokaillen ja kevyesti suukottelisin niskaan, korvalehtiin, hiusten sekaan. Painautuisin kiinni ja hän tuntisi kovaa peppuaan vasten. Pian laskisin käteni aukomaan housuja. Jos hän yrittäisi äänellä, suhauttaisin vaativasti ”sshhhhh” koska emmehän haluaisi työkaverien kuulevan mitään.. emmehän? Tiedätte kyllä, mitä tapahtuu kun farkun nappi ja vetoketju avataan ja käsi hakee lämpöä..
Sori, hää tuli, mun on mentävä 🙏
Vierailija kirjoitti:
Ei taida palstalta käsin onnistua
Vierailija kirjoitti:
Olisikin joku hotellihuone. Saisit tehdä mulle lähes mitä vain haluat.. Kuin kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tod oo aamulla hyväntuulinen. Mut jos olis tavattu aiemmin, niin oisin ryssinyt kaiken olemalla ihan mahdoton. Ehkä aika on vielä sopiva?
Millä tavalla mahdoton?
Oon pyöritellyt sitä sopivuutta, mutta en tiedä.. vaatisi paljon.. meiltä molemmilta.
Ja ei se mitään, en ole myöskään aamuisin hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mahdoton?
Oon pyöritellyt sitä sopivuutta, mutta en tiedä.. vaatisi paljon.. meiltä molemmilta.
Ja ei se mitään, en ole myöskään aamuisin hyvällä tuulella.
Niin, ei se sitten ehkä ole sinusta sopiva..
Vierailija kirjoitti:
Oletko joka aamu huonotuulinen vai mitä tarkoitat? Nytkö et aio ryssiä?
No olisin epävarmuudellani ajanut sut pois mun luota. Käyttäytymällä tyyliin ihan mustasukkaisesti tai olemalla epäkunnioittava, määräilemällä yms. kaikki hienot piirteet, jotka mussa on.
Voithan hyvin? Siltä vaikuttaa. Rakastan sua, tiedäthän. Öitä.
Olen joka aamu ihan hiton huonolla tuulella. En ole aamuihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok ”Joo”, vahvistatko vielä? Esim samalla tunnisteella kuin alkuviikosta?
Miten voit tietää että pelkkä joo on sun kaivatulta?
Ei mitenkään, hyvänen aika! Tämä on anonyymi ketju anonyymillä palstalla.
Joo. No empä tosiaankaan voi hyvin. Mutta oon oppinut ettei sillä oo väliä. Niin käännä asiat ihan miten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joka aamu huonotuulinen vai mitä tarkoitat? Nytkö et aio ryssiä?
Ei tämä minun haluttomuuteen kaadu. Ja oon oppinut paljon näiden vuosien aikana. Arvostamaan oikeita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Oon vinkunu tänne jo kaiken mahdollisen.
Seuraavaksi sit irl?
Osaan kyllä itsekin lukea, kiitos vain.