Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10978)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I know I left too
Much mess and destruction
To come back again
And I caused nothing but trouble
I understand if you
Can't talk to me again
And if you live by the rules of "it's over"
Then I'm sure that that makes sense
I see inside of your head. Uncertainty and assertiveness.
Vain kertosäe.
I will go down with this ship, I won't put my hands up and surrender. There will be no white flag above my door, I'm in Love and always will be.
Oon kärsinyt aika pahasta stressistä tämän tilanteen takia. Vapauttaisitpa minut ja ottaisit yhteyttä vihdoin. Keho ja mieli on kovilla. Kerron kyllä vieläkin kun otat yhteyttä ja kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitäkin suorapuheisuudesta. Älkää uskoko kaikkea mitä netistä luette.
Suorapuheisuus on sallittu vaan jos on tarpeeksi iso saldo pankkitilillä. Muuten oo vaan hiljaa hei.
Hahhah, hyvä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin eteenpäin. Meidän "juttu" joka ei edes alkanut, oli aika vaikea, ja sitä se olis ollut käytännössäkin. Ei mätsätä. Toivon ja uskon et löydät onnen ja rauhan, jos et jonkun kanssa niin yksin. Minä oon nyt mennyttä. Oon mennyt eteenpäin ja pysyn siinä. En koskaan loukkais häntä jonka nyt olen. Tai pettäis luottamustaan.
Toivottavasti olet hän. En mitään niin paljon toivoisi kuin sitä, että löytäisi rauhan ja onnen elämässä jonkun kanssa.
En ole, tykkään susta edelleenkin ja haluan sut luokseni.
Vierailija kirjoitti:
MInne mammojen kaipaaja on kadonnut?
On löytänyt ehkä oman mamman itselleen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Sydänsurut aiheuttavat masennuksen kaltaisia oireita.
Sydänsuru on mun aivoille haava.
Ajattelen vain kahta asiaa koko ajan. Sinua ja seksiä. Oikeastaan yhtä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kärsinyt aika pahasta stressistä tämän tilanteen takia. Vapauttaisitpa minut ja ottaisit yhteyttä vihdoin. Keho ja mieli on kovilla. Kerron kyllä vieläkin kun otat yhteyttä ja kysyt.
En mää viitti, ku kattelisin vaan sun pullottavaa etumusta.
Voisin silitellä sun karvoja.
Vierailija kirjoitti:
No olisin epävarmuudellani ajanut sut pois mun luota. Käyttäytymällä tyyliin ihan mustasukkaisesti tai olemalla epäkunnioittava, määräilemällä yms. kaikki hienot piirteet, jotka mussa on.
En kattelisi tuollaista käytöstä päivääkään.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Katsoit useamman kerran housujeni etumusta sillä tavoin, että luulen sun pääsevän tutustumaan kouriintuntuvasti uteliaisuutesi kohteeseen. On mullakin mielessäni jotain kohteita. <3
Siitä on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mää viitti, ku kattelisin vaan sun pullottavaa etumusta.
Naiselta miehelle oli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla iltavuorossa.
Kotona jo 👍🏻👩
Vierailija kirjoitti:
Voisin silitellä sun karvoja.
Epävarmuuksissani epiloin kaiken pois ja nyt palelen nurkassa yksin ja räävin ihoa irti.
Ei haittaa myöskään velkaantua rahassa puhumalla.
rakas kaivattu, olen ikävässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoit useamman kerran housujeni etumusta sillä tavoin, että luulen sun pääsevän tutustumaan kouriintuntuvasti uteliaisuutesi kohteeseen. On mullakin mielessäni jotain kohteita. <3
Oi voih jäinkö kiinni noin julkeasta katselusta. Nyt kun tiedät jo etten osaa käyttäytyä niin voin huoletta jatkaa ja katsella sua just niin kuin itse haluan 😊