Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11044)
Vierailija kirjoitti:
Lämmin halaus ihanalle naiselle 🤗
Olisipa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun selän takana ohjaisin hänet lähimmän seinän tai ikkunan eteen ja nostaisin kätensä seinälle tai ikkunalle. Kiertäisi käteni hänen ympäri ja ujuttaisin paidan alle, etsisin käsiini nappulat, joista lämmöt säädetään päälle. Hönkisin huokaillen ja kevyesti suukottelisin niskaan, korvalehtiin, hiusten sekaan. Painautuisin kiinni ja hän tuntisi kovaa peppuaan vasten. Pian laskisin käteni aukomaan housuja. Jos hän yrittäisi äänellä, suhauttaisin vaativasti ”sshhhhh” koska emmehän haluaisi työkaverien kuulevan mitään.. emmehän? Tiedätte kyllä, mitä tapahtuu kun farkun nappi ja vetoketju avataan ja käsi hakee lämpöä..
räääh,,, pena.. kiimawittu,,
Vierailija kirjoitti:
Menin eteenpäin. Meidän "juttu" joka ei edes alkanut, oli aika vaikea, ja sitä se olis ollut käytännössäkin. Ei mätsätä. Toivon ja uskon et löydät onnen ja rauhan, jos et jonkun kanssa niin yksin. Minä oon nyt mennyttä. Oon mennyt eteenpäin ja pysyn siinä. En koskaan loukkais häntä jonka nyt olen. Tai pettäis luottamustaan.
Toivottavasti olet hän. En mitään niin paljon toivoisi kuin sitä, että löytäisi rauhan ja onnen elämässä jonkun kanssa.
Olis helpompi jos nähtäis kirjoittelun sijaan. Käsi kipeänä, niin vaikeuksia kirjoittaa vasemmalla.
Mänöökö tyttökerhon puolelle
ihonhoito/meikkausvänkäämiset jo?
Itsestäänselvyys; ihonhoito.
Yhtä itsestäänselvyys kuin suuhygienia.
x
Vierailija kirjoitti:
Lautuus. L autuus.
Laura tuusula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🏳 + 🏳 = 💯
Moi.
Molemmat on niin toi.
Piti tulla translippu, tää palsta ei toimi.
Hyvää yötä ja moi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kestää totuudet ja se mahdollinen kipu jonka ne totuudet aiheuttavat, tämän jälkeen tulee asian hyväksyntä. Sitten vasta on vapaa ja pääsee eteenpäin. Ilmainen vinkki.
Oletko päässyt? Ketjussa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Menin eteenpäin. Meidän "juttu" joka ei edes alkanut, oli aika vaikea, ja sitä se olis ollut käytännössäkin. Ei mätsätä. Toivon ja uskon et löydät onnen ja rauhan, jos et jonkun kanssa niin yksin. Minä oon nyt mennyttä. Oon mennyt eteenpäin ja pysyn siinä. En koskaan loukkais häntä jonka nyt olen. Tai pettäis luottamustaan.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Trollilta koko ketjulaisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🏳 + 🏳 = 💯
Moi.
Molemmat on niin toi.
Hyvää yötä ja moi.
🌈🖐 Ötyset sinnekin. 📧
Vierailija kirjoitti:
Lautuus. L autuus.
L au tuus?
Kuka käyttää sanaa ötyset? Tiedän vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🏳 + 🏳 = 💯
Moi.
Molemmat on niin toi.
Hyvää yötä ja moi.
Minulla näkyy siinä Ruotsin liput. Et siis ollutkaan Sven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Trollilta koko ketjulaisille
Sä luulet ettei kukaan kaipaaja oikeasti voi mennä eteenpäin? Oot tosi väärässä. Oon itekin kirjoittanut vastaavia jäähyväisterveisiä täällä enkä tod trollannut.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ketään, niin en kirjoittele selän takana!
Oikein! Minä laitan aina kohteelle suoraan asiani.
Olenkin suorapuheinen nainen.
Eri
Pistin ylänuolen koska suorapuheinen nainen.
Kuka olet? Kysyn suoraan koska arvostelit minua juuri aikaisemmin. Sivusta tietenkin.
Aapee on ainakin Tee. sivusta
Näissä ei
mtn ötysten
toivottelijalta. x
Hei P,
Mietin sua tänään. Mietin millaista meidän elämä olisi ollut jos oltaisiin tavattu aiemmin. Missä oltaisiin asuttu ja millaista arkea elettäisiin. Olisiko meillä lapsia ja miltä ne näyttäisi. Herättäisitkö aamuisin ja auttaisit.. keittäisitkö kahvia ja olisitko aamulla ystävällinen ja hyväntuulinen..
Kaikkea sitä menetettyä saavuttamatonta mikä ei koskaan koske meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet hän. En mitään niin paljon toivoisi kuin sitä, että löytäisi rauhan ja onnen elämässä jonkun kanssa.
"en koskaan loukkaisi häntä jonka nyt olen" eli tuo on suhteessa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä totesin tämän saman erään ihmisen kohdalla jo pari vuotta sitten. Onnittelut päätöksestäsi!
Lautuus. L autuus.