Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suojelen tipua
Sun takin alla?🥹
🐥
Just niin💕
Emilialle terveiseni. Sieltä missä magic happened.
Se ilves oli jotain 10km kaivatun kodista pohjoseen, ei ihan vieressä onneksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Minulle nousee ajatus
katkerasta miehestä,
jolle olen sanonut ei.
Tai en edes sitä eitä - vain
IGNOORANNUT miehen.
Joku jäi ilman seuraa, ja
kåstaa seksittä jäämisen. E
Voisiko ylläpito bannata tämän häirikön? Kiitos!
Haasteita mielenterveydessä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kai sitä voisi seuraavan kerran katsastaa viestit illalla. Tietää, että tästä kehkeytyy taas läpi päivän jatkuva, poliittisesti latautunut jankkaus, joka ei mitenkään liity ketjun aiheeseen.
Koska feminismi on niin pelottava asia. Hui, äkkiä piiloon. En halua leimautua feministiksi, koska en halua olla miehen silmissä nainen, joka ei hyväksy epåtasa-arvoa.
"mínun on pakko tuputtaa agendaani joka paikassa, etenkin niissä, minne se ei kuulu, ja sitten ihmettelen, miksi ihmiset eivät oikein pidä minusta"
Kyllä minusta pidetään, vaikka sinä et pidäkään, älä huoli. 😅 Ihan täällä vain täällä tuputin eka kertaa, ole hyvä. Lopetan.
Palstaversio sinusta on hieman raskas. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kai sitä voisi seuraavan kerran katsastaa viestit illalla. Tietää, että tästä kehkeytyy taas läpi päivän jatkuva, poliittisesti latautunut jankkaus, joka ei mitenkään liity ketjun aiheeseen.
Koska feminismi on niin pelottava asia. Hui, äkkiä piiloon. En halua leimautua feministiksi, koska en halua olla miehen silmissä nainen, joka ei hyväksy epåtasa-arvoa.
"mínun on pakko tuputtaa agendaani joka paikassa, etenkin niissä, minne se ei kuulu, ja sitten ihmettelen, miksi ihmiset eivät oikein pidä minusta"
Kyllä minusta pidetään, vaikka sinä et pidäkään, älä huoli. 😅 Ihan täällä vain täällä tuputin eka kertaa, ole hyvä. Lopetan.
Muuhun et ole halunnut tutustuakaan, joten reklamoi itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suojelen tipua
Tiput syö matoja,mutta kuka suojelee matoa?
Keitän tipulle kananmunia ja annan marjoja ja hedelmiä niin sitten pärjätään ilman matoja
Eeeeeiiiiii!!! Houston EIIIIII!!!!
Luin et kananmunat on tipusten suurta herkkua 🤷😀
Ei, ei ei ei, ei, aika raakaa ja julmaa, ei, ei käy. Älä lue, älä, ei enempää, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun et ole halunnut tutustuakaan, joten reklamoi itsellesi.
Sori.
Ajattelen sinua ***** Johanna. 😚
Minun tapauksessani
kiinnostus minusta kiinnostuneeseen
stalkkérimieheen
on ollut pelkkä pyöreä
absluuttinen nolla.
En tiedä nimeä,
en ikää, en mitään.
En ole yhtään miestä sillä silmällä
täällä koronaevakon aikana
ajatellut tai katsellut. Muutaman
aika komean, jopa erittäin komean
olen paikkakunnalla nähnyt -
kaikki nämä laatumiesyksilöt
varattuja perheellisiä.
Eivät taajaman laatumiehet
vapaalla pörrää, ne revitään käsistä,
elleivät he h0moja ole.. naiset eivät
tietenkään millään tavalla
siinä tapauksessa kiinnosta. E
Jotenkin huvittaa ajatus ihmisestä, joka vanhainkodissa kertoo tarinoita siitä, et oli nuorenpana kovin viestien poistaja vauvalla. Kertois varmaan lastenlapsille, mut aika ajo ohi palstalla ahkeroidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle nousee ajatus
katkerasta miehestä,
jolle olen sanonut ei.
Tai en edes sitä eitä - vain
IGNOORANNUT miehen.
Joku jäi ilman seuraa, ja
kåstaa seksittä jäämisen. E
Voisiko ylläpito bannata tämän häirikön? Kiitos!
Tämä! Pelkkää samaa jargonia jauhaa ja itse pahin kiusaaja täällä. Yhdistelee muiden viesteistä koosteita ja maalittaa tahallaan. Tekoäly pyörittää samaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ilves oli jotain 10km kaivatun kodista pohjoseen, ei ihan vieressä onneksi siis.
Tähän olis asianomaisen helppo tarttua, jos halua olisi
Voi kunpa... edelleen.