Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts.
Mikä sattui?
Kaipaus tietysti. Välillä enemmän ja välillä enempääkin enemmän.
Taisit säikähtää. Niinkö pelottava olen?
Vierailija kirjoitti:
Tuuli voisi tarttua purjeisiini ja kuljettaa mut suojaisaan satamaan tai maailman ääriin tai yli myrskyävän meren tai autiolle saarelle tai ihan minne vaan.
Mun kainaloon kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tais mennä sittenkin näin ”se vain puiden kukat hänelle pudottakoon”, ehkä tässä oli nyt tipu-vaikutus 😀, no asia pysyy samana. Joku vanha runo jostain luin joskus
Tipu-vaikutus? Mikä se sellainen on?
Salmonella.
Joku Ella niminen lohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tunnen yhden lintubongarin niin saan häneltä aina näitä havaintoja ja kuvia millon mistäkin eläimestä. Näillä lämpökamerat ja kaikki ja liikkuvat yöaikaan niin helppo havaita eläimet.
No sittenhän se ei ollut tunniste kun muut sinun ja lintubongarin lisäksi eivät ole kuulleet tuosta havainnosta. Joten kerro se kaupunki!
Enpä kerro.😊
Senkin pihtari
Sen voin kertoa, että se oli ihmiselle, jonka tapasin kauan sitten joulukuisena torstaina. :)
Vierailija kirjoitti:
En säikähtänyt sinua, olin vielä edellisen "kohtaamisen" tunnelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli voisi tarttua purjeisiini ja kuljettaa mut suojaisaan satamaan tai maailman ääriin tai yli myrskyävän meren tai autiolle saarelle tai ihan minne vaan.
Tuulella taitaa olla se ongelma, että sen on puhallettava kunnolla loppuun ja omaan tarkoitukseensa asti. Rauha on sitten siellä. Jos jonkun ottaa siihen pyöritykseen niin hänen pitää saada kaikesta siitä tarpeeksi, jos se pyöritys onkin intensiivistä ja rauha vain siinä ajatuksessa jonka itselleen onnistuu louhimaan sen kaiken keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan ihana. Hui.
Pääseekö joku muukin teidän pään sisään oikeesti?
Luuletteko tekin ne päänsisäiset
Luuletteko tekin ajatukset?
Tein äsken itselleni hyvää sua ajatellen ja sain poikkeuksellisen voimakkaasti, säkenöi jalkapohjissa asti.
-ope
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tänään se päivä kun elämässä alkaa puhaltamaan uuudet tuulet? Ne luultavasti yltyy niin koviksi etten ota sinua mukaani.
Nonii onko tässå kaivattuni vihdoinkin hankkimassa itselleen munat ja jättämässä huonon suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö joku muukin teidän pään sisään oikeesti?
Luuletteko tekin ne päänsisäiset
Tarpeeksi voimakas lähetin, vastaanotin tai molemmat niin helposti käy. Toimii kuten radio.
Rakastan tätä. 🥰🥰🥰🥰 Kiitos kiitos kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tais mennä sittenkin näin ”se vain puiden kukat hänelle pudottakoon”, ehkä tässä oli nyt tipu-vaikutus 😀, no asia pysyy samana. Joku vanha runo jostain luin joskus
Tipu-vaikutus? Mikä se sellainen on?
Salmonella.
Joku Ella niminen lohi?
__
😲🤨
E-vonkale?
🤔🧐 x
__
Sairailla on sairauden huvit.
Vierailija kirjoitti:
Sairailla on sairauden huvit.
Kaipaatko jotain sairasta?