Pääsettekö normaalisti kirjautumaan S-pankkiin?
Kommentit (11)
Siinä pankissa ei tunneta sanaa normaali
Muistaakseni uutisissa oli tänään että S-pankissa on jotain teknistä häikkää.
S-pankin sivuilta:
Päivitys klo 19.27 - Osassa S-Pankin verkko- ja mobiilipalveluita voi edelleen esiintyä häiriöitä. Tilisiirrot, korttimaksaminen ja tunnistautuminen ulkoisiin palveluihin toimivat normaalisti, mutta pikamaksuissa sekä säästämisen ja sijoittamisen palveluissa esiintyy edelleen häiriöitä. Asiakkaiden varat ja tiedot ovat kuitenkin turvassa.
Jatkamme häiriön syyn selvittämistä ja korjaamme tilanteen mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa harmia ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä.
Oon päässy tänään sekä mobiiliin että nettipankkiin. Ihan tavallisesti on toiminut. IHmettelen, kun täällä on monta aloitusta aiheesta.
Mulle tuli varoitus tietosuojaloukkauksesta ja kehotus vaihtaa salasana. Siis puhelimen oma ilmoitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni uutisissa oli tänään että S-pankissa on jotain teknistä häikkää.
Ainakaan mobiilipankissa ei voi maksaa laskuja, vahvistaminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Oon päässy tänään sekä mobiiliin että nettipankkiin. Ihan tavallisesti on toiminut. IHmettelen, kun täällä on monta aloitusta aiheesta.
Mobiilipankki kävi aamulla hitaalla sekä kirjautumisen että toiminnan osalta. Kun alkoi toimimaan normaalimmin ja aloin laskuja maksamaan niin kävi ilmi ettei onnistu koska laskun maksamisen vahvistaminen herjasi. Ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli varoitus tietosuojaloukkauksesta ja kehotus vaihtaa salasana. Siis puhelimen oma ilmoitus.
Ap
Onko näin käynyt jollekin muulle?
Ap