Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76761)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennä jonkun kanssa kahville johonkin kahvilaan ja vuodattaa sille kaiken p*skan mitä oon osakseni saanut. Miksi minun piti syntyä, miksi?????
JOS olisit mun kaivattu, kuuntelisin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennä jonkun kanssa kahville johonkin kahvilaan ja vuodattaa sille kaiken p*skan mitä oon osakseni saanut. Miksi minun piti syntyä, miksi?????
Tulit oppimaan asioita, jotka ei menny ihan putkeen viime kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lähetin sulle viimeksa wa:ssa?
Sinäkö? Tuskin mitään 😍😜
Tunnetko edes kaivattuasi? Ja mitä tiedät hänen viime viikoista? Hänellä voi olla paljon meneillään. Hänessä voi olla puolia, joista et tiedä mitään. Hän ei välttämättä hae panokaveria tai ala turhiin suhteisiin. Onko hän määrätietoinen? Mikä on suloisin ominaisuus hänessä? Vai etkö tiedä sitä.
Unohda, vai onko hän unohtumaton?
"look what you made me do" ei mun
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Jep t
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko edes kaivattuasi? Ja mitä tiedät hänen viime viikoista? Hänellä voi olla paljon meneillään. Hänessä voi olla puolia, joista et tiedä mitään. Hän ei välttämättä hae panokaveria tai ala turhiin suhteisiin. Onko hän määrätietoinen? Mikä on suloisin ominaisuus hänessä? Vai etkö tiedä sitä.
Tuollaisilla kysymyksillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä, jos olet siinä pisteessä että tunnet vahvasti jotain ihmistä kohtaan. Nuohan ovat asioita, jotka selviää matkan varrella, jos jotain tulee olemaan. Tunteet kehenkään eivät synny tyhjästä, ja ne syntyvät ilman kysymyspatteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit oppimaan asioita, jotka ei menny ihan putkeen viime kierroksella.
Ei, en ole täydellinen. Ei myöskään työnantajat ole täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Menetin kaikki vanhat wa-viestit kun puhelin vaihtui.
The “truth” sought at trial need be only true enough, in that verdicts are true for legal purposes if fairly arrived at, irrespective of the actual truth.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, käy tarkistamassa wa:stasi.
En uskaltanut tänään. Ihan vaan jänistin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne, mutta ihmisistä jää jonkinlaisia mielikuvia tuntemattakin. Minulle jäi mielikuva iloisesta ja energisestä ihmistyypistä, joka poikkeuksellisesti ei ollut iloinen vaikka hyvin peitti sen. Arvaan taloushuolet ja ihmissuhdekivut tai jotain vastaavaa isompaa kriisiä. Luulen että on hyvin tarkka ja määrätietoinen siinä miten oman tulevaisuutensa reitittää. Ei vaikuta siltä että näkisi arvoa suhteissa joissa ei ole arvoa ja jotka ei edistä hänen päämääräänsä, mitä ne ovatkaan. Olen nähnyt vain pieniä merkkejä mutta ainakin hän on hyvin tunneälykäs ja tuntuu luotettavalta ihmiseltä. Jutteleminen hänen kanssaan on poikkeuksellisen mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olix tää gallup? Tunnen sen verran, että tunteet tuli. En mitään, koska en uskalla soittaa. Ihmisen oppii tuntemaan ajan kanssa, oli kaivattu tai kuka vaan. Niin oletan, koska sellaista en halua itsekään mistään hinnasta. On varmasti. Alta kulmien katse ja tietyt ilmeet.
Unohtumaton rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on melkein toimiva yhteys.
Täysin toimiva. Eri asia onko kummallakaan todellista halua käyttää sitä.
Surettaa. Tajuan varsin hyvin, että tämä on tätä ja elämä on eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut tänään. Ihan vaan jänistin.
Ei se mitään. Minulla on jäniksiä housut ja shortsit täynnä, kuten tiedät. naiselle