Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jumala ottaa meistä kaikista kuvat. 😑
Eräs juutalainen rabbi sanoi, että taivaassa on tallentava videokamera.🤷
No juutalaisilta puuttuu syntien sovittaja. (Paitsi messiaanisilta juutalaisilta.) Raamatun mukaan Jumala ei koskaan muistele niitä syntejä, jotka hän on antanut anteeksi. Sieltä suunnalta ei siis tule katkeria vihjailuja ja kipeitä muistutuksia menneisyydestä. Ne tulee ihan toisesta suunnasta. Sivusta.
Sanoi sen vähän humoristiseen sävyyn, mutta tavallaan se on ihan oikea ajatus, että jokainen ihminen joutuu vastuuseen elämästään tuonpuoleisessa. Juutalaiset vielä odottaa messiasta, se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaivatun kuva puhelimen taustakuvana
Jos ette ole yhdessä niin aika disgustiiinnngg
Vierailija kirjoitti:
Ihana L😘
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä jonain päivänä kertomaan tuttaville tarinaa meidän tapaamisesta. Siitä, miten nykyäänkin voi vielä kohdata sen oikean irl ilman mitään tindereitä ja internettiä🥰
Mä olen ollut nyt alle vuoden sisään kolmissa eri häissä. Kaksi 90-luvulla syntynyttä paria, ja yksi 2000-luvulla syntynyt pari.
Noista kolmesta tuo yksi 90-luvulla syntynyt pari tavannut toisensa Tinderissä, kaksi muuta ihan perinteisesti livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juutalaisilta puuttuu syntien sovittaja. (Paitsi messiaanisilta juutalaisilta.) Raamatun mukaan Jumala ei koskaan muistele niitä syntejä, jotka hän on antanut anteeksi. Sieltä suunnalta ei siis tule katkeria vihjailuja ja kipeitä muistutuksia menneisyydestä. Ne tulee ihan toisesta suunnasta. Sivusta.
Jos ihminen ei tässä elämässään koe oikealla tavalla ”katumuksen kipua”, niin kyllä sen joutuu tuonpuoleisessa kokemaan. Parempi yrittää elää oikein. Löytyypä tämänkaltaista ajattelua myös Raamatusta; ”Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi.”, ”Jokainen tullaan suolaamaan tulella.” jne.
Pointtina vaan, jos joku kuvittelee, että voi elää miten haluaa ja tehdä pahaa muille ihmisille niin kaikesta joutuu lopulta vastuuseen.
Kertoo huomattavan paljon ihmisestä joka saa pakit ja yrittää sotkemalla sotkea toisen ihmissuhteita. Herran haltuun, hoitakoon parhaaksi katsomallaan tavalla. Minua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei tässä elämässään koe oikealla tavalla ”katumuksen kipua”, niin kyllä sen joutuu tuonpuoleisessa kokemaan. Parempi yrittää elää oikein. Löytyypä tämänkaltaista ajattelua myös Raamatusta; ”Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi.”, ”Jokainen tullaan suolaamaan tulella.” jne.
Pointtina vaan, jos joku kuvittelee, että voi elää miten haluaa ja tehdä pahaa muille ihmisille niin kaikesta joutuu lopulta vastuuseen.
Eikös sitä kutsuta halvaksi armoksi, että ihminen käyttää armoa keppihevosena jatkaakseen samoja pahoja tekojaan. Ei se ole oikein Jumalan silmissä. Katumus ja parannuksen tekeminen on olennaista, mutta niihinkin saa voiman Jumalalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtina vaan, jos joku kuvittelee, että voi elää miten haluaa ja tehdä pahaa muille ihmisille niin kaikesta joutuu lopulta vastuuseen.Eikös sitä kutsuta halvaksi armoksi, että ihminen käyttää armoa keppihevosena jatkaakseen samoja pahoja tekojaan. Ei se ole oikein Jumalan silmissä. Katumus ja parannuksen tekeminen on olennaista, mutta niihinkin saa voiman Jumalalta. :)
Niin, siis tosiaan asia on niin, ettei Jumalaa voi kukaan huijata. Ihminen kohtaa totuuden aikanaan just sillä tasolla mikä täällä on jäänyt puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtina vaan, jos joku kuvittelee, että voi elää miten haluaa ja tehdä pahaa muille ihmisille niin kaikesta joutuu lopulta vastuuseen.Eikös sitä kutsuta halvaksi armoksi, että ihminen käyttää armoa keppihevosena jatkaakseen samoja pahoja tekojaan. Ei se ole oikein Jumalan silmissä. Katumus ja parannuksen tekeminen on olennaista, mutta niihinkin saa voiman Jumalalta. :)
Niin, siis tosiaan asia on niin, ettei Jumalaa voi kukaan huijata. Ihminen kohtaa totuuden aikanaan just sillä tasolla mikä täällä on jäänyt puuttumaan.
Hyvin sanottu. Se mikä on sidottu maan päällä, on sidottu myös taivaassa. Eli parannus on tehtävä täällä, anteeksiantamus on lunastettava täällä. Liittyy myös kaipaukseen omassa tapauksessani. Mutta nyt pitää jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kaivattavaa niin menkää pienelle kävelylle!
Voihan sitä kävellessäkin kaivata ja haaveilla, kunhan pysyy tiellä eikä törmäile muihin kuin kaivattuun.
Hyvää ja nautinnollisen ihanaa päivää rakkaalle M(n). Haluaisin niin istua alas ja jutella kaikesta mahd maan ja taivaan väliltä. Rakastan. Ikuisesti.
Jos vähän törmäileekin muihin tai kävelee ajoradalla, kyllä kaikki ymmärtää kun pahoittelee: "anteeksi, ajattelin kaivattuani." 😅
Olen ottanut usein ryhmäkuvia mitenkään kuvausta salaamatta. Viimeisin taisi olla palkitsemistilaisuus, jossa hän hymyili kauniisti kameralle eli minulle sivummalla, vaikka yleisö oli eri suunnassa ja muiden katseet sinne päin. Kuva ilostuttaa minua.