Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76641)
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka eivät halua kuvia kaivatustaan, eivät taida kovin paljon edes kaivata. Jos näkisit jonkun Idolin tai julkkiksen, etkö haluaisi hänestä kuvan?
En halua että minua kuvataan tietämättäni, joten en tee muillekaan sellaista. Kutsutaan ihan perus lähimmäisenrakkaudeksi.
Mielisairaat ohispaskajankkaajat
vauhdissa päivittäin.
Pilaavat ketjun.
En viihdy👋
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko ottanut valokuvaa kaivatustasi? Hänen tietäen vai salaa? Vain hänestä vai ryhmäkuvan?
"vai ryhmäkuvan" voi nyt... 😂
Hänen olisi oltava hyönteinen, että saisi musta kuvan.
Tai teleportata pimeään kaappiin. 😰
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka eivät halua kuvia kaivatustaan, eivät taida kovin paljon edes kaivata. Jos näkisit jonkun Idolin tai julkkiksen, etkö haluaisi hänestä kuvan?
Itse asiassa otin useamman kuvan Seela Sellasta kun hän oli kertomassa elämästään ja myymässä kirjaansa. Esitti lavalla muutaman runonkin. Olin niin vaikuttunut, että itkin useampaan kertaan. Tai koko ajan olin herkillä. Ihminen joka otti tilan haltuunsa ja vei mukanaan.
Nuorena otin kyllä idoleista kuvia. Erään kanssa on kuva jossa istutaan vierekkäin ja katsoo minua hymyillen. On vieläkin pinnalla oleva, vaikka kuva vuosikymmeniä vanha. En ole kuitenkaan ollut ihastunut häneen, .mutta tykkään sanoituksistaan.
Joskus katselin kaivatun kuvaa somesta mutten enää pitkään aikaan. Ei sillä ole merkitystä, koska ilman kuvankin tuijotusta hän on minulle jotain merkityksellistä. Ihan livenä tuijottelisin jos tuijottelisin. Toki voisi olla etten uskaltaisi tuijotella vaan vähän vilkaisisin. Useamman kerran.
Miksihän mä avaan tän vieläkin välilehteen, kun ei mulla ole enää mitään sanottavaa. No nyt suljen ja koitan pysyy poissa.
Mua ei haittaa jos eräs ois ottanu kuvia mut huonot otokset pitää poistaa.😄 Mulla on hänestä muutama kuva, kuvakaappauksia netistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänen olisi oltava hyönteinen, että saisi musta kuvan.
Mä oon kouluttanu Alberton ottamaan kuvia, rakensin sille sellasen minikameran, jota kantaa selässään.
🤔 niinpä. Jos on ollut täällä ja tunnistanut, niin hänellä on varmaan kuvankaappaukset vaikka mistä mun jutuista.
Kyllä Jumala ottaa meistä kaikista kuvat. 😑
Haluaisin jutella sun kanssa ilman kiirettä. Ilman sitä puhekykyä lamaannuttavaa ajatusta, että pitää tiivistää kaikki sanomiset niin etten häiritse yhtään enempää kuin on pakko eikä mitään jää kesken, jos joku keskeyttää meidät taas. Olet kiehtova. Eikä tarvinnut vaihtaa kuin pari sanaa ennen kuin tajusin ettei se johdu pelkästään sun kuumasta ulkonäöstä.
Taitaa olla flunssa tuloillaan
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mä avaan tän vieläkin välilehteen, kun ei mulla ole enää mitään sanottavaa. No nyt suljen ja koitan pysyy poissa.
Palstakoukku?
Itsekin näköjään taas täällä, vaikka ketjun tämän hetkiseen keskusteluun liittyen "kaivatun" kuvat ihan normaalisti puhelimessa, voin puhua "kaivatulle" milloin haluan ja saan seksiä milloin haluan jne. eli ei tarvi haikailla perään :D
Jos ei ole kaivattavaa niin menkää pienelle kävelylle!
Vierailija kirjoitti:
🤔 niinpä. Jos on ollut täällä ja tunnistanut, niin hänellä on varmaan kuvankaappaukset vaikka mistä mun jutuista.
🤔Hej analyysipärstä vol.2!👋E
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jumala ottaa meistä kaikista kuvat. 😑
Eräs juutalainen rabbi sanoi, että taivaassa on tallentava videokamera.🤷
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kaivattavaa niin menkää pienelle kävelylle!
En pysty kun pitää tehdä samalla töitä :D
Myöhemmin sitten lenkille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit yhteyden, sun ois äärimmäisen helppo kuitata, olitko se sinä esim. kertomalla pari yksityiskohtaa. Tiedät sen ja minä tiedän. Asiat eivät ole teknisesti ollenkaan vaikeita. Vaikeus on jossakin muualla.
Mä oon mielestäni kirjoittanut muutamia niin selkeitä epäsuoria vihjeitä ettei voi kauheasti jäädä arvailun varaan. Tämä on tietty vain oma kokemukseni. Sun näkökulmastahan se voi vaikuttaa jopa passiiviselta, mutta usko pois etten olisi miettinyt sua näin usein ja näin paljon ellen oikeasti haluaisi. En tiedä mitä haluat että kerron? Kysy jotain mikä antaa varmuuden jos haluat tietää.
Voisi kokeilla epäsuorien vihjeiden antamisen sijaan ihan suoraan sanomista... kenties?
Apua, niinpä... mun on ilmeisesti välillä tunneasioissa vaikeaa olla suora. Tai se ei tuu automaattisesti. Voishan sitäkin yrittää, muttei ihan optimaalisin tilanne tässä yleisön läsnäollessa myöntää suoraan näitä tällaisia asioita. Jonka voin kyllä itseni puolesta tehdä, mutten tiedä haluaako toinen että hänet voisi jotenkin yhdistää sitten minuun. Ajattelen kai vähän liikaa.
Voi ystävä kallis sivusta, ei kai tuossa tätä palstaa tarkoitettu. Suoraan sanominen viittaa yleensä tosielämään.
Salilla