Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76612)

Vierailija
76581/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Oletko ottanut valokuvaa kaivatustasi? Hänen tietäen vai salaa? Vain hänestä vai ryhmäkuvan? 

En ole ottanut minkäänlaista. Salakuvaaminen ei ole kovin tyylikästä, vaikka olisi julkisella paikalla.

Vierailija
76582/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaasilmäiselle miehelle 😚

🤎 💙 tuuleen huutelua…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76583/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi että tämä jää piippuun.

En ole aseesi käyttäjä. Olen aseeton.

Vierailija
76584/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤎 💙 tuuleen huutelua…

Täällä kaikki on. Tänne kirjoittelu on vain sitä ettei halua enempää. -Sivusta

Vierailija
76585/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oli suurin viisauden hetki tarttua ojennettuun käteen. Antaa periksi jossakin kohtaa, missä pitää. Niin kaikki muuttuu."

Satu Silvo

Naisten tosiaan kannattaisi useammin antaa periksi kontrollinhalustaan ja antautua ja tarttua ojennettuun käteen. Voisivat tulla onnelliseksi. 

Pointti oli, että ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Ei siinä kontrollista puhuttu ja jos puhuttiinkin, niin kyse oli naisiin itseensä kohdistuvista vaatimuksista.

Vierailija
76586/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Oletko ottanut valokuvaa kaivatustasi? Hänen tietäen vai salaa? Vain hänestä vai ryhmäkuvan? 

En ole ottanut minkäänlaista. Salakuvaaminen ei ole kovin tyylikästä, vaikka olisi julkisella paikalla.

Samaa mieltä.

Vierailija
76587/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oli suurin viisauden hetki tarttua ojennettuun käteen. Antaa periksi jossakin kohtaa, missä pitää. Niin kaikki muuttuu."

Satu Silvo

Naisten tosiaan kannattaisi useammin antaa periksi kontrollinhalustaan ja antautua ja tarttua ojennettuun käteen. Voisivat tulla onnelliseksi. 

💯

Vierailija
76588/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤎 💙 tuuleen huutelua…

Täällä kaikki on. Tänne kirjoittelu on vain sitä ettei halua enempää. -Sivusta

Tai ettei saa enempää, vaikka haluaiskin

Vierailija
76589/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät halua kuvia kaivatustaan, eivät taida kovin paljon edes kaivata. Jos näkisit jonkun Idolin tai julkkiksen, etkö haluaisi hänestä kuvan? 

Vierailija
76590/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät halua kuvia kaivatustaan, eivät taida kovin paljon edes kaivata. Jos näkisit jonkun Idolin tai julkkiksen, etkö haluaisi hänestä kuvan? 

Ei voisi julkkikset vähempää kiinnostaa.

Vierailija
76591/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kontrolloinut puolisoani enkä komennellut. Sai aina tehdä, mitä parhaaksi katsoo ja viisaana tyyppinä osasi olla kulloinkin siellä, missä pitikin.

Vierailija
76592/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakutri😘

Vierailija
76593/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kontrolloinut puolisoani enkä komennellut. Sai aina tehdä, mitä parhaaksi katsoo ja viisaana tyyppinä osasi olla kulloinkin siellä, missä pitikin.

Noinhan se hyvä suhde toimii. Olen aina ihmetelly niitä jotka joutuu kyselemään lupia tekemisilleen, en pystyisi sellaiseen.

Vierailija
76594/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se hyvä suhde toimii. Olen aina ihmetelly niitä jotka joutuu kyselemään lupia tekemisilleen, en pystyisi sellaiseen.

Vaatii sen, että myös sillä toisella on samat valtuudet, ei yksipuolisesti. Ja jos ei tajua kuin omat oikeutensa, käyttää hyväkseen vapauttaan.

Vierailija
76595/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilahdus kauneutta ja ihanuutta. 

Vilpittömästi kysyn, että onko rakkaus sinusta sitä, että sinä saat?

En ymmärrä kysymystä. En ole saanut kuin tunteen.

Aloitus kertoo, että ainakin näköhavaintoja olet saanut. Satoja tai tuhansia, ehkä yksipuolisesti?

Tänään näimme vilaukselta kaksipuolisesti joo. 

Vierailija
76596/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilahdus kauneutta ja ihanuutta. 

Vilpittömästi kysyn, että onko rakkaus sinusta sitä, että sinä saat?

En ymmärrä kysymystä. En ole saanut kuin tunteen.

Aloitus kertoo, että ainakin näköhavaintoja olet saanut. Satoja tai tuhansia, ehkä yksipuolisesti?

Tänään näimme vilaukselta kaksipuolisesti joo. 

Auton ratista näkee tarkasti, mutta toiseen suuntaan ei voi sanoa kuin likiarvoja.

Vierailija
76597/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu otti musta (ainakin) kerran kuvan ilman lupaa ja olin siitä enemmän iloinen kuin loukkaantunut.

Vierailija
76598/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, teinien hommaa. Välillä tuntuukin kuin tämä olisi joku teinaripalsta.

Vierailija
76599/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii sen, että myös sillä toisella on samat valtuudet, ei yksipuolisesti. Ja jos ei tajua kuin omat oikeutensa, käyttää hyväkseen vapauttaan.

Tietenkin. Ei se muuten olisi hyvä suhde. 😊

Vierailija
76600/76612 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi