Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76620)

Vierailija
76541/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !

Vierailija
76542/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisit yhteyden, sun ois äärimmäisen helppo kuitata, olitko se sinä esim. kertomalla pari yksityiskohtaa. Tiedät sen ja minä tiedän. Asiat eivät ole teknisesti ollenkaan vaikeita. Vaikeus on jossakin muualla.

Mä oon mielestäni kirjoittanut muutamia niin selkeitä epäsuoria vihjeitä ettei voi kauheasti jäädä arvailun varaan. Tämä on tietty vain oma kokemukseni. Sun näkökulmastahan se voi vaikuttaa jopa passiiviselta, mutta usko pois etten olisi miettinyt sua näin usein ja näin paljon ellen oikeasti haluaisi. En tiedä mitä haluat että kerron? Kysy jotain mikä antaa varmuuden jos haluat tietää.

Voisi kokeilla epäsuorien vihjeiden antamisen sijaan ihan suoraan sanomista... kenties?

Apua, niinpä... mun on ilmeisesti välillä tunneasioissa vaikeaa olla suora. Tai se ei tuu automaattisesti. Voishan sitäkin yrittää, muttei ihan optimaalisin tilanne tässä yleisön läsnäollessa myöntää suoraan näitä tällaisia asioita. Jonka voin kyllä itseni puolesta tehdä, mutten tiedä haluaako toinen että hänet voisi jotenkin yhdistää sitten minuun. Ajattelen kai vähän liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76543/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis syytä sinua mistään. Meidän olisi vain pitänyt puhua asiat, niin olisi helpompi olla...

Ikivanhoja juttuja, ei noita kannata enää jauhaa. 

Eipä siihen ole enää mahdollisuuttakaan, niin turhapa näillä on enää itseään kiusaa. Hyvää jatkoa ja muista elää!

Erikoinen muistutus mutta jatkot vaan sinnekin

No lähinnä tarkoitin ettet jämähdä mihinkään, elämä on liian lyhyt siihen.

Vierailija
76544/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisit yhteyden, sun ois äärimmäisen helppo kuitata, olitko se sinä esim. kertomalla pari yksityiskohtaa. Tiedät sen ja minä tiedän. Asiat eivät ole teknisesti ollenkaan vaikeita. Vaikeus on jossakin muualla.

Mä oon mielestäni kirjoittanut muutamia niin selkeitä epäsuoria vihjeitä ettei voi kauheasti jäädä arvailun varaan. Tämä on tietty vain oma kokemukseni. Sun näkökulmastahan se voi vaikuttaa jopa passiiviselta, mutta usko pois etten olisi miettinyt sua näin usein ja näin paljon ellen oikeasti haluaisi. En tiedä mitä haluat että kerron? Kysy jotain mikä antaa varmuuden jos haluat tietää.

Voisi kokeilla epäsuorien vihjeiden antamisen sijaan ihan suoraan sanomista... kenties?

Olet sivusta.

Vierailija
76545/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sivusta.

Niinku kaikki muutkin ovat...

Vierailija
76546/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omat aloituksesi äläkä sotke väliin.

Vierailija
76547/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kaipaillut täällä Emiliaa. Se en ole ollut minä. Mutta hei, joskus mietin sinua. En enää muista sinusta paljoa, mutta tiedän, että pitäisin vieläkin. Ihanaa syksyä! 🤗

Vierailija
76548/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irrallisilla tunnisteilla ei pääse varmuuteen, jos ei voi yhdistää johonkin tilanteeseen. Millaiset ja minkä väriset kamppeet mulla oli, entä sulla?

Jotain kamppeita tulee kyllä mieleen, mutta jos tarkoitat tilanteella kasvokkain-tilannetta niin enpä kyllä tiedä kamppeiden väristä yhtään mitään. 

Vierailija
76549/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä halusit et mä muutan Utsjoelle ettei tavattais ikinä, mut en mä sinne lähde. Luulen että voin vältellä sinua muutenkin, niin voit olla rauhassa.

Vierailija
76550/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä halusit et mä muutan Utsjoelle ettei tavattais ikinä, mut en mä sinne lähde. Luulen että voin vältellä sinua muutenkin, niin voit olla rauhassa.

Ei ole tarvetta vältellä. Elämänpolkumme ei vain ole sattuneet kohtaamaan. Näkisin mielelläni.

Vierailija
76551/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meinannu aluks tunnistaa sua eilen ku näytit tavallistaki kuumemmalta 🔥 Nähtäispä useemmin

Missä näit?

Vierailija
76552/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olet hän... 🙄

Vierailija
76553/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis syytä sinua mistään. Meidän olisi vain pitänyt puhua asiat, niin olisi helpompi olla...

Ikivanhoja juttuja, ei noita kannata enää jauhaa. 

Eipä siihen ole enää mahdollisuuttakaan, niin turhapa näillä on enää itseään kiusaa. Hyvää jatkoa ja muista elää!

Erikoinen muistutus mutta jatkot vaan sinnekin

No lähinnä tarkoitin ettet jämähdä mihinkään, elämä on liian lyhyt siihen.

Alentuvaa. Syystä entinen 

Vierailija
76554/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irrallisilla tunnisteilla ei pääse varmuuteen, jos ei voi yhdistää johonkin tilanteeseen. Millaiset ja minkä väriset kamppeet mulla oli, entä sulla?

Jotain kamppeita tulee kyllä mieleen, mutta jos tarkoitat tilanteella kasvokkain-tilannetta niin enpä kyllä tiedä kamppeiden väristä yhtään mitään. 

Juupa juu. Hän tietää kyllä. Niin monta kertaa on kertonut takamusta tiiranneensa. 😅

Vierailija
76555/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olet hän... 🙄

Kiva reaktio 👍

Vierailija
76556/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Anskulle.

Vierailija
76557/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olet hän... 🙄

Kiva reaktio 👍

Ei tää palsta enää aiheuta oikeen mitään reaktioita minussa. 100% vastauksista tulee väärältä henkilöltä kuitenkin. Joskus saatan kuitenkin hieman hymähtää jollekkin ihmiselle, tai jollekkin hyvälle heitolle.

Vierailija
76558/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin olento.<3

Vierailija
76559/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Hän tietää kyllä. Niin monta kertaa on kertonut takamusta tiiranneensa. 😅

No minä en todellakaan myöntäisi tuota suoraan, mutta onhan sitä tullut katsottua... 🙂 hyvännäköinen takamus. Sen verran hyvännäköinen ettei helposti tuu mieleen mitään värejä. Kamppeet muistan mut huomio taisi kiinnittyä muuhun kuin väreihin.

Vierailija
76560/76620 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi että tämä jää piippuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi