Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen voi pilata ihmistä.
Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa.
Vaihtoehtoja on aina, joskus ei vain ole oikeita sanoja. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetit minut halaamaan, osoittamaan hellyyttä,pusuttelemaan.Sydämeni on edelleen avoin sinulle mies.Kaipaan lämpöäsi vierelläni,yhteisiä nauruja ja miks ei myös yhteisiä itkuja.Muistatko sinä?täällä minä odotan sinua.
😊peiton alle on vapaa pääsy.😁
Hyi helvetti pysy poissa elämästäni hullu kurppa
Sinua ei luultavasti kaivata.Aika harva käyttää sanaa kurppa...paitsi ehkä sinun piireissä.
Vierailija kirjoitti:
No terve!
En tunne.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sama kuin kapybara?
Mikä?
Ottaisit mua paidanhelmasta kiinni ja roikkuisit siinä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät on mennyt lintuja bongatessa ja kaivattuakin tähyillessä. Ehkä vain jokin nopea havainto tästä sydänkäpylinnusta.
Millainen havainto?
T. Ehkä sun sydänkäpylintu
Niin yllättävä havainto ainakin, ettei sitä uskonut todeksi. Hyvä, etten ajanut ulos tieltä. Taisi toinenkin havainto olla hilkulla, mutta ehkä bongaus vielä jatkuu.
Haluatko että vielä huomenna soitan ja kysyn uudestaan onko sinulla puhuttavaa? (Varo mitä vastaat koska soitan siis ihan oikeasti tarvittessa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sua aamuisin miehet pyytäneet meikkaamaan?
Ei tod, mulla on ripset ja kulmat aina mintissä, niin ei tarvitse aamuisin miettiä tämmöisiä. Ihokin sen verran tasainen, ettei pakkeleita tarvi.
Onko itseäs pyydetty?
Miettikää; en ole koskaan meikannut pientä puuterihuiskausta lukuun ottamatta. Naama on nelikymppisenäkin ok. Meikki ja huonot elämäntavat vanhentavat ennenaikaisesti. Kummastakaan taakasta en kärsi. Meikittömyydestä huolimatta olen pidetty minne ikinä menenkään ja aika moni on minuun ihastunutkin elämäni aikana. Opetus: meikeillä ei ole mitään tekemistä minkään ihmissuhdemenestyksen kanssa.
Ei meikki mitään vanhenna eikä oikeastaan huonot elintavatkaan. Geeneistä enimmäkseen kiinni.
Joissain puutereissa on asbestia. En menis vannomaan että täysin terveellistä jatkuvasti peittää ihohuokoset niillä... sivusta
Linkkaapa lähde asbestille.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että vielä huomenna soitan ja kysyn uudestaan onko sinulla puhuttavaa? (Varo mitä vastaat koska soitan siis ihan oikeasti tarvittessa.)
Joo
Vierailija kirjoitti:
Haluan että soitat. Sitä oon oottanut. Laitatko ensin viestillä niin ehdin rauhalliseen paikkaan puhumaan kun soitat? Vastaan takuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tavoite on päästä irti tästä palstaista asap ja panostaa IRL . Koska kesä on tulossa, niin sen pitäisi olla helpompaa.
Mitäköhän sanoisit, jos laittaisin sulle irl viestin, jossa pyytäisin sua laittamaan mulle takaisin ääniviestin. Meinaan, jos sulla on matala ääni, niin sitten kyllä mulle käy niin kuin mehujäälle kesäkuumalla. On mun heikko kohta.
Tää on vapaa maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on semmoset tummat ja tuliset piirteet ettei se tarvii meikkiä.
Kenelläkään ainakaan yli nelikymppisellä ei ole sellaiset piirteet, ettei tarvitsisi meikkiä. Ihan nuorella natural look ehkä joissain tapauksissa toimii.
Mä en tarvitse meikkiä ja olen lähempänä 50 kuin 40. Mulla on aina ollut ns. vauvaiho.
Ei kukaan muukaan tarvitse.
Kyllä moni tarvitsee, sori nyt.
Riisuisin mieluusti hänen paidan kokonaan pois. Ois ihana painaa pää ja huulet paljasta ihoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pyllynsilmä
ei suukkoja kaipaa 👋
Hah. Olet mainio,
Assar'handu. (((🖐)))
Naurahdan aina sinun
handuismeillesi.
Otinkin juuri sinulta,
Dear Handu,
tuon ameeba-
ilmaisun. Viljelen
sanaa tuon tuostakin.
x
Älä loukkaa ameeboja, ne on älykkäitä näihin trolluskoihin verrattuna.
Totta turiset,
Handuseni.
Yksisoluiset ameebat
ovat mitä luultavimmin
mainettaan parempia.
#metoo #gloria_alkueläimille
Kas näin. x
Toki jos soitat illalla niin olen yksin silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan järkkyä esiintyä ihmisille täysin ehostamatta. En kehtaisi, ihan kunnioituksesta muita kohtaan.
Niin kuin 99 prosenttia miehistä. Myötähäpeä, ei yhtään voi keskittyä sisältöön.
Aika inhottavasti sanottu. Sekä miehiä, että ylipäänsä ihmisiä kohtaan. Et siis voi keskittyä sisältöön ihmisessä ellei hän ole mieleiselläsi tavalla ehostettu? Monet niin sanotut "ehosteet" ovat aina pois jostain, on se sitten raha, aika, oma tyyli, eettiset arvot, terveys tai mukavuus.
Sivusta n
Raha ja aika on tarkoitettukin käytettäviksi, ei niillä itsessään mitään tee. Ehostus ei vaikuta nykypäivänä terveyteen mitenkään. Eettiset vaihtoehdotkin löytyy.
Erikoista tämä ketjun ehostusvastaisuus, miten se on sulta pois jos joku tykkää laittautua? Eri
Emilia I. oli aiemmin
vihkisormus mielessään.
Häntä digi_aviosiippa huuteli.
🧐 x