Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (11223)

Vierailija
7661/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten ihmiset kohtelivat minua teki minusta aran, sulkeutuneen ja masentuneen. Masennus johti laiskuuteen. En parane.

Älä luovuta.

Hakee huomiota lähinnä. Ehkä jopa odottaa että joku alkaisi neuvomaan häntä. Kierot ovat akkojen tiet nykyisin varsinkin, oppia koko ikä tätäkin dilemmaa.

Mm. tämän takia sulla ei Jonna ole ystäviä. Olet ilkeä ja ikäväluonteinen ihminen.

Eri

On sinulla unelmat.

Vierailija
7662/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä persekäpy olen pohtinut tältä planeetalta poistumista tässä jo kaksi kuukautta, mut hyvää kevättä just sulle, ja paljon onnea tulevaan. Ehkä just sun unelmat toteutuu ja saat kaiken mitä oot aina halunnut. Minä en, enkä tuu ikinä enää saamaan. Mutta sillä ei oo kato väliä. Oon hyväksynyt asian, että mun elämä oli täysin turha. Turha. Turha. Turha. -turha.

P*rsekäpy? Oliks tää sulta? Tuollasia et mieti yhtään 😭 sun elämä ei ole turha. Haluisitko jutella joku päivä? T. T**

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, Emilia mainittu... kielari hänen ryppyreijjällensä! 😛

🤪

Emilia I. oli aiemmin 

vihkisormus mielessään.

Häntä digi_aviosiippa huuteli.

🧐 x

Älä nyt ala trollaan Emilia I:tä. Aiemmin kysyit alkaako sukunimi I:llä, vastasin HUUMORILLA kyllä, Ihanalla alkaa. Ei todellisuudessa ala I:llä. Että älä jaksa aloittaa uutta trollaustapaa.

Vierailija
7664/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen voi pilata ihmistä. 

Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vaihtoehtoja on aina, joskus ei vain ole oikeita sanoja. sivu

Ei todellakaan ole noin. Jotkut ihmiset vaan ei tajua jättää rauhaan, vaikka olisi suoraan sanottu. Silloin ei ole muuta vaihtoehtoa. En jaksa inttää sun kanssa enää.

Eikä kaikille kannatakaan vastailla kovin pitkään, jokainen vastaus vain lietsoo niitä. Mä sanon kerran ja sen jälkeen blokkaan, jos ei usko.

Vierailija
7665/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen voi pilata ihmistä. 

Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vaihtoehtoja on aina, joskus ei vain ole oikeita sanoja. sivu

Ei todellakaan ole noin. Jotkut ihmiset vaan ei tajua jättää rauhaan, vaikka olisi suoraan sanottu. Silloin ei ole muuta vaihtoehtoa. En jaksa inttää sun kanssa enää.

Eikä kaikille kannatakaan vastailla kovin pitkään, jokainen vastaus vain lietsoo niitä. Mä sanon kerran ja sen jälkeen blokkaan, jos ei usko.

Just näin 👍🏻

Vierailija
7666/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä persekäpy olen pohtinut tältä planeetalta poistumista tässä jo kaksi kuukautta, mut hyvää kevättä just sulle, ja paljon onnea tulevaan. Ehkä just sun unelmat toteutuu ja saat kaiken mitä oot aina halunnut. Minä en, enkä tuu ikinä enää saamaan. Mutta sillä ei oo kato väliä. Oon hyväksynyt asian, että mun elämä oli täysin turha. Turha. Turha. Turha. -turha.

P*rsekäpy? Oliks tää sulta? Tuollasia et mieti yhtään 😭 sun elämä ei ole turha. Haluisitko jutella joku päivä? T. T**

Jatka vaan selän takaa juttelua, niin saat haluamas vastaukset.

-sivukäpy

Vierailija
7667/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot ovat neuroplastiset. Ajatukset oikeasti muokkaavat aivojen hermoverkkoja ja -yhteyksiä pidemmän päälle. Jos ryhtyy ajattelemaan kiitollisesti ja toiveikkaasti, sekä hyvää muista ihmisistä ja itsestään, siitä tulee itseään ruokkiva kehä. 💜💛🧡 Kokeile jos uskallat.

Asian voi ilmaista niinkin rehellisesti että omaksu uusia ajattelutapoja. Oikeasti fysiologiaa ei voi ihan näin suoraviivaisesti liittää ajatteluun tai ihmisen persoonallisuuteen. Hyvä myynti-idea on kuitenkin kehitelty, kauhea vaiva yrittää kertoa normaaleja asioita jotenkin kiinnostavammalla tavalla. 

Vierailija
7668/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole mitään tapahtunut. Olen hiljaa. Minäkin olen kokenut tulleeni nöyryytetyksi. Olen antanut takaisin samalla mitalla. Pahoittelen.

Vierailija
7669/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää taas alottako tota meikkihöpötystä.

En ymmärrä mitä höpötettävää siinä edes oli. Miksi täällä joitakuita häiritsee niin paljon se, että jotkut tykkäävät laittautua? Miksi ylipäätään nousee mitään keskustelua ja perustelua sitä vastaan? Tee itse miten tykkäät mutta anna muiden meikata jos meikkaavat, ei se ole kenenkään esim maailman ymmärryksestä pois 😅🤦‍

Vierailija
7670/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kuinka kivoja ylöslyönti-vinkkejä Instassa on! Ei malttais lopettaa. Pitäisi päästä kokeilemaan, mutta ei ehdi syödä kaikkea ja yritän pudottaa painoa.

Vierailija
7671/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna oon viimeistään seitsemän aikaan kotona 

Vierailija
7672/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, Emilia mainittu... kielari hänen ryppyreijjällensä! 😛

🤪

Emilia I. oli aiemmin 

vihkisormus mielessään.

Häntä digi_aviosiippa huuteli.

🧐 x

Älä nyt ala trollaan Emilia I:tä. Aiemmin kysyit alkaako sukunimi I:llä, vastasin HUUMORILLA kyllä, Ihanalla alkaa. Ei todellisuudessa ala I:llä. Että älä jaksa aloittaa uutta trollaustapaa.

Eikä mullakaan vihkisormus ollut mielessä kun kepeästi vastasin jotain johonkin nättiin viestiin. 

Vierailija
7673/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuusta ei oo vielä kuiteskaan niin pitkä aika. Toimi!! 

Tammikuu osuu, tänään näitä sattumia tulee. En voi toimia. Seurustelen.

Vierailija
7674/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt sulle kaipaamani, uniin kauneimpiin.

Vierailija
7675/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negatiivista meinikiä täällä. 

Vierailija
7676/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tämän takia sulla ei Jonna ole ystäviä. Olet ilkeä ja ikäväluonteinen ihminen.

Eri

Sinulla saa toki olla mielipiteesi minusta eikä se minua muuta tai oikeastaan edes minua kiinnosta. 

Vierailija
7677/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa vieläkin mitä oli asiaa sillon. Oon vieläki yhtä rakastunut. 

Vierailija
7678/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että vielä huomenna soitan ja kysyn uudestaan onko sinulla puhuttavaa? (Varo mitä vastaat koska soitan siis ihan oikeasti tarvittessa.)

Haluan että soitat. Sitä oon oottanut. Laitatko ensin viestillä niin ehdin rauhalliseen paikkaan puhumaan kun soitat? Vastaan takuulla 

Ettei puoliso ja taapero kuule. Vauva nyt ei ymmärrä kuulemaansa. 

Vierailija
7679/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna oon viimeistään seitsemän aikaan kotona 

Ajele varovasti.

Vierailija
7680/11223 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan selän takaa juttelua, niin saat haluamas vastaukset.

-sivukäpy

Selän takaa? Mitä horiset? En sinänsä juttele -sulle-. Tämä on anonyymipalsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi