Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa on kesälomasi, onko lomarahat tulleet jo tilille/käytetty?

Vierailija
12.07.2023 |

Kesälomani alkaa ensi ma, suoraan tästä 6vkon s.lomasta ja lomarahat ei ole vielä tulleet, tulevat kyllä tällä viikolla samalla, kun palkkanikin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa tuli osa lomarahoista, kun pidin noin puolet lomastani. Loput lomarahoista tulee heinäkuun palkassa. En erittele rahoja tililläni eli en osaa sanoa onko lomarahat käytetty vai ei.

Vierailija
2/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tuli ja rahat meni, mutta hauskaakin oli.. Loman loppuminen harmittaa enemmän :(

Vierailija
4/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna sain viimeisenkin kesäajan työnhakuvelvoitteen tehtyä. Eli nyt ei tarvitse muuta kuin nauttia kesästä. Suurimpaan osaan hakemuksista on jo tullut vastaus, että ei tarvitse edes haastatteluun vaivautua.

Myös työvoimakoulutukseen laitoin hakemuksen. Siitä tulee vastaus varmaan loppukesästä. Jos tulee kielteinen päätös, täytyy hakea toiseen koulutukseen.

Toki, jos joku unelmatyöpaikka tulee vastaan, haen sitä, vaikka ei ole "pakko".

Vierailija
5/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomasta on mennyt yli puolet, mutta lomarahoja en ole vielä saanut. Minusta ne maksetaan väärään aikaan. Toisaalta laskuihin ne menevät enimmäkseen kaikki.

Vierailija
6/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtönpä ei saa lomarahoja,  niin muuten miksi ei??

Vierailija
7/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ollaan koko heinäkuun ja lomarahat tulee vasta 15.8.. jos olis per saukinen kädestäsuuhun eläjä, niin eipä paljo naurattaisi.

Vierailija
8/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Olen aina lomalla ja lomarahat ovat tulleet.

Vierailija
9/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole lomalla, sinä olet työttömänä. Ihminen jolla ei ole työtä, ei voi olla lomallakaan, vai lomailetko sinä työttömyydestä?

Se se olisikin mahtavaa, saisi taukoa siitä paineesta mitä se on, kun on työtön, hrrrh tulee ihan psykofyysisiä oireita ajatuksesta, että joutuisi olemaan ilman mitään työtä, ja palkkaa, ja lomaraha palkan päälle, ja palkallista vuosilomaa.

Vierailija
10/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon loma alkoi 1.5.23. Työt tehty ja vakuutusyhtiöstä eläke.

Mies 51

Vierailija
11/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole lomalla, sinä olet työttömänä. Ihminen jolla ei ole työtä, ei voi olla lomallakaan, vai lomailetko sinä työttömyydestä?

Se se olisikin mahtavaa, saisi taukoa siitä paineesta mitä se on, kun on työtön, hrrrh tulee ihan psykofyysisiä oireita ajatuksesta, että joutuisi olemaan ilman mitään työtä, ja palkkaa, ja lomaraha palkan päälle, ja palkallista vuosilomaa.

Työtön on lomalla. Syksyllä lähden lomamatkalle Osakaan, Japaniin. Elän oikein mukavaa elämää, kun en joudu istumaan toimistolla 8 tuntia päivässä.

Vierailija
12/12 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia kestänyt "kesälomani" päättyi toukokuun lopussa kun otin ja työllistyin. Työstä saatava palkka laskettakoon lomakorvaukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän