Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11531)
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen voi pilata ihmistä.
Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa.
Minä persekäpy olen pohtinut tältä planeetalta poistumista tässä jo kaksi kuukautta, mut hyvää kevättä just sulle, ja paljon onnea tulevaan. Ehkä just sun unelmat toteutuu ja saat kaiken mitä oot aina halunnut. Minä en, enkä tuu ikinä enää saamaan. Mutta sillä ei oo kato väliä. Oon hyväksynyt asian, että mun elämä oli täysin turha. Turha. Turha. Turha. -turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltaisille sukille terkut, oot söpö ;)
nainen hunningolla
Niin minäkin pidin sinua söpönä. Mutta pidin sinua niin paljon parempana, etten edes yrittänyt, eikä ollut mahdollisuuttakaan töissä. Nyt tiedän millainen olet. Toivottavasti löydät paikan missä et koe yksinäisyyttä.
Ja ihan kuuluvasti oon puhunu asumismuodostani töissä.
Ei menny sulle.
L -> T 😉
Mut lähelle. Terkut kukkulalle.
Olkkariin ja siitä makkariin...?
L
Vierailija kirjoitti:
Tartu tartu
Mihin? Tulin just 🤡
Vierailija kirjoitti:
Minä persekäpy olen pohtinut tältä planeetalta poistumista tässä jo kaksi kuukautta, mut hyvää kevättä just sulle, ja paljon onnea tulevaan. Ehkä just sun unelmat toteutuu ja saat kaiken mitä oot aina halunnut. Minä en, enkä tuu ikinä enää saamaan. Mutta sillä ei oo kato väliä. Oon hyväksynyt asian, että mun elämä oli täysin turha. Turha. Turha. Turha. -turha.
Ei sun elämä ole sen turhempi kuin muillakaan. Pelaa niillä korteilla mitkä sulla on. Jos jotain voi kohentaa, niin kohenna, ja sitä mille et mitään voi, anna olla.
Oon vinkunu tänne jo kaiken mahdollisen.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, Emilia mainittu... kielari hänen ryppyreijjällensä! 😛
🤪
Ah nainen mä teen sulle ainakin kolme lasta. Mulla on keskitasoset geenit tai ehkä välttävän arvoiset.Mut ei se haittaa
Mitään en ole kuullut. Etkö näe? Täällä on järkyttävä melutaso.
Kerro jotain hassuista sattumista
Vierailija kirjoitti:
Oon vinkunu tänne jo kaiken mahdollisen.
Paitsi että ketä kaipaat
Vierailija kirjoitti:
Kurkku peräsuolessa. Hauska. Sattu. Ma.
Vierailija kirjoitti:
Ah nainen mä teen sulle ainakin kolme lasta. Mulla on keskitasoset geenit tai ehkä välttävän arvoiset.Mut ei se haittaa
Sepä kiva. Helpolla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
En usko sattumiin.
Minä en kaipaa ketään.