Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11531)
Heinäkuun maanantai. Sattui. Sattuma.
Että sattumoisin olit ainoa joka et kiittänyt mistään kun lähdin?
Vierailija kirjoitti:
Minun pyllynsilmä
ei suukkoja kaipaa 👋
Hah. Olet mainio,
Assar'handu. (((🖐)))
Naurahdan aina sinun
handuismeillesi.
Otinkin juuri sinulta,
Dear Handu,
tuon ameeba-
ilmaisun. Viljelen
sanaa tuon tuostakin.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain hassuista sattumista
En usko sattumiin.
No kerro jotain niistä "sattumista"
Opetit minut halaamaan, osoittamaan hellyyttä,pusuttelemaan.Sydämeni on edelleen avoin sinulle mies.Kaipaan lämpöäsi vierelläni,yhteisiä nauruja ja miks ei myös yhteisiä itkuja.Muistatko sinä?täällä minä odotan sinua.
😊peiton alle on vapaa pääsy.😁
Oma tavoite on päästä irti tästä palstaista asap ja panostaa IRL . Koska kesä on tulossa, niin sen pitäisi olla helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain hassuista sattumista
Kurkku peräsuolessa. Hauska. Sattu. Ma.
Oh boy. Lääkärille hommia arvaan
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Minä persekäpy olen pohtinut tältä planeetalta poistumista tässä jo kaksi kuukautta, mut hyvää kevättä just sulle, ja paljon onnea tulevaan. Ehkä just sun unelmat toteutuu ja saat kaiken mitä oot aina halunnut. Minä en, enkä tuu ikinä enää saamaan. Mutta sillä ei oo kato väliä. Oon hyväksynyt asian, että mun elämä oli täysin turha. Turha. Turha. Turha. -turha.
Voimia sinullekin
ja handuheit! 🖐🙏 x
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miks käyttäydyit niin. Oletin et tulet viereen.
Take a hint.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pyllynsilmä
ei suukkoja kaipaa 👋
Hah. Olet mainio,
Assar'handu. (((🖐)))
Naurahdan aina sinun
handuismeillesi.
Otinkin juuri sinulta,
Dear Handu,
tuon ameeba-
ilmaisun. Viljelen
sanaa tuon tuostakin.
x
Älä loukkaa ameeboja, ne on älykkäitä näihin trolluskoihin verrattuna.
Aivot ovat neuroplastiset. Ajatukset oikeasti muokkaavat aivojen hermoverkkoja ja -yhteyksiä pidemmän päälle. Jos ryhtyy ajattelemaan kiitollisesti ja toiveikkaasti, sekä hyvää muista ihmisistä ja itsestään, siitä tulee itseään ruokkiva kehä. 💜💛🧡 Kokeile jos uskallat.
Voispa mennä kaivatun peiton alle lepäilemään, olisin vaan hiljaa hämärässä kehoa vasten kehoa…
Vierailija kirjoitti:
Oma tavoite on päästä irti tästä palstaista asap ja panostaa IRL . Koska kesä on tulossa, niin sen pitäisi olla helpompaa.
Kysymys alapeukuttajalle: miksi täällä pitäisi roikkua?
Vierailija kirjoitti:
Voispa mennä kaivatun peiton alle lepäilemään, olisin vaan hiljaa hämärässä kehoa vasten kehoa…
Juuri se ,sanoja ei tarvita ,kun ihot keskustelee keskenään.😁😊
Vierailija kirjoitti:
Opetit minut halaamaan, osoittamaan hellyyttä,pusuttelemaan.Sydämeni on edelleen avoin sinulle mies.Kaipaan lämpöäsi vierelläni,yhteisiä nauruja ja miks ei myös yhteisiä itkuja.Muistatko sinä?täällä minä odotan sinua.
😊peiton alle on vapaa pääsy.😁
Hyi helvetti pysy poissa elämästäni hullu kurppa
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sanoisit, jos laittaisin sulle irl viestin, jossa pyytäisin sua laittamaan mulle takaisin ääniviestin. Meinaan, jos sulla on matala ääni, niin sitten kyllä mulle käy niin kuin mehujäälle kesäkuumalla. On mun heikko kohta.
Voi hyvin ja pysy iloisena