Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75318)
Vierailija kirjoitti:
Lehtori nukkumaan.
Ei pysty, pitää valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei vaadi kumia, niin en pane edes kumilla.
Mäkin panisin kyllä kaivattua paljaaltaan! 😍
Tuu paneen mu annat kans persettä sit 😍😜
Oon mies. Vieläkö haluat? 😃
Jalipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja. 🤗😚
Olisi ihanaa puuhastella kanssasi. Marjojen keräilyä ja sun muuta. 🥰 Sitten voisi väsyneenä levätä toistemme syleilyssä. 😍
Hämmästyisit kuinka hyvin mun akne arvet ovat hävinneet. Oon saanut ne lähes kokonaan pois pelkällä ihon hoidolla ja syömällä oikein. 😁 Mulla on T4 koholla ja TSH koholla. 😐 Mä yritän olla ajattelematta mistä se voi johtua.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Eli yllätät kun vähiten osaan odottaa? Sen ihmeen kun saisi nähä että sulta tulee vielä viestiä kaiken jälkeen. Tajuatko yhtään kuinka paljon oon ikävöinyt sua nää vuodet?
Oonko saanut sulta WA-viestiä?
Kuulet kyllä ennen lähtöä syyt tähän turhautumiseen.
Tämä on kaipausketju. Ei mikään kumiketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Piip
nyt voit taas tulla takin sisään istumaan kun alkaa ilmat viiletä💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei vaadi kumia, niin en pane edes kumilla.
Mäkin panisin kyllä kaivattua paljaaltaan! 😍
Tuu paneen mu annat kans persettä sit 😍😜
Oon mies. Vieläkö haluat? 😃
Poikanen oot jutuista päätellen 🥱
Vierailija kirjoitti:
Rupesin nostalgiapäissäni taas kattomaan lapsuusmaisemista taloja, reippaasti alle 100k€ sais kelvollisen talon pari kilsaa isohkon kaupungin keskustasta. Sit vois olla erikseen vielä kesäpaikka. En tajua miksi ihmiset haluaa asua pk-seudulla, muualla sais niin paljon paremman elämänlaadun murto-osalla siitä rahamäärästä mitä hesoissa.
Ehkä niillä ei ole pienestä kii ja ovat esimerkiksi töissä sillä suunnalla.
Mulla on pannu kuumana ja makkaraa kodassa tarjolla. Tule ja haukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaipausketju. Ei mikään kumiketju.
Jonkun on aina pakko aloittaa keskustelu seksistä,panemisesta .....aivan pakko!! Surkeaa saada kiksinsä tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yllätät kun vähiten osaan odottaa? Sen ihmeen kun saisi nähä että sulta tulee vielä viestiä kaiken jälkeen. Tajuatko yhtään kuinka paljon oon ikävöinyt sua nää vuodet?
Oonko saanut sulta WA-viestiä?
Viimeisin ei ollu wa-viesti mut yhenlainen viesti kuitenkin. Joskus ennen muinoin niitäkin
Hyvää yötä, Tuitunen. Näkisinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulta kysytään oletko sinkku ja vastaat kuten silloin vastasit, kyllä se itse asiassa oli valehtelua...
Joskus olen, toisinaan sitten taas en
Vaimolla pitäisi olla ajantasaisesti sama käsitys asiasta.
Moi. Mulla on ikävä sun ääntäs, sun rauhallista puhetapaa.
Pitemmän aikaa vaikutit etäiseltä. Ei susta osannut sanoa, mikä olet miehiäs. Semmonen aika korrekti, mutta vähän etäinen silti. Mäkin taisin peruskohteliaisuuksien jälkeen pitkälti katsella seiniä taikka varpaita, ettei musta vaan saa kiinnostuneen vaikutelmaa. Sitä mitä nimenomaan olin.
Yks päivä ihan yhtäkkiä meidän jutellessa tuli vahvasti se fiilis, että jutut oli sitä korrektia läheisemmällä tasolla enkä olis halunnut lopettaa sitä keskustelua koskaan. Työt ei kuitenkaan antanut myöden, mutta sen jälkeen mun maailma on ollut ihan mullin mallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin nostalgiapäissäni taas kattomaan lapsuusmaisemista taloja, reippaasti alle 100k€ sais kelvollisen talon pari kilsaa isohkon kaupungin keskustasta. Sit vois olla erikseen vielä kesäpaikka. En tajua miksi ihmiset haluaa asua pk-seudulla, muualla sais niin paljon paremman elämänlaadun murto-osalla siitä rahamäärästä mitä hesoissa.
Ehkä niillä ei ole pienestä kii ja ovat esimerkiksi töissä sillä suunnalla.
Mut oikeesti, kaikki tavan ihmiset kerrostaloluukuissa, ei nää nyt kaikki mitään suuren rahan ihmisiä ole. Monet vielä tekee jotain täysin epämielekästä työtä.
Täältähän vois omia vaikka mitä, jos olis sillä päällä.
Niin turha kai se on aikailla lasten kanssa. 🙄