Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (75319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jag kom med tidsmaskin.
Oletko Pietari Raahe?
Trolligtvis Ristiina Vaasa.
Du kom från sidan.
Så med lateral tidsaxel uuh - vau.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei vaadi kumia, niin en pane edes kumilla.
Mäkin panisin kyllä kaivattua paljaaltaan! 😍
Kaiken lisäksi se teatteri esitys. Poistun paskojen esittäjien teatterista jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulta kysytään oletko sinkku ja vastaat kuten silloin vastasit, kyllä se itse asiassa oli valehtelua...
Joskus olen, toisinaan sitten taas en
Naiset usein ylikorostaa tarvetta puhua ja selvittää. Sellaiset asiat jotka ei selviä itsestään kannattaakin jättää selvittämättä eikä ottaa niitä taakoiksi. Tämänkin viisauden ymmärtänyt ja elämä on kevyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän minulla ole mitään seliteltävää, kun ei meillä mitään ollutkaan, mutta silti on sellainen tunne, että kaikki pitäisi puhua läpi.
Sama tilanne. Kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen, koska mitään ei ole koskaan ollutkaan.
Mulle ihan sama. - sivu
Minua ei kiinnosta puhua sellaisille ihmisille kuin vaikkapa hän. Myös sivusta
Miksi olla edes tekemisissä, jos ei kiinnosta puhua? - eriltä
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulta kysytään oletko sinkku ja vastaat kuten silloin vastasit, kyllä se itse asiassa oli valehtelua...
Mä en ainakaan kehdannut sanoa kaivatulle, et oon ihan rakastunut häneen, kun hän kysyi onko mulla tunteita häntä kohtaan. En itseasiassa vastannut koko kysymykseen oikeestaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei vaadi kumia, niin en pane edes kumilla.
Mäkin panisin kyllä kaivattua paljaaltaan! 😍
Mielenkiintoinen ajatusmaailma, kaivattu varmaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Saispa antaa kaivatulle suuseksiä. 😍
Saispa olla vastaanottaja.
Kumia? Eli olette paneskelleet ympäriinsä ja oletatte toisenkin paneskelleen. Samoin aiotte jatkaa ympäriinsä paneskelua kun kumia vaaditte. Minulle sopii vain ilman kumia ja puhdas juuri otettu todistus sukupuolitautitesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän minulla ole mitään seliteltävää, kun ei meillä mitään ollutkaan, mutta silti on sellainen tunne, että kaikki pitäisi puhua läpi.
Sama tilanne. Kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen, koska mitään ei ole koskaan ollutkaan.
Mulle ihan sama. - sivu
Minua ei kiinnosta puhua sellaisille ihmisille kuin vaikkapa hän. Myös sivusta
Miksi olla edes tekemisissä, jos ei kiinnosta puhua? - eriltä
Ei ollakaan.
Eniten maailmassa haluaisin rajattomasti paineetonta aikaa sun kanssa. Jostain syystä en osaa ollenkaan asettua nyt lyhyisiin näkemisiin. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Rupesin nostalgiapäissäni taas kattomaan lapsuusmaisemista taloja, reippaasti alle 100k€ sais kelvollisen talon pari kilsaa isohkon kaupungin keskustasta. Sit vois olla erikseen vielä kesäpaikka. En tajua miksi ihmiset haluaa asua pk-seudulla, muualla sais niin paljon paremman elämänlaadun murto-osalla siitä rahamäärästä mitä hesoissa.
Eli yllätät kun vähiten osaan odottaa? Sen ihmeen kun saisi nähä että sulta tulee vielä viestiä kaiken jälkeen. Tajuatko yhtään kuinka paljon oon ikävöinyt sua nää vuodet?