Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75319)
Vierailija kirjoitti:
Tauteja tulee.
Voi olla elämättä ja pelätä kaikkea mahdotonta ja mahdollista. Kannattaako syödäkään, kun siitä kuitenkin saattaa saada ruokamyrkytyksen?
Te ette tule saamaan valehteluanne koskaan anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Saispa antaa kaivatulle suuseksiä. 😍
Kiemurteleva ja nautinnosta huokaileva kaivattu
- in my dreams
Vierailija kirjoitti:
My soul really needs to soar. Really.
You lift me up where I belong <3
Vierailija kirjoitti:
Eihän minulla ole mitään seliteltävää, kun ei meillä mitään ollutkaan, mutta silti on sellainen tunne, että kaikki pitäisi puhua läpi.
Sama tilanne. Kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen, koska mitään ei ole koskaan ollutkaan.
Jos nainen ei vaadi kumia, niin en pane edes kumilla.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa Nainen, milloin esittelet miut omilleis?
Ne tuntee sut jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän minulla ole mitään seliteltävää, kun ei meillä mitään ollutkaan, mutta silti on sellainen tunne, että kaikki pitäisi puhua läpi.
Sama tilanne. Kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen, koska mitään ei ole koskaan ollutkaan.
Mulle ihan sama. - sivu
Suoraan sanottuna vituttaisi jos hän pitää minua valehtelijana. Mitään en ole koskaan valehdellut hänelle. Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Varttuneempi mies on lottovoittoon on verrattavissa oleva asia, nuorelle naiselle.
Mun mielestä lottovoitto on molemminpuoliset tunteet, kaikenikäisille, miehille tai naisille tai muunsukupuolisille. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna vituttaisi jos hän pitää minua valehtelijana. Mitään en ole koskaan valehdellut hänelle. Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua.
Tuokin kuin hänen suustaan, ja tuon on sanonut ääneen. Tarkoitan valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
100 % tämä. Selitys ja asioiden selvitys lopultakin olisi hyväksi. Sitäpaitsi olihan meillä jotain, keskusteluita, hymyjä ja mielenkiintoisia kohtaamisia. (ehkä sivusta tai kenties jopa tapahtumien keskipisteestä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhia pohdintoja. Ei tuossa tilanteessa tarvi tai todennäköisesti edes kannata puhua mitään.
Mä valehtelin kirkkain silmin, et olen päässy ihastuksesta jo yli. Voi olla et tätä kadutaan pitkään.
Jos sinulta kysytään oletko sinkku ja vastaat kuten silloin vastasit, kyllä se itse asiassa oli valehtelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. - sivu
Minua ei kiinnosta puhua sellaisille ihmisille kuin vaikkapa hän. Myös sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei vaadi kumia, niin en pane edes kumilla.
Olet oppinut läksysi.
Oox suussexin herttua??