Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75318)
Tuuliajolla elämän ristiaallokossa
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Mulla on ikävä sun ääntäs, sun rauhallista puhetapaa.
Pitemmän aikaa vaikutit etäiseltä. Ei susta osannut sanoa, mikä olet miehiäs. Semmonen aika korrekti, mutta vähän etäinen silti. Mäkin taisin peruskohteliaisuuksien jälkeen pitkälti katsella seiniä taikka varpaita, ettei musta vaan saa kiinnostuneen vaikutelmaa. Sitä mitä nimenomaan olin.
Yks päivä ihan yhtäkkiä meidän jutellessa tuli vahvasti se fiilis, että jutut oli sitä korrektia läheisemmällä tasolla enkä olis halunnut lopettaa sitä keskustelua koskaan. Työt ei kuitenkaan antanut myöden, mutta sen jälkeen mun maailma on ollut ihan mullin mallin.
Melkeen harhat tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on hyvä lopettaa. 🙏
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuuliajolla elämän ristiaallokossa
Ristiselälle ei kannata kovassa tuulessa edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Mulla on ikävä sun ääntäs, sun rauhallista puhetapaa.
Pitemmän aikaa vaikutit etäiseltä. Ei susta osannut sanoa, mikä olet miehiäs. Semmonen aika korrekti, mutta vähän etäinen silti. Mäkin taisin peruskohteliaisuuksien jälkeen pitkälti katsella seiniä taikka varpaita, ettei musta vaan saa kiinnostuneen vaikutelmaa. Sitä mitä nimenomaan olin.
Yks päivä ihan yhtäkkiä meidän jutellessa tuli vahvasti se fiilis, että jutut oli sitä korrektia läheisemmällä tasolla enkä olis halunnut lopettaa sitä keskustelua koskaan. Työt ei kuitenkaan antanut myöden, mutta sen jälkeen mun maailma on ollut ihan mullin mallin.
😞 ei enää
Vierailija kirjoitti:
Milloin jutellaan?
Vaikka heti! Laita viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin nostalgiapäissäni taas kattomaan lapsuusmaisemista taloja, reippaasti alle 100k€ sais kelvollisen talon pari kilsaa isohkon kaupungin keskustasta. Sit vois olla erikseen vielä kesäpaikka. En tajua miksi ihmiset haluaa asua pk-seudulla, muualla sais niin paljon paremman elämänlaadun murto-osalla siitä rahamäärästä mitä hesoissa.
Ehkä niillä ei ole pienestä kii ja ovat esimerkiksi töissä sillä suunnalla.
Mut oikeesti, kaikki tavan ihmiset kerrostaloluukuissa, ei nää nyt kaikki mitään suuren rahan ihmisiä ole. Monet vielä tekee jotain täysin epämielekästä työtä.
Rehellinen työ, josta saa elannon, ei ole mieletöntä. Ylipäätään ongelmana on tunteellinen oleskelu yhteiskunta, jossa ei tuoteta, vaan kulutetaan.
Tää ikävöinti alkaa jo vaikuttamaan arkeen. Miksi mä en saa laitettua sitä viestiä sulle?
Vierailija kirjoitti:
Milloin jutellaan?
Heti kun nähdään. Ei sua oo näkyny.
Oot ihana! 😊