Mikä on hyvä astianpesukonemerkki?
Kommentit (35)
Monilla merkeillä on ns halvempi ja kalliimpi malli. Yleensä erot tulee ohjelmien määrästä ja erityisesti äänen voimakkuudesta.
Jos sulla on erillinen keittiö suljettavalla ovella, desibeleillä ei niin väliä. Jos taas yksiö/avokeittiö ja oleskelutila televisioineen siinä vieressä, ota hiljaisin. Monia ohjelmia ei juuri tarvitse.
UPO Siniviiri
🖕( •_• ) 🖕
Whirlpool on ollut aina eikä ikinä mitään vikaa
Vierailija kirjoitti:
Candy. Imee ja nielee.
Tämä. Oman Candyn ostin poistomyynnistä kaalimato.com
Kaikki reiät käytössä, harmi vaan ettei osaa peseytyä itse, mut toisaalta, onhan se kiihottavaa päästä jälkiliukkaille 🤤
M43
Vierailija kirjoitti:
Monilla merkeillä on ns halvempi ja kalliimpi malli. Yleensä erot tulee ohjelmien määrästä ja erityisesti äänen voimakkuudesta.
Jos sulla on erillinen keittiö suljettavalla ovella, desibeleillä ei niin väliä. Jos taas yksiö/avokeittiö ja oleskelutila televisioineen siinä vieressä, ota hiljaisin. Monia ohjelmia ei juuri tarvitse.
Rikki se kone on jos ääni on niin kova että häiritsee.
Mulla on Metos Redfox , ei pahaa sanaa. Osta sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Siemens on hyvä.
Siemensin pystyy korjaamaan itse, koska jokaiseen laitteeseen saa Siemensin omalta sivustolta räjäytyskuvan varaosanumeroineen, ja tavallinen kuluttaja voi helposti tilata varaosia koneeseensa. Tämä on pitänyt vuotta ainakin siitä saakka kun ensimmäisen Siemensini ostin 2003, ja luultavasti jo aika paljon ennenkin sitä. Toimii todistettavisti ainakin pyykkikoneisiin, kuivauskoneisiin ja tiskikoneisiin.
Tai jos ei itse osaa korjata, naapurin käsistään kätevä Pena voi tehdä sen pitsa- tai viinapullopalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemens on hyvä.
Siemensin pystyy korjaamaan itse, koska jokaiseen laitteeseen saa Siemensin omalta sivustolta räjäytyskuvan varaosanumeroineen, ja tavallinen kuluttaja voi helposti tilata varaosia koneeseensa.
... Siemensin varaosakaupasta nimittäin.
https://www.siemens-home.bsh-group.com/fi/shop/varaosat
Tämä on oikeasti älyttömän hyvä systeemi, ja vähän eri meininkiä kuin monien merkkien "Me ei myydä huoltokirjoja eikä varaosia yksityishenkilöille" -mulkvismi.
Meillä oli ennen Siemens Lady, se kesti ja kesti vuosikymmeniä. Kun kerrottiin myyjälle, että aika kauan on vanha kestänyt, eikä se vieläkään lopettanut toimimista, myyjä heti sanoi, että ai teillä on Siemens Lady.
Vierailija kirjoitti:
Whirlpool on ollut aina eikä ikinä mitään vikaa
Whirlpoolia en ikinä enää osta oli hinban takia pesukone, astianpesukone ja jääkaappipakastin, kaikki hajosi pian takuuajan jälkeen. En koskaan ostaisi ko merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen tietenkin.
Bosch.
Meillä Bosch kesti kuusi vuotta. Ei ikinä enää.
Siemens jauhanut pyykkiä jo kuudetta vuotta.
Ehkäpä samaa lujuutta myös ap-koneissa.
Vaimo. Narisee ja nalkuttaa tosin, mutta hommansa hoitaa kyllä.
Electrolux tietenkin. 299 € Verkkokaupan Black Friday etkoilla.
Candy. Imee ja nielee.