Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11531)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vääntänyt rautalangasta niin paljon etten jaksa enää jossei se ihana tollo vaan tajuu mitenkää.
Tollo tajuu mut seurustelee?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vääntänyt rautalangasta niin paljon etten jaksa enää jossei se ihana tollo vaan tajuu mitenkää.
Nää on ihan tuttuja nämä tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen voi pilata ihmistä.
Kyllä voi ja samoin turhuuksien jankkaaminen.
Minua ei kukaan pysty pilaamaan. Cmoon hankkikaa itseluottamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla. Toivottavasti. Pahempi olis jos ei edelleenkään tajuis.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää missä tilassa moni täällä on.
Huonossa.
Mutta rohkaisevana uutisena kerrottakoon, että esim. minäkin olen joskus palstaillut/ketjussa pyörinyt aivan surkeassa tilassa, ja nykyään minulla menee hyvin. En ole enää pitkiin aikoihin ollut ketjukoukussa tai muutenkaan missään alhossa, vaikka välillä jumitun liiaksi nettiin.
Huonossa.
Mutta rohkaisevana uutisena kerrottakoon, että esim. minäkin olen joskus palstaillut/ketjussa pyörinyt aivan surkeassa tilassa, ja nykyään minulla menee hyvin. En ole enää pitkiin aikoihin ollut ketjukoukussa tai muutenkaan missään alhossa, vaikka välillä jumitun liiaksi nettiin.
Näiden huono jama on vähän toisenlaista, nimittäin pysyvää kun eivät halua voida hyvin koskaan.
Pitää kestää totuudet ja se mahdollinen kipu jonka ne totuudet aiheuttavat, tämän jälkeen tulee asian hyväksyntä. Sitten vasta on vapaa ja pääsee eteenpäin. Ilmainen vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Oikein rautalangasta, mitäpä jos avaa suusi 😮
Minulla ei ole mitään puhuttavaa enää kenellekään, eikä mitään yhteistä kenenkään kanssa. Sillä tavalla, että tässä elämässä olisi jotain mitä tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kestää totuudet ja se mahdollinen kipu jonka ne totuudet aiheuttavat, tämän jälkeen tulee asian hyväksyntä. Sitten vasta on vapaa ja pääsee eteenpäin. Ilmainen vinkki.
Kiitos. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein rautalangasta, mitäpä jos avaa suusi 😮
(Vasta)kaikuu kuuroille korville. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltaisille sukille terkut, oot söpö ;)
nainen hunningolla
Niin minäkin pidin sinua söpönä. Mutta pidin sinua niin paljon parempana, etten edes yrittänyt, eikä ollut mahdollisuuttakaan töissä. Nyt tiedän millainen olet. Toivottavasti löydät paikan missä et koe yksinäisyyttä.
Ja ihan kuuluvasti oon puhunu asumismuodostani töissä.
Mäkin ajattelen, et hän on paljon parempi, niin en oikein uskalla/uskaltanut lähestyä. Ja sit mul on vielä huono itsetunto, ainakin naisiin liittyen, joka ehkä selittää osaltaan sen, miksi kaikki on ollut niin hidasta. Kaikkea ihanaa silti toivon hänen elämään, oli asumismuotonsa mikä tahansa. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla. Toivottavasti. Pahempi olis jos ei edelleenkään tajuis.
Tajuun mut seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Sie katoit minuun!
Jumalauta kuinka sattuikin onni sinunkin kohdallesi.
Juu ei mitään vuokrarivarilaisia tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sie katoit minuun!
Jumalauta kuinka sattuikin onni sinunkin kohdallesi.
Hää katto sillä silmäl!
Vierailija kirjoitti:
Huonossa.
Näiden huono jama on vähän toisenlaista, nimittäin pysyvää kun eivät halua voida hyvin koskaan.
"Näiden"? Kirjoittamalle tänne olet itsekin yksi "näistä".
L. 💞 T.