Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11549)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten ihmiset kohtelivat minua teki minusta aran, sulkeutuneen ja masentuneen. Masennus johti laiskuuteen. En parane.
Älä luovuta.
Hakee huomiota lähinnä. Ehkä jopa odottaa että joku alkaisi neuvomaan häntä. Kierot ovat akkojen tiet nykyisin varsinkin, oppia koko ikä tätäkin dilemmaa.
Liian pitkä välimatka siihen, että yhdessä kävelylle päästäis just nyt😅
Vierailija kirjoitti:
tiedän et sun tekis mieli
Kun mietin kaipaamani sanoja, niin mua alkoi kiihottaa. Siis sanoja, jotka ei edes liittyneet panemiseen, vaan muuten kivoja juttuja. Outoa.
Se on sitten mitä tarvitset, enkä se ole minua.
Vierailija kirjoitti:
Kevät on mennyt lintuja bongatessa ja kaivattuakin tähyillessä. Ehkä vain jokin nopea havainto tästä sydänkäpylinnusta.
Millainen havainto?
T. Ehkä sun sydänkäpylintu
Sydänkäpy on ihana hellittelysana! 😍
Et tiedä mitä täällä on meneillään. Jos tietäisit, olisit iloinen mun puolesta. Usko pois. Älä haikaile mun perään. Se on ajanhukkaa. Mitään ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään puhuttavaa enää kenellekään, eikä mitään yhteistä kenenkään kanssa. Sillä tavalla, että tässä elämässä olisi jotain mitä tavoitella.
Eikös tuo ole varsin yleistä. Erakkona vaan elämää eteenpäin, muita juttuja mietiskellen.
Haluaisin tuikata pippelini naisen tuhnureikään
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mitä täällä on meneillään. Jos tietäisit, olisit iloinen mun puolesta. Usko pois. Älä haikaile mun perään. Se on ajanhukkaa. Mitään ei tule tapahtumaan.
Hyvä trollaus ilman tunnisteita jokaiselle palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Hieno sepitys trolli!
Olen silti iloinen puolestasi. Trolli tai et. Minuakin usein täällä haukuttu trolliksi, ei haittaa. Kuvittelen että hänelläkin kaikki hyvin ja paremmIn kuin voin omista lähtökohdistani kuvitella. Näin se menee, onnellinen loppu!
Vierailija kirjoitti:
Hauska vitsi. Kukaan ei varmasti vaivaudu kaipauspalstalle muistuttelemaan että älä turhaan kaipaile minua. Joskus nää trollit on vaan niin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trollaus ilman tunnisteita jokaiselle palstalla.
Aa, ja sinä päätät et tämä oli trollaus, eikä eräälle henkilölle? Tämä ei ollut trollaus, tämä oli edelleen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vääntänyt rautalangasta niin paljon etten jaksa enää jossei se ihana tollo vaan tajuu mitenkää.
Tollo tajuu mut seurustelee?
Voipi olla. Toivottavasti. Pahempi olis jos ei edelleenkään tajuis.
Tajuun mut seurustelen.
Oliko tämä Emilialta? Olisi minulle tärkeä tieto. Lopettaisin vihdoin haaveiltiin. Olisi helpompi lopettaa, kun tietäisi, että hänellä on jo joku. Sivu
Somessa huomionhakuiset ihmiset ovat draamanhakuisia kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vääntänyt rautalangasta niin paljon etten jaksa enää jossei se ihana tollo vaan tajuu mitenkää.
Tollo tajuu mut seurustelee?
Voipi olla. Toivottavasti. Pahempi olis jos ei edelleenkään tajuis.
Tajuun mut seurustelen.
Oliko tämä Emilialta? Olisi minulle tärkeä tieto. Lopettaisin vihdoin haaveiltiin. Olisi helpompi lopettaa, kun tietäisi, että hänellä on jo joku. Sivu
Sori nyt etten voi tuollaista tärkeetä tietoa antaa. En seurustele.
Vierailija kirjoitti:
Somessa huomionhakuiset ihmiset ovat draamanhakuisia kiusaajia.
Niin, kaikki eivät suinkaan ole sellaisia siellä. Ethän mustamaalaa somea ja ihan kaikkia ihmisiä siellä. Kommentoijatkin ovat aika draamanhakuisia ja huomionhakuisia persoonia. Kiusaavat paljon somessa näkyvillä olevia ihmisiä.
Fränti?